Home Blog Page 111

Concertul Slipknot de la Bucureşti se reprogramează în iulie 2021

Vestea despre concertul Slipknot de la Bucureşti făcea furoare în luna ianuarie a acestui an. Oprirea din România făcea parte din turneul “We Are Not Your Kind”, menit să promoveze albumul cu acelaşi nume lansat în 2019. Slipknot trebuia să cânte la Bucureşti pe 27 iulie în cadrul Metalhead Meeting 2020.

Din cauza pandemiei de Coronavirus, trupa a fost nevoită să îşi anuleze întregul turneu european şi implicit şi concertul din România. În mai a venit această veste şi tot atunci am aflat că fanii vor primi banii plătiţi pe bilete sub formă de vouchere valabile la orice show organizat de Metalhead sau BestMusic din 2020 sau 2021.

Pe 24 iulie 2020 Metalhead a revenit cu informaţii despre concertul Slipknot de la Bucureşti, aşa cum a promis. Deocamdată data reprogramării este finalul lunii iulie 2021, fără o zi clară. Iată declaraţia completă Metalhead de pe pagina de Facebook a evenimentului:

Tocmai am primit o veste bună din partea trupei: concertul SLIPKNOT de anul acesta de la Bucureşti se REPROGRAMEAZĂ în 2021, în a doua parte a lunii iulie, tot la Romexpo.
Vom reveni în curând cu noua dată când trupa va anunţa tot turneul mondial. Data este deja stabilită dar urmează a fi anunţată alături de toate datele din turneu. Deşi iniţial trupa a anulat toate evenimentele, Slipknot şi-au reprogramat (aproape) tot turneul “We are not your kind” după o muncă titanică de câteva luni. Din fericire am reuşit să obţinem o dată nouă şi pentru România.
Vă rugăm citiţi cu atenţie cele de mai jos, sunt informaţii utile.
DACĂ AI LUAT DEJA BILET ACESTA RĂMÂNE VALABIL
Biletele cumpărate rămân valabile pentru noua dată şi vă aşteptam cu drag la concert anul viitor! Dacă aţi cumpărat deja bilet, nu trebuie să faceţi nimic special. Veniţi cu biletul în 2021 la concert, acesta îşi păstrează automat valabilitatea.
DACĂ AI CERUT VOUCHER DEJA
Dacă aţi făcut deja o cerere de VOUCHER conform OUG 70 din 14 mai 2020, CEREA A FOST ANULATĂ AUTOMAT de iabilet.ro iar voi nu trebuie să faceţi nimic în acest sens. Biletul tău rămâne valabil.
DACĂ TOTUŞI VREI VOUCHER
Dacă doriţi să faceţi o nouă cerere de voucher şi să nu vă păstraţi biletul o puteţi face pe iabilet.ro/retur conform termenilor din OUG 70 DUPĂ ce anunţăm nouă dată a showului, nu acum.
Vă mulţumim pentru înţelegerea de care aţi dat dovadă în această perioadă şi ne bazăm pe suportul vostru în continuare. Industria trece prin momente grele dar le vom depăşi împreună şi ne vom reveni cu toţii mai puternici. Vă mulţumim că ne sunteţi alături de 16 ani şi vă asigurăm că vom continua ceea ce facem încercând să vă aducem trupe mari, de calibru dar şi multe nume underground în premieră (sau nu) în România.

Slipknot şi-a amânat pe rând pe parcursul acestui an atât opririle din cadrul festivalului Knotfest, cât şi concerte din Asia, Europa şi America de Nord. Pentru evenimentul care trebuia să aibă loc în această lună fuseseră puse în vânzare 10.000 de bilete, iar preţurile porneau de la aproximativ 230 de lei.

Acum puteţi păstra biletul cumpărat pentru la anul sau solicita un voucher în loc de bilet pentru a îl folosi la alt eveniment, dar doar după ce se anunţă dată finală a show-ului.

Slipknot a lansat un documentar numit “Unmasked All Out Life” în aprilie, disponibil gratuit online. Solistul Corey Taylor ar fi terminat de înregistrat primul album solo între timp şi va lansa săptămâna viitoare o piesă, după cum a declarat recent.

Universal Music Romania semneaza cu Scarlet Aura

Universal Music Romania semneaza cu Scarlet Aura

Link YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tp5JrQ1GKiw

Universal Music Romania, in parteneriat cu Silver City Records, anunta semnarea unui contract de distributie digitala globala cu Scarlet Aura.

Cea mai iubita trupa metal romaneasca, cu o voce feminina, Scarlet Aura, care a aparut pe scena metal in 2014, a semnat un contract worldwide cu Universal Music Romania pentru cel de-al saselea album, ce va fi lansat in 2021, odata cu turneul pe care trupa il va sustine alaturi de Primal Fear si Freedom Call. Universal Music Romania se va ocupa de distributia digitala exclusiva la nivel mondial, dar si de distributia fizica a albumului la nivel national, in timp ce Silver City Records va administra productia si distributia fizica a materialului la nivel international.

Acest album reprezinta cea de-a treia si ultima parte din cadrul “The Book Of Scarlet”, continuand trilogia conceptuala ce a inceput in 2019, si care include deja doua albume ce se bucura de mare succes: “Hot’n’Heavy” (2019) si “Stormbreaker” (2020), materiale ce sunt acompaniate de volume fantasy scrise de vocea trupei, Aura Danciulescu. Scarlet Aura propune astfel o noua tendinta in scena metal, si anume aceea de a avea un album muzical lansat imprena cu o carte printata ce contine povestea lui Scarlet, dar si versurile melodiilor, un concept unic pentru un artist rock/metal.

De la castigarea concursului international “The Black Sea Battle Of The Bands”, din cadrul Kavarna Rock Fest din 2014 din Bulgaria, Scarlet Aura a devenit un nume pe scena metalului european prin showurile puternice, mesajele directe si printr-un heavy metal de calitate. Trupa a sustinut turnee internationale alaturi de nume ca Rhapsody Of Fire, Tarja, Angra, Beast in Black sau Soto, a lansat albume foarte apreciate de fanii de pretutindeni si continua sa isi demonstreze locul pe scenele mari, an dupa an, devenind cunoscuta si iubita de catre publicul larg.

Universal Music Romania declara: “Suntem bucurosi sa colaboram din nou cu Scarlet Aura, o trupa care si-a dovedit, de-a-lungul anilor, talentul, inventivitatea, munca asidua si dedicarea fata de ceea ce iubeste cel mai mult: muzica metal!”

Scarlet Aura, referitor la semnarea cu Universal: “Alaturi de Silver City Records punem umarul sa intarim scena muzicii metal dupa un an aproape devastator si suntem fericiti ca avem un partener in Universal Music Romania pentru asta! Ne vedem la concerte!”

Componenta Scarlet Aura:
Aura Danciulescu – voce
Mihai Danciulescu – chitara, voce
Rene Nistor – chitara bass, voce
Sorin Ristea – tobe

SCARLET AURA online:
http://www.scarletaura.net/
https://www.youtube.com/ScarletAura
https://www.instagram.com/scarlet_aura_/
https://web.facebook.com/scarletaura
https://twitter.com/Scarlet_Aura_

Phoenix si Trooper canta la Bucuresti

In data de 11 septembrie 2020, Phoenix si Trooper vor concerta pe scena teatrului de vara “Mihai Eminescu” din Bucuresti in cadrul evenimentului Rock 100% Romanesc.

CUMPARA BILETE

Pretul unui bilet este de 90 de lei. Pentru a respecta legea in vigoare, numarul biletelor este limitat.

Phoenix este cea mai longeviva trupă din România. În decursul anilor a lansat piese ce au devenit adevărate imnuri pentru generații întregi: “Fată Verde”, “Nunta”, “Canarul”, “Negru Vodă”, “Mica Țiganiadă”, “Mugur de Fluier”, “Vremuri” etc. Albumele Phoenix sunt repere pentru orice muzician. Figură marcantă, Nicu Covaci rămâne indiscutabil unul dintre cei mai importanți muzicieni ai României.

Trooper sărbătoresc 25 de ani de activitate. Au în spate peste 800 de concerte, 9 albume de studio, concerte alături de Iron Maiden, Scorpions, Deep Purple, Whitesnake, Judas Priest, Europe etc. Trooper este una dintre cele mai active trupe românești. În decursul anilor, piesele Trooper au reușit să atragă tot mai mulți oameni. “Tari ca Munții”, “Strigăt”, “Destin”, “Maturizare”, “Două Roți”, “Trec Anii”, “Dragoste Falsă” vor răsuna de pe scenă și în 11 septembrie.

Despre acest eveniment, Coiotu’ a declarat: “Știu că traversăm o perioadă foarte grea, însă nu trebuie să uităm din când în când să zâmbim și să ne bucurăm de lucrurile pe care le iubim. După ce și Phoenix, și Trooper au fost nevoite să amâne turneele din acest an, suntem fericiți că avem șansa de a ne revedea cu o parte dintre cei care apreciază muzica noastră. Ne vedem în 11 septembrie pentru o repriză serioasă de rock!”

Concertul este prezentat de Cristian Hrubaru (Rock FM).

A apărut un nou număr al revistei “Close up”

A apărut un număr nou al revistei academice“Close up”(nr 1/2020) editată de UNATC cu sprijinul Uniunii Cineaştilor din România.

Conţinutul său este caracterizat astfel de Dana Duma, editorul (alături de Anca Ioniţă) ediţiei :”Noua noastră ediţie a revistei ‘Close up’, scrisă şi publicată în vremuri de pandemie, este în principal dedicată diversităţii în cinema. În primul rând celebrăm animaţia, acel “alt cinema”, atât de superficial cunoscut, cu ocazia aniversării a 100 de ani de la lansarea primului film românesc de animaţie, Păcală în lună (1920), scurtmetrajul semnat de Aurel Petrescu. Două articole ale ediţiei sunt dedicate animaţiei, “Tropul mâinii animatorului în animaţia românească” de Valeriu Căliman, dedicat în principal lui  Ion Popescu Gopo, primul cineast roman care a câştigat un Premiu Palme d`Or la Cannes, şi textul Dorinei Pricop “Fair Use şi basmele lui Disney”, care analizează conceptul  fair use, mai exact felul în care parodiile şi pastişele sunt autorizate să folosească părţi din opere binecunoscute fără acordul deţinătorilor de drepturi, pentru a critica clişeele.

Această ediţie duce mai departe eforturile noastre de analiza tendinţele majore cinematograful românesc. Articolele deidicate acestei preocupări constante a contributorilor noştri sunt ilustrat de textele “Atmosfera epocii interbelice a satului românesc în filmele Moromeţii şi Moromeţii 2 de Stere Gulea” semnat de Smaranda Cristina Sterian. Profilul cinematografului românesc este completat de recenziile unor noi cărţi publicate în ultimul an despre diferite aspect ale cinema-ului naţional, precum “Filmul tranziţiei: Contribuţii la critica cinemaului românesc a anilor 1990”de Andrei Gorzo şi Gabriela Filippi, “Romanian Cinema Inside Out: Insights on Film Culture and Politics” de Irina Trocan, sau ‘Balkan Cinema and the Great Wars: Our Story” (editori Adrian Silvan Ionescu, Marian Ţuţui şi Savaş Arsalan)”.

Diversitatea în cinema este abordată şi de lucrarea lui Siniša Dragin consacrată influenţei reciproce dintre documentar şi ficţiune, sau “cinemaului minoritar”investigat de Liri Chapelan, sau în textul Flaviei Dima despre home movies, incluse frecvent în alte forme

 

 

de cinema. Noi tendinţe în cinema (definite mai bine ca “spreadable content”) cu o influenţă socială uriaşă, sunt analizate de Irina Trocan în textul “Analog, digital, computaţional. Reîncarnarea unor imagini politizate.”

Un sumar atractiv al acestei reviste academice dedicate în principal noilor tendinţe în cinema şi media.

ARTmania, singurul festival romanesc membru al European Metal Festival Alliance 2020

  • Line-up complet cu peste 35 de trupe care vor putea fi ascultate din confortul casei la European Metal Festival Alliance, pe 7-8-9 August 2020, pe MetalFestivalAlliance.com

 

  • ARTmania Festival va fi prezent in cadrul EMFA cu interviuri, filmari inedite si concerte oferite de trei trupe romanesti, folosind aceasta ocazie unica pentru a sustine promovarea muzicii romanesti la nivel european

 

  • Abonamentele la pretul de numai 6,66 euro/ buc. deja disponibile pe www.MetalFestivalAlliance.com

 

European Metal Festival Alliance (EMFA), din care face parte si ARTmania Festival, singurul eveniment din Romania membru al acestei initiative internationale, isi anunta line-up-ul complet si pune in vanzare abonamente la pretul de doar 6,66 euro/ buc, disponibile pe www.MetalFestivalAlliance.com.  

 

EMFA este o alianta din care fac parte 13 festivaluri independente din Europa, care si-au unit eforturile pentru a oferi fanilor rock si metal de pe continent un festival online unic, de anvergura europeana. Timp de 3 zile intense fanii muzicii vor avea parte de un program variat de concerte oferite de peste 35 de trupe, interviuri si de continut video exclusiv ce va putea fi urmarit online, din confortul casei, pe 7-8-9 august 2020, pe www.MetalFestivalAlliance.com.

 

In weekend-ul festivalului online EMFA, fanii metal vor avea acces la  secvente nemaivazute si difuzari in premiera ale unor concerte memorabile sustinute de Sabaton (show-ul sustinut ca headliner la Bloodstock Open Air Festival in 2019), Avatar (concertul sustinut ca headliner la Alcatraz Festival in 2019), alaturi de show-urile unor nume consacrate, precum: Tesseract (Bloodstock Open Air, 2019), Thy Art Is Murder, Napalm Death, Grand Magus si Battle Beast (concerte sustinute la Summer Breeze Open Air 2019) si Iar DEE SNIDER isi va incanta fanii cu doua piese live, nedifuzate pana acum, ce au fost cantate la Bloodstock Open Air Festival in 2019.

 

Pe langa aceste difuzari in premiera ale unor concerte memorabile, European Metal Festival Alliance va oferi participantilor o serie de show-uri special inregistrate in perioada  pandemiei, pentru acest festival online, de o serie de trupe renumite, promotoare ale unor genuri muzicale foarte variate: Rotting Christ, Butcher Babies, Orange Goblin, Heidevolk, Primordial, King 810, Amenra, Parasite Inc., Alien Weaponry, Venom Prison, Mass Hysteria, Angelus Apatrida, Evergrey, Kampfar, Venom Inc., Unleash The Archers, Legion Of The Damned, Dirty Shirt, Gutalax, Kissin’ Dynamite, Evil Invaders, ¡Pendejo!, Der Weg einer Freiheit, Cult of Fire, Lèpoka, Spoil Engine, SVART CROWN, Deserted Fear, Dead Lord, RoadkillSoda, NYTT LAND, White Walls si SkyEye.

 

Contributia ARTmania Festival

ARTmania Festival va folosi aceasta ocazie unica pentru a sustine promovarea la nivel european a produselor culturale romanesti si a muzicii rock din Romania, in continuarea eforturilor pe care le-a depus in aceasta directie, in ultimii doi ani, prin intermediul Romanian Music Export (primul program romanesc care isi asuma zona de promovare si de export muzical la nivel european, lansat de ARTmania in 2018).

 

 

In acest scop, festivalul ARTmania va fi prezent in cadrul EMFA cu interviuri, filmari inedite din festival sau de la inregistrarile realizate pentru aceasta ocazie.

 

In plus, ARTmania Festival va oferi publicului european participant la EMFA si trei concerte special inregistrate in perioada pandemiei pentru acest festival online international. Concertele sunt sustinute de trei trupe romanesti, cunoscute in comunitatea rock locala si internationala (a-z): DirtyShirt, RoadkillSoda si White Walls.

 

Interviuri difuzate in premiera la EMFA 2020

Pe langa multitudinea de show-uri live, participantii la festivalul online EMFA vor putea asculta in premiera o serie de interviuri cu unele dintre cele mai cunoscute trupe la nivel international. Fanii vor putea afla, spre exemplu, cu ce si-au ocupat timpul in perioada lockdown-ului sau in contextul actual al pandemiei, la ce proiecte muzicale lucreaza si ce cred despre “vara fara festivaluri” artisti precum: DEE SNIDER, Biff Byford, Jamey Jasta, Devin Townsend, Winston McCall, Cristina Scabbia, Wednesday 13, Phil Rind si multi altii.

 

Merch oficial

Ca in cazul oricarui festival care se respecta, fanii rock-metal isi pot cumpara merch de festival, deja disponibil pe e-shop-ul EMFA de pe www.metalfestivalalliance.com

 

Programul pe zile al festivalului online European Metal Festival Alliance, in cadrul va fi prezent si ARTmania Festival, va fi anuntat in urmatoarele saptamani si va fi disponibil inclusiv pe www.metalfestivalalliance.com de unde pot fi achizitionate abonamentele pentru acest eveniment, la pretul de numai 6,66 euro/ buc.

 

# # #

 

Despre European Metal Festival Alliance

EMFA este o initiativa comuna lansata prin unirea eforturilor urmatoarelor 13 festivaluri independente (a-z): Alcatraz (Belgia), ARTmania Festival (Romania), Bloodstock (UK), Brutal Assault (Cehia), Dynamo (Olanda), Into The Grave (Olanda), Leyendas Del Rock (Spania), Metal Days (Slovenia), Midgardsblot (Norvegia), Motocultor (Franta), Party.San (Germania), Resurrection (Spania) si Summer Breeze (Germania).

 

Despre ARTmania Festival

ARTmania Festival, primul festival romanesc care a dezvoltat in Romania ideea de imbinare dintre arta si divertisment („entertainment”), este o platforma dedicata promovarii tuturor formelor de expresie artistica inspirate din cultura rock.

 

De-a lungul editiilor sale, ARTmania s-a consacrat drept principal promotor regional al proiectelor muzicale contemporane. Insa, ARTmania Festival nu inseamna doar concerte ale unor mari formatii internationale si

 

locale. Muzica este componenta de baza de la care a pornit totul, insa, reprezinta doar o parte din experienta pe care festivalul a dorit sa o ofere iubitorilor de arta din Romania si din strainatate.

 

Inca de la inceputuri, ARTmania a fost gandita ca o platforma culturala menita sa ofere publicului cat mai multe evenimente si moduri de a experimenta forme variate de expresie artistica, precum: concerte, expozitii, lansari de carte sau proiectii de film. Acest spatiu comun de intalnire al artistilor si publicului la nivelul sunetului, culorilor, imaginilor sau literelor, gazduit de Piata si de cetatea medievala, creeaza spatiul de poveste si magia care reprezinta, in esenta, spiritului festivalului.

Fiind cel mai longeviv festival rock din Romania si una dintre marcile cu cea mai indelungata traditie de pe scena culturala regionala, ARTmania si-a conturat propria identitate prin intermediul unui concept indraznet si al unui ambient special: Piata Mare a uneia dintre cele mai frumoase cetati medievale din Estul Europei.

ARTmania exploreaza mereu drumuri noi, capitalizand experienta editiilor anterioare, cand pe scena festivalului au urcat o serie de trupe importante de la Steven Wilson, Serj Tankian si Devin Townsend, la Die Toten Hosen, Nightwish, Within Temptation, HIM, Tarja Turunen, The Gathering, The Sisters of Mercy, Lacuna Coil, Helloween, Lacrimosa, Poets of the Fall sau Deine Lakaien, printre multi altii.

Anita Ramona – lansare single & videoclip

Anita Ramona lansează o nouă piesă intitulată “All Tomorrows” împreună cu videoclip. Cu noul single, al patrulea de la debutul său de acum un an, Anita Ramona continuă să se inspire din cultura zen, un trip hop atmosferic cu influențe post-punk și vocal eteric. “All Tomorrows” este o chemare la meditație, la eliberarea de condiționarea imemorială a omului.
Producția piesei a fost începută la cursurile Mixdown Music School, prima școală alternativă de muzică din Timișoara. Pe lângă compoziție și versuri, Anita Ramona s-a ocupat de toate aspectele producției iar sunetul a fost mixat și masterizat de Attila Lukinich (Alexandrina, Implant Pentru Refuz, Negură Bunget, Thy Veils).

Un artist complex, pe lângă cariera de fashion designer, pasiunea pentru fotografie și ilustrație grafică, Anita Ramona produce și partea vizuală a pieselor sale. În ultimii ani a colaborat ca și stilist, fotograf și videograf cu Negură Bunget și Thy Veils.

Youtube: https://youtu.be/LAWgo25Iw8o

Spotify: https://open.spotify.com/album/0VCZPLsTbm3IXJgs2SP0tG

Apple Music: https://music.apple.com/ro/album/all-tomorrows-single/1518744772

Bandcamp: https://anitaramona.bandcamp.com/track/all-tomorrows

Soundcloud: https://soundcloud.com/anitaramona/all-tomorrows

Facebook: https://www.facebook.com/anita.ramona…

Instagram: https://www.instagram.com/anita.ramon…

Patreon: https://www.patreon.com/anitaramona

Concert Days Of Confusion – ‘Acoustic Satellites’, in vremurile lui Covid

De cateva zile, tot stau, si ma gandesc, daca sa scriu sau nu despre acest concert. De ce? Pentru ca a fost un concert altfel, intr-o lume altfel.

Primul concert live pentru mine, dupa patru luni de pauza. Din martie, de cand ni-sa dat lumea peste cap, cei din industria muzicala au incercat sa mute concertele in mediul online. Nu este la fel, sa stai in fata calculatorului acasa cand ti-ai dori sa fi in fata scenei si sa simti emotia impreuna cu prietenii si cu trupa de pe scena, dar decat deloc, a fost ok si asa, si am avut de unde alege.

Da, imi este dor de inghesuiala, de berile reci ciocnite in fata scenei, de agitatie, dar decat deloc, mai bine asa.

De drag si dor am pornit joi seara, pe drumul catre Quantic, locatia in care mereu ma simt ca acasa, si care in aceasta perioada face  mari eforturi, ca toti cei care ii calca pragul sa se simta in siguranta.

Cu 4 la masa deja ne-am obisnuit, desi suntem o mare familie si ne place sa socializam. Distanta, nu putem sta in fata scenei, asta e, zambetele se imprastie de la o masa la alta, si nu avem cum sa ne simtim singuri. Ne uneste muzica.

Si a fost acustic. O seara lejera, linistita si senina de iulie  cu  GREEN SHEPHERD si DAYS OF CONFUSION.

Primii pe scena au urcat baietii de stoner rock: GREEN SHEPHERD, o trupa care anul trecut, cam in aceeasi perioada, si-a lansat single-ul de debut, “Blanez Uşor”. Desi nu suntem obisnuiti sa stam cuminti la mese si sa ascultam, baietii ne-au cam atras atentia, la primul lor concert acustic. Temele pieselor sunt mereu actuale, fiind inspirate din viata lor personala, iar elementele groovy si psihedelice dau o nota aparte compozitiilor.

Pe baietii de la Days Of Confusion i-am descoperit prin 2013, cand au cantat la BestFest ai apoi in deschiderea concertului celor de la Queensryche si de atunci, i-am tot ascultat, cautat, urmarit, si nu imi pare rau.

Abordand genurile alternative de metal si post grunge s-au facut indragiti si apreciati de publicul roman ascultator de acest gen muzical. Au un sound proaspat, melodii energice, atitudine si prestatie , doar ca acum au fost acustic, linistiti, boemi, dar la fel de buni.

Pentru inceput, Cosmin Lupu, solistul trupei, a cantat 2 melodii, acompaniat doar de chitara sa acustica, doua coveruri foarte reusite, Bohemian Rhapsody – cover Queen si Teardrop – cover Massive Attack. Apoi, rand pe rand, membrii trupei au urcat pe scena, iar prima piesa, a fost si preferata mea de pe albumul YIN 7 OUT,  Eternal Summer.

Pe 29 februarie, ar fi trebuit sa lanseze varianta acustica a primei lor piese in limba romana – “LIA (Ramai cumva)”. Nu s-a putut, dar au facut-o acum alaturi de noi.

Piesele s-au succedat usor, am cantat cu ei, am ras cu ei dar, cateva acorduri m-au facut sa imi dea lacrimile,  stiam ca din setlist, nu putea lipsi piesa The Day We Die, piesa trupei Goodbye to Gravity.

La bis, am avut iar Lia, si parca nu mi-a mai parut atat de ciudat sa aud DOC cantand o piesa in limba romana.

Invitatii speciali DAYS OF CONFUSION au fost ALEX PIEPTANARIU si TEORDORA MOROSANU

Formula actuala Days Of Confusion  inseamna  Cosmin Lupu (voce/chitara), Cezar Popescu (chitara/voce), Andrei Zamfir (bas) si Alex Halmagean (baterie).

Scurt totul, sau poate eram eu prea dornica de muzica live. O ora si jumatate cu prietenii, cu o trupa draga pe scena, a insemnat enorm pentru noi in astfel de vremuri.  M-am simtit in siguranta, m-am simtit bine, m-am simtit vie.

Si atentie, Days Of Confusion au merch nou, in culori calde e vara.

 

TRACKLIST CONCERT “Acoustic Satellites”, DAYS OF CONFUSION:

Bohemian Rhapsody – cover Queen

Teardrop – cover Massive Attack

Eternal Summer

No excuses

Grace

Lia (Ramai cumva)

Dharkata

I’m Broken – cover Pantera

The Day We Die

Bloodstream

The Guest

Memories From My Future Lives

Meta

BIS

Lia (Ramai cumva)

Călin Pop a lansat o nouă melodie, ”Respect”

Călin Pop, vocalistul si chitaristul trupei Celelalte Cuvinte, a lansat melodia “Respect” (feat Toni Dijmarescu & Flavius Suciu), al treilea single de pe albumul solo „Cutia cu secrete” ce urmează a fi lansat în acest an, single-urile anterioare fiind „Speranța în glas” și „Vapaia”.

 

https://youtu.be/ZPAVRPET1U8

 

Despre această melodie, Călin a declarat: „Viața e o luptă în care cel mai mult contează păstrarea demnă, nepătată a spiritului și onoarei. Celor care au procedat în acest fel li se cuvine un adânc Respect. “.

 

Melodia poate fi ascultată în playlistul „Rock românesc”, aici: https://Digster.lnk.to/RockRomanescPR

 

Călin Pop pe Facebook: https://www.facebook.com/calinpopcc

Călin Pop pe Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCzs9iTg2g6c0kUquE0OrwZQ

 

Contact U Rock / Universal Music Romania:

urock@umusic.ro

www.facebook.com/uRockmusicpage

www.facebook.com/umusicro

www.umusic.ro

 

Concert Opeth și The Vintage Caravan la București 19.03.2020 / Arenele Romane

OPETH revine la București, vineri 19 martie 2021, după o pauză de opt ani de zile.
Evenimentul va avea loc la Arenele Romane din București, în cadrul turneului european “Opeth 2021 – In Cauda Veneum”.
În deschidere vor performa islandezii de la The Vintage Caravan.

Organizator eveniment: Promusic Events & Maximum Rock.

Biletele, în număr limitat, pot fi achiziționate (începând de luni 13 iulie, ora 10.00), de pe www.AmBilet.ro (linkul este disponibil începând de luni dimineața!).

FB Event: Opeth @ The Vintage Caravan – 19.03.2021

Imediat după lansarea ultimului material discografic, intitulat „In Cauda Venenum”, acesta a intrat direct în cele mai importante topuri și aici amintim doar: locul 9 în cadrul US Billboard 200, locul 2 în cadrul Finnish Albums, locut 5 în cadrul German Albums, locul 9 în cadrul Norwegian Albums și locul 12 în Swedish Albums.

Opeth:
În a doua jumătate a anilor 1990, găseai articole despre suedezi, în care erau catalogaţi fie ca black-metal avangardist, fie ca death-metal progresiv.
De fapt, albume ca „Orchid” sau „My Arms, Your Hearse” nu se încadrau pur şi simplu în nicio categorie încetăţenită. Era vremea când Steven Wilson, unul dintre cei mai interesanţi muzicieni contemporani, spunea că, şocat de lipsa acută de idei care cuprinsese tot ce ar putea fi definit cu un termen generic sub numele de pop, regăsise inspiraţia cuibărită în realizările unor trupe de metal extrem. Iar suedezul Mikael Åkerfeldt nu era deloc străin de această inspiraţie.
Din trupă aparte, privită cu admiraţie şi cu o oarecare temere, Opeth a ajuns, de atunci şi până acum, vârful de lance a… a ce? Din lipsa unui termen mai bun, îi spunem rock progresiv. Da, deşi Opeth a început cu un bagaj serios de death-metal, evoluţia nu a dus trupa spre metal-ul progresiv care să o pună în vecinătatea unor Dream Theater sau Queensryche, ci mai degrabă înspre Camel, King Crimson, Gentle Giant. Sau înspre Steven Wilson, devenit tot mai eclectic cu cât s-a desprins de Porcupine Tree.

Latura întunecată se recunoaşte în noile compoziţii, sublimată. De la „Pale Communion” încoace metal-ul pare să fi dispărut odată cu growl-ul din vocea liderului, dar iese din când în când viguros la suprafaţă în compoziţii, la fel ca vechile vocalize, nelipsite din concerte. Chiar şi membrii desprinşi din trupă fac muzica nouă să sune altfel – vezi minunatul proiect Soen al fostului baterist Martin Lopez. Iar astăzi, Opeth ne readuce către filonul tradiţional, etnic, al fiecărei muzici, prin îndrăzneala pe care nu a avut-o nici măcar Abba: un album întreg în limba maternă a trupei, suedeza. Cu titlu latin: „In Cauda Venenum”.

Opeth este o trupă obişnuită cu publicul din România. Cu toate acestea, s-a scurs o octavă de ani de când suedezii (cu implanturi sud-americane) nu au mai călcat capitala. Şi doar ne-au promis (în cadrul festivalului ARTmania 2019) că revin în România după ce vor fi învăţat piesele de pe noul album. Cu minţile şi inimile încă uluite de strania schimbare adusă de oprirea vieţii noastre de zi cu zi, arta sonoră ni se va părea poate altfel. Niciodată capăt de drum. Niciodată răspuns. Dar mereu sugestie către întrebări care pot deveni cândva eliberatoare. „In Cauda Venenum” stă în capul listei de concerte noi – şi în fruntea aşteptărilor.

The Vintage Caravan:
În ultimul deceniu am fost martorii unei ample mişcări „retro-rock”, cu o pleiadă de formaţii care încearcă să învie sau să recreeze stilul anilor 1960-1970, cu toate faţetele lui: hard-rock, psihedelic, proto-metal şi o mulţime de alte variante ale unui univers muzical ce se regăseşte, uneori doar ca o sugestie, pe primele albume Black Sabbath. Mişcarea se anunţa de ceva vreme, prin nume ca Spiritual Beggars, iar astăzi a atins şi cele mai îndepărtate colţuri ale Americii şi Europei. A ajuns, aşadar, şi în Islanda.

De pe mica insulă au scos capul, cândva între 2006 şi 2009, nişte puşti reuniţi sub numele The Vintage Caravan. Celor doi membri fondatori, Óskar Logi Ágústsson (chitară şi voce) şi Guðjón Reynisson (tobe), care au înregistrat EP-ul de debut, „The Vintage Caravan”, în 2011, li s-a alăturat după o vreme basistul Alexander Örn Númason, iar de atunci cariera trupei a fost o permanentă ascensiune, care a dus în cele din urmă la semnarea unui contract cu Nuclear Blast, materializat prin două albume, „Arrival” (2015) şi „Gateways” (2018).

The Vintage Caravan respectă reţeta genului, cu un sunet puternic şi brut presărat pe ici, pe colo, cu aluzii psihedelice şi cu momentele de virtuozitate solistică flamboiantă, obligatorie pentru perioada din care se inspiră. Cu o singură schimbare de componenţă în toată istoria – sosirea noului baterist, Stefán Ari Stefánsson – islandezii, care între timp s-au mutat în Danemarca îşi văd de drum şi au ajuns să intre în conştiinţa publicului şi prin concerte pe marile scene rock şi metal, inclusiv Wacken Open Air. Şi, fără îndoială, o asemenea muzică se „simte” cel mai bine în concert.

Așadar, ne vedem cu Opeth si The Vintage Caravan, vineri, 19 martie 2021 la București.

Cum a fost la Gala HOP 2019? Sau despre DansActorul unui septembrie la Constanța

De câteva ediții încoace, Societatea Română de Televiziune, partener al UNITER, realizează un documentar despre Gala Tânărului Actor HOP.

Sinteză a Galei HOP 2019, documentarul realizat de Sever Andrei Bârzan surprinde atmosfera creată în jurul conceptului de „actor în stare de dans” propus de Gigi Căciuleanu participanților la a 22-a ediție.

Despre tineri actori talentați dornici să descifreze tainele alchimiei dansactorului, despre viziunile poetice ale artei teatrale, despre legăturile stranii dintre Artele Marțiale și dans propuse de actorul și regizorul Ioan Ardelean în cadrul workshopului Suzuki și Viewpoints, despre Nocturnele HOP și discuțiile pe marginea granițelor fragile dintre teatru și dans. Despre arta de a face spectacol din orice, despre prospețimea, naturalețea și umorul din spatele mișcării vorbite. Despre emoțiile concursului, despre bucuria oferirii și primirii premiilor, despre tot ce înseamnă un eveniment teatral autentic.

Toată această complexă rețea de imagini, gânduri, priviri, cuvinte și gesturi o puteți urmări într-un documentar, difuzat în premieră, duminică 12 iulie, ora 17.00, pe canalul TVR3.

*

Gala HOP 2019. DansActorul

(documentarul ediției 22 a Galei Tânărului Actor HOP)

Durata: 50 minute

Realizator: Sever Andrei Bârzan

Maestru sunet: Marius Stanciu

Asistent imagine: Marian Clopot

Directori de imagine: Marius Nechita, George Fustanela

Postprocesare sunet: Mihea Ciulei

Colorizare: Paul Drăgușin

Editor montaj: Smara

Organizator de producție: Marius Flonta

Producător: Diana Dumitru

Producător coordonator: Demeter András István

Teatrul Național de Televiziune este un proiect Casa de Producție TVR, difuzat pe canalele TVR și online pe www.tvrplus.ro
O producție TVR 2020.
Coproducător: UNITER

 

*

GALA TÂNĂRULUI ACTOR – HOP, program permanent al UNITER şi singular în peisajul festivalier autohton, este un concurs care are ca scop promovarea şi lansarea tinerilor absolvenţi din învăţământul superior artistic.

 

Motto-ul prezentei ediţii: «ZIS ŞI FĂCUT», proiectarea vorbei şi a corpului în spaţiu.

 

Data limită de trimitere a materialelor pentru înscriere la preselecție: 15 iulie 2020.

Concursul Galei HOP 2020:

3-6 septembrie 2020, Spațiul Amfiteatru, Teatrul Național „I.L.Caragiale” din București

Director artistic: Gigi Căciuleanu

Mai multe detalii: https://galahop.uniter.ro/