Home Blog Page 53

Noua ediție Rock’n Vamă Festival va avea loc în perioada 25-26 august

După ediția incendiară de anul trecut, festivalul Rock’n Vamă 2023 anunță data la care se va da startul la distracție!
Iubitorii muzicii rock sunt invitați în Vamă pentru două zile, în perioada 25-26 august, pentru a se bucura de soare, mare și muzică de calitate. Ca și la ediția precedentă, Cristi Hrubaru va fi prezentatorul festivalului.

Trupele care vor urca pe scenă la ediția din acest an sunt: CargoTrooperAltarBucovinaVița de VieAntonBuciumScarlet AuraMoiseCivic RebelsDinfier și Dublu Click.

Abonamentele s-au pus în vânzare și pot fi achiziționate online de pe AmBilet.ro (https://www.ambilet.ro/tc-events/rocknvamafestival2023/ ),   primele dintre acestea având preț promoțional.
Copiii cu vârsta până în 12 ani, inclusiv, au acces gratuit, cu însoțitor posesor de abonament valabil.

Evenimentul este prezentat de către Cristi Hrubaru și recomandat de Rock FM.

Omara Portuondo la Sala Palatului: Program si reguli de acces

Omara Portuondo canta pe 17 iunie la Sala Palatului din Bucuresti. Omara Portuondo Pelaez este o cantareata si dansatoare cubaneza. Membru fondator al popularului grup vocal Cuarteto d’Aida, Portuondo a colaborat cu multi muzicieni importani cubanezi de-a lungul lungii sale cariere, printre care Julio Gutierrez, Juanito Marquez si Chucho Valdes. 

PROGRAM

ACCES  19:00

Omara Portuondo  20:00

 

REGULI DE ACCES

Accesul publicului este permis incepand cu ora 19:00, iar spectacolul incepe la ora 20:00, astfel va rugam sa alocati timp suficient pentru drum, parcare, acces, lasarea hainelor la garderoba, si orice alte activitati ce premerg participarea la spectacol in sine, in scopul intrarii in sala de spectacole inainte de inceperea actului artistic.

Accesul in perimetrul evenimentului este permis pe baza de bilet valid. Accesul publicului dupa ora de incepere a spectacolului, asa cum apare tiparita pe bilet, nu este permis. Usile de acces in sala se vor inchide la ora inceperii spectacolului, adica 20:00

Accesul copiilor cu varste peste 2 ani este permis pe baza de bilet si doar daca acestia sunt insotiti de unul dintre parinti, posesor al unui bilet valid. Copiii sub 2 ani beneficiaza de acces gratuit, dar trebuie sa fie insotiti de cel putin un parinte, posesor al unui bilet valid. De asemenea, organizatorii recomanda, pentru a inlatura orice dubii, prezentarea la intrare a unui act doveditor al varstei copilului (copie). Va recomandam sa aduceti casti speciale pentru protectia auzului copilului. Volumul puternic poate afecta auzul celor mici. De asemenea, va rugam ca pe toata durata spectacolului sa ii tineti pe cei mici in brate.

Detinatorii de bilete pot fi controlati la intrarea in locatie pentru a se asigura respectarea regulilor anuntate. Spectatorii sunt rugati sa pastreze permanent biletele asupra lor. Dupa ce s-a facut accesul, spectatorii nu mai pot parasi incinta pentru a se reintoarce, decat daca isi achizitioneaza din nou bilet, insa nu dupa ora de incepere a spectacolului, adica 20:00.

Neprezentarea la timp in scopul intrarii in sala de spectacole, nu da dreptul la rambursarea biletului sau la utilizarea sa la o reprezentatie ulterioara.

Stimati spectatori, din respect pentru artisti si pentru a evita eventualele situatii neplacute, va rugam sa fiti punctuali!

 

INFORMATII UTILE

Este interzis:

– sticle, conserve;

– arme, bate, cutite, spray-uri, lanturi lungi, selfie stick, glow stick, obiecte ascutite, artificii

– substante interzise cf. legii 143 / 2000

– mancare sau bauturi de orice fel;

– artificii, arme, obiecte periculoase;

– obiecte cu laser (ex. pointere, brichete cu laser);

– umbrele (va rugam in caz ca se anunta ploaie sa veniti cu pelerine);

– aparate foto/video profesionale sau semi-profesionale (cu obiectiv detasabil);

– aparate de inregistrare audio-video profesionale sau semi-profesionale;

– animale de companie;

– persoanele cu probleme de ordin medical trebuie sa aiba asupra lor dovezi clare pentru a putea intra la concert cu medicamentele necesare.

– consumul de droguri sau de alte substante ilegale in locatia unde se desfasoara evenimentul constituie infractiune si va fi pedepsita conform prevederilor legale in vigoare!

 

OBLIGATIILE PUBLICULUI

– sa respecte masurile de aparare impotriva incendiilor

– sa nu introduca sau sa nu incerce introducerea in incinta de faclii, artificii, petarde, torte, recipiente, materiale incendiare ori fumigene, substante toxice, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant (ori alte asemenea materiale, substante sau obiecte), obiecte artizanale si de distractie, pe baza de amestecuri pirotehnice, artificii din categoria “obiecte zburatoare luminoase”, pocnitori ori altele asemenea ce pot favoriza producerea si propagarea incendiilor;

– sa nu aduca in stare de neutilizare, indiferent de mod, semnele, afisele, marcajele sau altele asemenea, destinate apararii impotriva incendiilor aflate in incinta

– sa nu aduca in stare de neutilizare, indiferent de mod, mijloacele tehnice de aparare impotriva incendiilor aflate in incinta;

– publicului ii este interzis sa dezlipeasca sau sa distruga reclamele, anunturile si afisele expuse de organizator in incinta ansamblului construit, precum si sa deterioreze, sa ridice sau sa mute semnele ori indicatoarele amplasate de organizator, pentru facilitarea accesului in incinta, a evacuarii persoanelor, a interventiei in situatii de urgenta sau a celor care semnaleaza existenta unui pericol pentru viata persoanelor;

 

Biletele au urmatoarele preturi:

– earlybird : VIP 299 lei, Cat A 229 lei, Cat B 179 lei, Cat C 129 lei, Cat D 79 lei

– presale: VIP 319 lei, Cat A 249 lei, Cat B 199 lei, Cat C 149 lei, Cat D 99 lei

– la acces: VIP 350 lei, Cat A 280 lei, Cat B 220 lei, Cat C 170 lei, Cat D 120 lei

La minim 4 bilete cumprate aveti discount 10%. La minim 6 bilete cumprate aveti discount 30%.

La pretul tuturor biletelor se adauga comisionul de emitere bilete al agentiei de ticketing si poate activa dinamic pricing.

Biletele se gasesc in format electronic pe www.iabilet.ro si in magazinele Flanco, Muzica, si pe terminalele Selfpay. Online, puteti plati cu cardul, Paypal,carduri de tichete culturale Sodexo, pe factura la Vodafone sau Orange sau ramburs prin Fan Courier oriunde in tara.

Un eveniment BestMusic Live Concerts powered by Magic FM

 

POWERWOLF and Visions of Atlantis @ Arenele Romane.

Barockfest anunță trupele participante la ediția 2023

Barockfest 2023 se va desfășura în perioada 14-16 iulie, la Petroșani, în Club Barock. Cele trei zile de festival vor aduce pe scenă artiști îndrăgiți: BucovinaGothicBlacksheepAltarCivic RebelsCrimenaOverburnHigh VoltageNightlosersUndersolDublu ClickWildChildPunkarta și Weeping Assault.

Programul pe zile este următorul:
Vineri 14 iulie 2023AltarCivic RebelsCrimena, OverburnHigh Voltage
Sâmbătă 15 iulie 2023BucovinaGothic, BlacksheepPunkartaWeeping Assault
Duminică 16 iulie 2023NightlosersUndersolDublu ClickWildChild

Abonamentele și biletele pe zile se pot achiziționa de pe AmBilet.ro (https://www.ambilet.ro/tc-events/barockfest2023/ ), primele o sută având preț special.

Barockfest este unul dintre cele mai vechi și mai cunoscute festivaluri de muzică rock din România, organizat în fiecare vară în curtea interioară a clubului Barock din Petroșani.
Conceput inițial ca o modalitate de exprimare live a artiștilor locali și susținut de numeroasa comunitate rock din Valea Jiului, Barockfest a debutat în vara anului 1994.
Festivalul a evoluat în perioada următoare, atât prin aducerea unor echipamente tehnice profesionale, cât și prin notorietatea trupelor invitate, acestea regăsindu-se în anii următori pe cele mai mari scene ale muzicii rock naționale și internaționale.

Urban Blues Fest #4 – Autumn Edition anunţă noi nume pe afiş: The River of Blues (BG), Marcian Petrescu Blues Sextet (RO) şi Steel Blues (RO)

Ediţia de toamnă a Urban Blues Fest, primul festival dedicat bluesului din Bucuresti, soldout la prima ediţie şi a treia ediţie, se va desfăşura în excelenta locaţie The Pub Trocadero, de la Universitate, în zilele de 20, 21 şi 22 octombrie 2023.Vor fi alte trei seri ce readuc în prim plan plăsmuirea şi modernitatea bluesului peste veacuri.

Anunţăm următoarele trei trupe ce vor fi prezente în toamnă la UBF #4: The River of Blues (BG), Marcian Petrescu Blues Sextet (RO) şi Steel Blues (RO).

TrupaThe River of Blues, originară din Plovdiv, este riposta Bulgariei la genul de trupe americane de blues care provin din locuri istorice precum Chicago, Mississippi sau New Orleans. Ei cântă blues autentic, intensificat de nesfârşite incursiuni vocale și admirabile solouri la chitara electrică. The River of Blues este deja o trupă de legendă din Europa de Est, care a făcut senzaţie la festivalul de la Brezoi în 2022 şi a susţinut în ianuarie a.c. primul miniturneu în România (Bucureşti, Craiova şi Sibiu).

Marcian Petrescu este membru fondator al grupului Trenul de Noapte, cotat drept cel mai bun cântăreţ la muzicuţă al scenei de blues din România. Profesor de muzicuţă, tehnician reparator, customizer de muzicuţe şi om de radio. Pentru UBF #4 Marcian propune un nou concept de trupă, un BLUES SEXTET, alături de care a pregătit un recital de excepţie, având în program reluări după hituri celebre în manieră proprie şi compoziții noi, ce fac parte din noul album de studio, MAI MULT DECÂT BLUES. Alături de Marcian, se vor afla pe scenă: Mihai Tacoi (chitară), Mike Dragomir (bas), Sabin Dobranici (baterie), Sian Brie (chitară) și Vlad Briciu (claviaturi).

Artistul hunedorean Mircea Eugen Goian a fondat grupul folk-rock Canon, împreună cu poetul Ioan Evu, cu care au activat timp de 28 de ani. Este inițiatorul și organizatorul mai multor festivaluri de renume, iar în 2012 a fondat grupul Steel Blues, cântand din zestrea muzicală specifică, majoritatea capodopere ale genului. Componență SteelBlues: Mircea Goian – bas, Delia Baltariu – vocal, Zoltan Turi – chitară, Gabriel Hărăguș – tobe, Luca Stan – chitară.

Anunţăm şi două evenimente conexe din cele şapte ce vor fi organizate în toamnă la UBF #4.PrimulestelansareaantologieiISTORIASUNETELOR, al cincileavolumal redacţieirevisteiArta sunetelorşiinvitaţii lor. Acestvolumestecoordonat de Radu Lupaşcuşi Gabriel Petric, iarprintreautoriîiregăsim pe: Alina Ciolcă, Ioan Big, AlexandruMamina, Virgil Mihaiu,Talaba Nimrod,ClaudiuOancea, Emil Răducanu, Bogdan Lucian Stoicescu, Cornel Stranschişi George Volceanov. Al doileaeste o expoziţiefotograficăretrospectivă cu fotografi/colaboratori ai revisteiArta sunetelor cu tema: 15 ani de ARTA SUNETELOR – fotografie de concert.

Reamintim primele trei trupe ce au fost deja anunţate pentru UBF #4: Consummate Rogues (UK), Phunk Smugglers (Serbia/Ro) şi Cri Gri Light Blues (Ro).În următoarele comunicate vom reveni cu alte amănunte despre celelalte treitrupe invitate în festival. Abonamentele pot fi achiziționate online din rețeaua ambilet.ro. Abonament 3 zile earlybird= 180 lei. Abonament 3 zile presale = 240 lei. Biletele de o zi vor fi puse în vânzare pe20 septembrie 2023.

Urban Blues Fest #4 – Autumn Edition 2023 este un proiect marca artasunetelor.ro, care se doreşte a fi o insulă de relaxare şi bun-simţ muzical, într-o normalitate citadină, accesibilă tuturor iubitorilor de muzică bună.

Urban Blues Fest – Festival de blues in Bucuresti

Parteneri: the-pub.ro, greenties.ro, AmBilet – Bilete online, radioromaniacultural.ro, zilesinopti.ro, clasicradio.ro, artasunetelor.ro.

Organizator: Asociaţia Green Ties                             Event manager: Radu Lupaşcu

Fotografierea şi filmarea cu aparatură profesionistă va fi permisă doar persoanelor cu acreditare. Folosirea altor aparate foto, camere video, telefoane mobile se va face cu condiția respectării confortului celorlaltor spectatori și a condițiilor impuse de artişti. Organizatorii își rezervă dreptul de a folosi fotografii și înregistrări video cu participanții la eveniment în scop promoţional. Spectatorii își cedează – prin participarea la eveniment – toate drepturile pentru fotografii și înregistrări realizate în timpul concertului către organizator.

Programul Post-Digital Intersections va fi lansat de șase artiști europeni care crează la intersecția dintre artă, știință și tehnologie

  • Expoziția de lansare, Intersecting Realities, este o invitație într-un microvers hibrid, populat cu teme de actualitate, de la crize sociale, economice sau climatice, sprespații personale, cum ar fi identitatea, viața privată, intimitatea ori reprezentările corpului și ale sinelui într-o lume a artei redefinite de știință și tehnologie. Vernisajul va avea loc joi, 15 iunie, începând cu ora 18.00, la Palatul Ștefania din Timișoara.
  • Expoziția Intersecting Realities include și o selecție de filme prezentate în cadrul Ars Electronica Animation Film Festival 2022, un best-of condensat al producțiilor contemporane din zona de film digital.
  • Până la finalul acestui an, Post-Digital Intersections va susține producția artistică a șase studenți de la Facultatea de Arte din Timișoara, care vor lucra alături de mentori internaționali și de șase masteranzi din cadrul Centrului de Excelență pentru Studiul Imaginii din București.

La granița dintre artă, ştiinţă, tehnologie şi societate, Post-Digital Intersections este un proiect de mentorat și mediere culturală inițiat de Asociația Culturală Marginal și dezvoltat în parteneriat cu centre europene de excelență, printre care Ars Electronica Export, Universitatea de Vest din Timișoara sau Universitatea de Arte Aplicate din Viena. Lumea se schimbă, modelată de expansiunea tehnologică și de crize, de la cele geo-politice, la modificări ale mediului natural ca urmare a scăderii biodiversității și a schimbărilor climatice. Artiști, reprezentanți ai comunității academice internaționale sau cercetători propun diverse moduri de examinare a proceselor de adaptare socială în raport cu aceste schimbări contextuale majore.

Macro și nano cosmos, în universul hibrid al artelor contemporane

Programul va fi lansat joi, 15 iunie, la ora 18.00, la Palatul Ștefania din Timișoara, printr-o expoziție ArTech, reunind lucrări ale unor artiști relevanți ai scenei internaționale. Evenimentul este curatoriat de Andrei Tudose, inițiator al acestui demers, și Dr. Claudia Schnugg, expert în cadrul platformei Sci-Art Project – un program derulat de Centrul Comun de Cercetare al Comisiei Europene din Ispra. Claudia este colaboratoare a mai multor consorții științifice europene și coordonatoare a unor instituții sau festivaluri internaționale, printre care Science Gallery Venice, Universitatea “Johannes Kepler” sau Ars Electronica.

“Pe măsură ce știința avansează, reducând distanța dintre oameni și mașini, domenii precum arta digitală și bio-arta reflectă estomparea unor granițe percepute cândva ca impermeabile, fie între artă și știință, între organism și mașină sau între natural și modificat. Unii se tem că aceasta ar putea fi o cale spre o monocultură, spre un univers în care toate arată și se simt la fel. La fel de bine, hibridizarea poate fi o restructurare, o eliberare a domeniului artistic de unele constrângeri de până acum, pentru a face loc altor direcții de dezvoltare. Cam așa cum fotografia a eliberat artele vizuale de condiția descriptivului. Post-Digital Intersections translatează în real aceste concepte, testând noi dimensiuni, cosmice sau nanoscopice, ale unei realități redefinite prin știință și tehnologie”.

Claudia Schnugg,

Curator Ars Electronica, Post Digital Intersections

 

Structuri ale realității, într-o estetică material-cibernetică

Intersecting Realities.Joi, 15 iunie, începând cu ora 18.00, la Palatul Ștefania din Timișoara.

Artiști: duo-ul Anderwald+Grond (Austria), Antoni Rayzhekov (Bulgaria/ Austria), Kasia Molga (Marea Britanie), Marco Barotti (Germania), Sabina Suru (România), Theresa Schubert (Germania)

Curatori: Dr. Claudia Schnugg (Austria), Andrei Tudose (România)

Metaversul bate la ușă, de data aceasta nu ca scenariu extravagant dintr-un joc video sau dintr-un film cyber-punk. Sfidând orice viziuni binare, entități autonome sunt capabile să ia propriile decizii creative, pentru a imagina spații liminale șimicrocosmosuri tech interdisciplinare. Algoritmi inteligenți restructurează realitatea. Învățarea automată este o nouă mantră contemporană. Rețele neurale artificiale externalizează procese cognitive complexe, anunțând o cascadă de salturi calitative, care vor duce la performanțe imposibil de anticipat. Invizibile pentru ochiul uman, intangibile în spațiile fizice, rețelele digitale schimbă însăși textura realului, influențând indivizii și dinamica grupurilor. Ce se întâmplă, însă, dacă încă păstrăm aspirații concrete într-un timp în care avem doar o versiune digitală de oferit? Există natură dincolo de legumele pe care le vedem în galantarul celui mai apropiat supermarket? Ecologia, etica, libertatea sau viața privată au încă versiuni de translare în concret sau se se retrag în lumea abstractă a gemenilor digitali? Fundaluri Zoom, avataruri comice și emoticoane vesele sau triste sunt doar punctele de plecare în construcția noilor noastre identități, în timp ce sinele, așa cum îl știam, experimentează momente de izolare, în real. Distanța rămasă între noi e muzică – spune artistul austriac de origine bulgară AntoniRayzhekov, care va prezenta la Timișoara o instalație octofonică interactivă, gândită să exploreze, prin sunete și muzică generativă, dinamica grupurilor, interdependența și modul în care este creată ideea de sens în comunitățile contemporane.

Fiecare dintre artiștii invitați la Timișoara detaliază o viziune subiectivă asupra unui aspect al vieții actuale, oferind o perspectivă asupra punctului în care propriul drum se intersectează cu o felie de realitate. Demersul curatorial reunește, într-o narațiune hibridă unitară, viziuni ale unor artiști care se eliberează, treptat, de fascinația digitalului, în favoarea unui instrumentar variat de medii de experimentare, care aduc în prim plan experiența privitorului. Păstrând ca reper punctul de intersecție, creatorii navighează liber spre orizontul larg al artei contemporane, pentru a stabili noi legături între diferite domenii, geografii și culturi. Instalațiile sunt interactive, dinamice, creative, gândite pentru un public, care devine creator și parte activă a unei lumi în permanentă transformare.

Expoziția va fi deschisă cu lucrarea APES de Marco Barotti, un artist fascinat de expansiunea aplicațiilor digitale, dar mai ales de întrebările incomode pe care le ridică folosirea acestora, de la sustenabilitate, la confidențialitate, supraveghere și control. Marco Barotti explorează noi teritorii, examinând modul în care tehnologiile inteligente schimbă comportamentul uman și dinamica grupurilor. Se pierde apoi în universuri utopice, croite din entuziasm, încredere oarbă în tehnologie sau dintr-o cunoaștere superficială a mecanismelor din spatele dispozitivelor inteligente. Instalația păstrează un punct de reper clasic, maimuțele, simbol universal al evoluției și bornă relevantă a unui parcurs care tocmai tranzitează un punct macaz: cum va arăta următoarea siluetă din șirul evoluționist și care va fi relația sa cu concretul în lumea de mâine?

 

Kasia Molga. O instalație adaptată, despre plante pe cale de dispariție în România

Artista britanică Kasia Molga este un agent secret al democrației multi-naturale, care spune povești asumându-și diferite roluri, de la artist, la serial beginner sau designer fusion. În „Chronicles from 495 to 470 nm”, Kasia Molga oferă un mediu versatil de reflecție asupra problemelor de mediu, într-un discurs estetic special creat pentru România. Din lumea acvatică a Theresei Schubert, plasată la confluența fluviilor naturale cu parametrii lor digitali, ne pierdem într-un univers postuman, în care înțelegerea depinde de ceea ce poate sau nu poate fi văzut. E un spațiu în care viața însăși este mediată de ecrane care furnizează mii de imagini, schimbând înțelegerea rolului pe care îl joacă vizualul în noile noastre vieți. Recunoașterea postumanismului ca fiind, înainte de toate, un mod de a vedea și de a fi văzut permite nu numai o înțelegere mai complexă a acestuia, dar și o repoziționare a vizualului în artă. Nevăzutele au și ele un rol fundamental în consolidarea țesăturilor virtuale care ne țin strâns împreună. Elemente de arheologie contemporană ar putea scoate la iveală milioane de trasee prin care suntem legați unii de alții în noul univers digital, dezvăluind parcursul trasabil al relațiilor noastre sociale. Lucrarea „The Entropist”, a Sabinei Suru, caută urmele itinerariului nostru digital, o aventură la întâlnirea proceselor analog cu  inteligența artificială, un loc pe care doar educația digitală l-ar putea face inteligibil.

La finalul aventurii printre idei și concepte, confuzia și amețeala, conceptualizate și examinate de duo-ul Anderwald+Grond, se pot dovedi un mediu creativ fertil și cea mai la îndemână cale spre înțelegere a lumii. Instalația își invită publicul să experimenteze modul în care cei doi artiști analizează amețeala ca proces creativ. Ansamblul este construit din elemente ale propriilor cercetări artistice, îmbogățite cu idei provenite din dialogul permanent pe care cei doi îl au cu oamenii de știință din zonele exacte. Instalația este un spațiu creativ care provocă simțurile, o poveste sonoră cu elemente tactile, vizuale și luminoase. Publicul intră în spațiul instabil al amețelii, care sugerează noi modalități de conectare și noi idei, transformându-i pe vizitatori în observatori și, totodată, creatori înacest spațiu alternativ.

“Navigând liber între medii și abordări, selecția de lucrări construiește un fir roșu care transcende conceptele abstracte sau criptice atât de familiare în artă, construind, în schimb, o experiență reflexivă și interactivă. Spațiul Post-Digital Intersections este un posibil punct de plecare al discuției despre modul în care ne raportăm la prezent și despre modul în care ne imaginăm viitorul. Este, totodată, o sursă de inspirație pentru o tânără generație de artiști, pe care îi invităm să ni se alăture pentru a construi împreună Youthopia, un univers ideal, clădit prin artă, știință și tehnologie”

Andrei Tudose,

inițiator al acestui program și curator al expoziției de lansare

Expoziția Intersecting Realities include o selecție de filme prezentate în cadrul Ars Electronica Animation Film Festival 2022, un best-of condensat al producțiilor contemporane din zona de film digital. Selecția prezintă trenduri esențiale ale ultimilor ani, bazată pe lucrările înscrise la Prix Ars Electronica, și este reflectare asupra schimbărilor din societatea contemporană, sub umbrela festivalului Ars Electronica 2022, There’s No Planet B (ro. Nu există o Planetă B).

 

Art-Science în comunitatea academică

Asociația Marginal lansează un program de mentorat, producție și cercetare artistică pentru studenții români. Participanții vor beneficia de granturi de producție și de onorarii individuale

Post-Digital Intersections promovează rolul vital pe care colaborarea în știință, tehnologie și artă îl poate juca în înțelegerea lumii contemporane, precum și în promovarea celor mai inovatoare forme de creație și cercetare. Îi invităm pe toți cei interesați de acest domeniu -iubitorii de artă, instituțiile, părțile interesate din industrie și comunitățile creative -, să exploreze rolul cheie pe care colaborarea bazată pe artă și producția transversală de cunoștințe ar trebui să-l joace într-o societate care își reevaluează în totalitate fundamentele viitorului.

Post-Digital Intersections dezvoltă platforme interdisciplinare de producție artistică, fiind un mediator al dialogului între comunitatea culturală internațională, națională, studenți din Timișoara și București și comunitățile locale. Printr-o abordare bazată pe schimbul interdisciplinar de cunoștințe și practică, în cadrul acestui program sunt abordate problematici care vizează zone critice ale artei și vieții contemporane, cu focus asupra implicațiilor societale și culturale ale intersecției artei cu știința și tehnologia.

Studenții care vor fi incluși în programul de mentorat Post-Digital Intersections vor fi selectați printr-un apel public care urmează să fie lansat pe data de 19 iunie. Înscrierile se vor face printr-un formular deschis pe site-ul Asociației Marginal (www.marginal.ro) și promovat pe rețelele sociale asociate.

Link eveniment Facebook: https://fb.me/e/4nk1MWqn3

“În urma acestui apel, vom selecta șase studenți din Timișoara, care vor beneficia sesiuni de mentorat și de un grant de producție și de un onorariu în valoare totală de 4500 de lei de persoană. Studenții incluși în program vor colabora, 1 la 1, cu 6 masteranzi CESI, care îi vor ajuta să își clarifice și să își fundamenteze teoretic lucrările. De asemenea, vor beneficia de peste 20 de sesiuni de mentorat și de întâlniri de lucru cu curatori, artiști, profesori sau manageri culturali din România și din afară, în perioada iulie-noiembrie. În decembrie, participanții își vor prezenta lucrările în cadrul unei expoziții de grup, găzduită la Palatul Ștefania din Timișoara. În cadrul aceluiași eveniment, masteranzii CESI vor prezenta cercetarea teoretică pe care au dezvoltat-o, având ca scop sa mapeze domeniul art-sci-tech din România în context european”, spune Andrei Tudose, inițiatorul programului Post-Digital Intersections.

 

Echipa:Inițiator proiect și curator: Andrei Tudose | Curator expoziție: Claudia Schnugg | Curator program mentoral: Annick Bureaud | Echipa de mentori și mediatori culturali: Ruth Anderwald + Leonhard Grond, Suzana Dan, Janek Świerkowski, Dasha Ilina, Sabina Suru, Livia Mateiaș | Comunicare: Evantia Barca | Project manager: Ingrid Ene | Producție expoziții: Asociația Simultan | Coordonatori studenți: Mihai Zgondoiu (Universitatea de Vest, Timișoara) și Ana Negoiță (Centrul de Excelență în Studiul Imaginii, București) | Documentare foto: Tudor C. Popa | Documentare video: Vivo Production

 

POST DIGITAL INTERSECTIONS

Organizatori:

Asociația Culturală Marginal, în cadrul Open Practice Society, platforma de educație alternativă / STEAM

Finanțat de:

Ministerul Culturii, prin Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara

Proiectul face parte din Programul cultural național „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023” și este finanțat prin programul European Echoes, derulat de Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara, cu sume alocate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Culturii.

Sprijit de:

Forumul Cultural Austriac din București

Parteneri:

Universitatea de Vest Timișoara, Centrului de Excelență în Studiul Imaginii București, University of Applied Arts Viena

Ars Electronica Export (Austria), Asociația Simultan (România), Leonardo Olats (Franța), Instytut B61 (Polonia), NØ School Nevers (Franța), Asociația Ephemair (România), Institutul Goethe, Kozel

 

PARTENERI MEDIA


Agerpres, Propargarta, The Institute, Vice.com, Spotmedia, IQ ADS, SMARK, Market Watch, Revista Zeppelin, Revista Arta, Radio Romania Cultural, Modernism.ro, Zile și Nopți, Daily Magazine, Ziarul Metropolis, Feeder, DigitizArte, Revista Atelierul, Munteanu, Igloo, Empower Artist Magazine, HAPP, Revista Știinta si Tehnica, Savantgarde,Arte Vezi

TenorulŞtefan von Korch vă invită la Văduva veselă 2.0 pe 22 iunie la Opera Naţională Bucureşti

Tenorul Ştefan von Korch, interpret lpersonajului Camille de Jolidon din Văduva veselă 2.0 lansează o un mesaj către publicul spectator, invitând iubitorii de operă şi operetă la premiera din Bucureşti spectacolului ce va avea loc pe 22 iunie în cadrul Bucharest Opera Festival:

 

https://youtu.be/UydwhCEmztI

 

Cu deja 5 reprezentaţii ale Văduvei vesele 2.0 la activ, tenorul culege aplauze binemeritate de-a lungul celor două intervenţii solistice şi două duete, prin intermediul cărora îl conturează pe Camille de Jolidon, personaj şarmant, dinamic, uşor dilemmatic şi cu mare priză la public.

 

Cu ocazia premierei “Văduvei vesele 2.0” din Bucureşti,  Ştefan von Korch revine pe scena ONB, scenă pe care de-a lungul activităţii sale a mai fost present în producţiile: Falstaff, Bărbierul din Sevilla,  Elixirul dragostei şi Văduva veselă, montarea din 2016 semnată tot de Andrei Şerban.

 

Revenind la spectacolul “Văduva veselă 2.0”,în regia maestrului Andrei Şerban, aceasta se situează la linia de demarcaţie dintre operetăşi musical. Varianta regizorală curentă este o fascinantă oglindă a vremurilor noastre prin dialoguri şi relaţia dintre personaje.  Iar tema iubirii sincere rămâne elementul care creează puntea de legătură cu libretul original. Muzicalui Franz Lehár este pusă în valoare de moment coregrafice spectaculoase, scenografie captivantă şi schimburi de replici pe cât de actuale pe atât de amuzante.

 

În spectacolul programat la Bucureşti pe 22iunie în celelalte roluri principale îi veţi aplauda pe Nicoleta Maier, Andrei Yvan, Diana Ionescu şi alţii alături de corul, baletul și orchestra Operei din Iași, sub bagheta dirijorului Bogdan Chiroșcă.

 

“Văduva veselă 2.0” este una din piesele de rezistenţă ale repertoriului Operei Naţionale din Iaşi. Premiera a avut loc la începutul lunii februarie şi toate reprezentaţiile s-au jucat cu casa închisă.

 

Bilete pentrus pectacolul Văduva veselă 2.0 programat pe 22 iunie de la ora 19.00 la Sala Mare a Operei Naţionale din Bucureşti se găsesc pe Operanb.roşi pe Bilet.ro.

 

 

CONCERT “BONEY M. FEAT. LIZ MITCHELL, LIVE WITH BAND” ÎN ANUL 2024 DISCO ICONS, ediţia a II-a, şi o întâlnire rarisimă cu legendara formaţie disco-cult la Sala Palatului din Bucureşti!

La fix un an de la succesul răsunător pe care BONEY M. feat Liz Mitchell l-a avut la Sala Palatului în 2023, pe data de 25 februarie 2024 vom avea o nouă reîntâlnire, una aparte, celebrul grup susţinând un concert LIVE cu band, eveniment rar pe scenele din România.

La voce se va regăsi, bineînţeles, uimitoarea Liz Mitchell, singura interpretă principală si glasul cel mai cunoscut al formaţiei BONEY M.  

Concertul va începe la ora 20.00 iar accesul va fi permis de la ora 18.30!

Biletele sunt puse în vânzare via eventim.ro si iabilet.ro, la următoarele categorii de preţuri:

  • Categoria 1 – 399 lei;
  • Categoria 2 – 189 lei;
  • Categporia 3 – 139 lei.
Link bilete:
https://www.iabilet.ro/bilete-concert-boney-m-feat-liz-mitchell-live-with-band-in-premiera-in-romania-86821/
https://www.eventim.ro/ro/bilete/boney-m-feat-liz-mitchell-bucuresti-sala-palatului-613675/event.html
Impactul absolut fascinant pe care muzica celebrului grup BONEY M. îl are de atâtea decenii, i-a determinat pe organizatori să îi invite din nou în concert în România, într-o formulă mai puţin cunoscută, alături şi de alţi instrumentişti, pentru un show veritabil cu vibe disco-soul.

Piesele BONEY M. reverberează până în zilele noastre, fiind la modă mai mult ca oricând prin arhicunoscutele hit-uri, fredonate şi ascultate de milioane şi milioane de oameni, precum: “Sunny”, “Daddy Cool”, “Raputin”, “Ma Baker”, “Rivers of Babylon”, “Brown Girl in the Ring, “Belfast”, “Malaika” etc.

https://www.youtube.com/watch?v=ghGiv7YLC7Q
https://www.youtube.com/watch?v=l3QxT-w3WMo
https://www.youtube.com/watch?v=CRIGj6Qgqiw

BONEY M. a fost unul dintre puţinele grupuri muzicale occidentale care au devenit extrem de populare si adorate in regiuni mai puţin circulate, precum: Africa, Iran, Asia de Sud-Est si chiar Europa de Est, cu 150 de milioane de albume vandute în toata lumea şi cu zeci de single-uri la active.

DESPRE LIZ MITCHELL ŞI BONEY M.

BONEY M. nu este doar formația disco-cult din anii ‘70 și ‘80, ci este legenda vie a întregii ere disco. Grup muzical fondat inițial în Germania de celebrul compozitor și producător de muzică uşoară FRANK FARIAN (născut pe data de 18 iulie 1941), BONEY M. a fost formaţia care a dominat topurile europene la sfârșitul anilor ’70 și începutul anilor ’80, cu un șir impresionant de hit-uri binecunoscute si astăzi.

Farian, un geniu al muzicii uşoare de la acea vreme si de mai târziu (vezi Milli Vanilli, La Bouche, Meat Loaf etc), a reuşit, după mai multe schimbări de componenţă, să găsească combinaţia ideală de membri, rămânând la varianta de patru, cu glasul irezistibil al cântăreţei LIZ MITCHELL, care s-a dovedit irezistibilă pentru radio, ringul de dans și concerte.

Singura interpretă principală a grupului BONEY M., Liz Mitchell, s-a născut în Jamaica și s-a mutat în Londra la vârsta de unsprezece ani. Întotdeauna și-a dorit să devină o cântăreață profesionistă și reputată. Cu multa încredere în fortele proprii și cu mult sprijin din partea mamei sale a avut, în sfârșit, noroc; când lucra ca secretară, un agent a sunat-o  și i-a oferit un rol principal în muzicalul “Hair”.

Liz a acceptat și s-a mutat la Berlin, unde a stat trei ani. După aceasta, a început să lucreze constant pentru a-şi atinge obiectivul iniţial, cel de a fi implicată în industria muzicală.

În timp ce se afla în Londra, în timpul unei sesiuni de înregistrări, Liz a fost rugată să se alăture unei noi trupe pe nume BONEY M. Acest rol i-a lansat cariera internațională de cântăreța iar restul este istorie.
Biografia hit-urilor BONEY M. este extinsă, Farian reuşind să-si puna inegalabil amprenta de compozitor si producător de marcă.. Grupul a avut opt hit-uri “Numărul 1” în topurile europene cu următoarele single-uri: Daddy Cool, Sunny, Ma Baker, Belfast, Rivers of Babylon, Brown Girl in the Ring, Rasputin, Mary’s Boy Child.

Pe lângă succesul single-urilor, BONEY M. a cunoscut succesul a trei albume “Numărul 1” pe piața europeană: Take the Heat Off Me, Nightflight to Venus, Love for Sale.
Suntem în secolul 21 și, evident, nu există nicio îndoială că melodiile BONEY M. sunt mai populare decât oricând. Succesul internațional al lui BONEY M. în ultimii 40 de ani a dovedit că hit-urile lor aparțin cu siguranță colecției de melodii clasice atemporale.

LIZ MITCHELL este încă un act live fenomenal, care atrage mulțimi uriașe de oameni în toată lumea. Spectacolul este la fel de spectaculos ca întotdeauna și în prezent realizează apariții live în săli de concerte, gale, concerte în aer liber și festivaluri din întreaga lume.

Membrii originali ai formatiei au fost: Liz Mitchell, Marcia Barrett, Maizie Williams si Bobby Farrell.

DISCOGRAFIE BONEY M.

  • Take the Heat off Me (1976)
  • Love for Sale (1977)
  • Nightflight to Venus (1978)
  • Oceans of Fantasy (1979)
  • Boonoonoonoos (1981)
  • Christmas Album (1981)
  • Ten Thousand Lightyears (1984)
  • Eye Dance (1985)

Cargo Berlin -Timișoara, la final. Când am putea revedea spectacolul imersiv, în oraș?

Spectacolul de teatru Cargo Berlin -Timișoara a ajuns la final, iar majoritatea reprezentațiilor s-au jucat cu casa închisă, bilete fiind epuizate rapid, cu mult timp înainte de fiecare reprezentație. În total, în orașul de pe Bega s-au jucat 21 de reprezentații, în lunile martie, aprilie și mai, iar piesa de teatru s-a bucurat de un succes uriaș în rândul timișorenilor care au acceptat provocarea de a păși în viața din doi metri pătrați a unui șofer de TIR, pe o rută plină de povești, provocări și frumuseți.

 

“Ne-am dorit să aducem ceva diferit publicului din Timișoara, iar Cargo Berlin – Timișoara, spectacolul manifest dezvoltat de către cei de la Rimini Protokoll, alături de noi, Teatrul Basca, a fost exact conceptul de teatru inovator pe care Timișoara avea nevoie să-l vadă. Răspunsul timișorenilor a fost pe măsură la fiecare reprezentație – copleșitor, mulțumim! Ne-am bucurat să vedem că fiecare spectacol, fiecare tură, a fost o experiență pozitivă pentru spectatorii noștri”, a precizat Ana-Maria Ursu, managerul Teatrului Basca din Timișoara.

 

Ea a mai descris experiența de lucru cu o companie de teatru precum Rimini Protokoll ca fiind remarcabilă și inspirațională și a subliniat colaborarea strânsă și inovatoare dintre cele două echipe, care a adus o perspectivă fresh și creativă în procesul de creație a spectacolului Cargo Berlin-Timișoara.

 

“Așa cum spectacolul a fost o întreagă experiență, și colaborarea cu o companie de teatru precum Rimini Protokoll a fost una care ne-a inspirat pe noi, actorii, să abordăm teatrul din noi și noi puncte de vedere, iar pe spectatori să își îndrepte privirea către lucruri pe care le-au omis până acum. Să poți transforma o poveste simplă într-o operă de artă este un vis îndeplinit pentru noi. Iar lucrul cu actori de peste hotare, cu concepte diferite, este mereu o experiență bună, îți dă ocazia să progresezi, să înveți și în definitiv să aplici noi elemente în teatru pentru a trezi noi și noi emoții publicului tău și pentru a oferi celor care te privesc o perspectivă diferită”, a mai precizat Ana-Maria Ursu.

Un spectacol în mișcare, cu o logistică impresionantă în spate

 

De la TIR-ul modificat pentru a putea găzdui 46 de persoane, la panoul de sticlă modificat pentru a da acces spectatorilor la o nouă perspectivă, până la tehnica necesară și nu în ultimul rând, actorii principali (doi tineri șoferi de TIR) și pregătirea lor – totul a fost planificat minuțios cu multe luni înainte ca spectacolul să vadă lumina zilei în Timișoara. Conceptul spectacolului a fost adaptat la poveștile celor doi șoferi de TIR, la provocările pe care aceștia le întâmpină pe o rută între Berlin și Timișoara, la ce înseamnă viața unui șofer de TIR, desfășurată în majoritatea timpului în cei doi metri pătrați ai cabinei.

 

În ceea ce privește provocările întâmpinate în organizarea unui spectacol de o astfel de anvergură, Ana Ursu a evidențiat diferențele semnificative față de punerea în scenă a unui spectacol de teatru clasic.

 

“Spre deosebire de un spectacol de teatru într-un spațiu static, special amenajat, faptul că am organizat un spectacol în mișcare a fost o provocare din punct de vedere logistic. În plus, a fost nevoie să ne asigurăm că totul se desfășoară în condiții de siguranță și legal, ținând cont că TIR-ul circulă pe străzile din oraș. Pentru că un astfel de spectacol nu este comun, a trebuie să ne consultăm cu specialiști pentru a vedea ce avize ne sunt necesare și apoi de unde să le obținem în timp util. Unul dintre șoferi a trebuit să-și obțină atestatul pentru transport de persoane pentru a putea conduce TIRul în spectacol. În definitiv, pentru noi, Cargo Berlin – Timișoara a însemnat multă alergătură, o mulțime de planuri, provocări și obstacole, zile de pregătire pentru a transmite autenticitatea șoferilor în fiecare poveste, toater lucruri și emoții noi, într-o echipă fantastică”, ne-a mărturisit Ana-Maria Ursu.

 

În privința planurilor de viitor, Ana Ursu și echipa Teatrului Basca își doresc să pună în scenă spectacolul Cargo Berlin-Timișoara din nou, posibil în anul următor. Totuși, pentru realizarea acestui plan, sunt necesare fonduri suplimentare, motiv pentru care teatrul caută investitori și susținere financiară.

 

“Ne dorim să readucem Cargo Berlin – Timișoara aici, în special pentru că publicul a fost foarte receptiv, biletele s-au vândut imediat și am jucat toate reprezentațiile cu casa închisă. Mulți nu au apucat să ne fie alături, foarte multe persoane mi-au spus deja că ar vrea să vadă ori să revadă spectacolul. O nouă punere în scenă ar însemna o nouă experiență și, cu toate că acum știm exact care ne sunt nevoile, avem pregătirea necesară, ne lipsesc fondurile. Căutăm investitori pentru a aduce în atenția oamenilor provocările transportatorilor într-un spațiu non Schengen, poveștile de viață ale celor dintr-o astfel de meserie și, până la urmă, vrem să oferim timișorenilor cât mai mult dintr-o experiență emoțională minunată”, a conchis Ana-Maria Ursu, managerul teatrului Basca din Timișoara.

 

Spectacolul Cargo Berlin-Timișoara ar oferi ocazia de a aduce povestea captivantă a celor doi șoferi în fața unui public mai larg, continuând astfel misiunea lor de a promova incluziunea și de a oferi experiențe teatrale inovatoare în comunitate.

 

Cargo Berlin-Timișoara a fost realizat de către Teatrul Basca din Timișoara, în colaborare cu Rimini Protokoll.

Proiectul a făcut parte din Programul cultural național „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023”, fiind finanțat de Municipiul Timișoara prin Centrul de Proiecte, cu partenerul MARACANA.

Despre Teatrul Basca

 

Teatrul Basca a fost înființat în Timișoara, în fosta fabrică de pălării Paltim, unde și-a câștigat numele inconfundabil. Dar Basca nu este doar un teatru obișnuit – acesta este locul în care se întâlnesc arta și incluziunea socială. Aici, proiecte de teatru, film, muzică și circ se desfășoară cu, pentru și despre persoane aflate în dificultate, promovând înțelegerea, incluziunea, creând legături reale între comunități, promovând empatia.

 

Despre Rimini Protokoll

 

Casa de producție teatrală Rimini Protokoll este recunoscută la nivel internațional și a fost fondată în anul 2000. Helgard Haug, Stefan Kaegi și Daniel Wetzel au reușit să revoluționeze lumea teatrului prin crearea unor lucrări inovatoare care oferă o nouă perspectivă asupra realității. Adesea, spectacolele lor au nevoie de experți din diverse domenii din afara teatrului. Rimini Protokoll transformă, frecvent, diverse spații și structuri sociale în formate teatrale inovatoare, prin încorporarea interactivității.

 

 

 

MARK TWAIN INTERNATIONAL SCHOOL organizează a-III-a ediţie a concursului- festival “CROSSROADS – BATTLE OF THE BANDS“, singurul eveniment de specialitate din România În recital, JOANA featuring GEORGE GAKIS , SCHIMBUL 3 by Adrian Ordean. În concert, SPITALUL DE URGENŢĂ!

Liceul teoretic MARK TWAIN INTERNATIONAL SCHOOL organizează duminică, 18 iunie, în QUANTIC PUB Bucuresti, a-III-a ediţie a concursului-festival de muzică “CROSSROADS – BATTLE OF THE BANDS” (BOB), singurul eveniment de gen din România dedicat elevilor talentaţi din învăţământul preuniversitar (cu vârste cuprinse între 9 ani şi 19 ani)!

Actvităţile vor începe la ora 13.00 şi se vor încheia la miezul noptii!

Biletele se găsesc online pe ambilet.ro, la următoarele categorii de preţuri:

  • 2 bilete – 30 lei;
  • 1 bilet – 20 lei;
  • la intrare – 30 lei;
Link bilete: https://www.ambilet.ro/tc-events/crossroads-battle-of-the-bands-2023/
Înscrierea se poate face până la data 15 iunie, prin poștă electronică, pe adresa de e-mail:
contact@battleofthebands.ro, telefon 0724000170
Telefon informaţii înscrieri: +40 724 000 170.
Participanţii nu plătesc taxă de înscriere!

Toţi artiştii participanţi trebuie să fie şcolarizati în instituţii de învăţământ preuniversitar din România (şcoli şi licee de stat, şcoli şi licee private, case de cultură, studiouri şi cluburi de muzică înregistrate).

Iată-ne la a III-a ediție a Festivalului Crossroads – Battle of the Bands de la București. Este un lucru mare că ajungem să construim o tradiție din acest concurs muzical.

Potențialul tinerilor muzicieni din România este inestimabil și un format ca acesta este tot ce și-ar putea dori un solist sau o trupă, întrucât participanții laureați, dar nu numai, devin consacrați, în special prin prisma juriului care le atestă calitatea și meritul, dar aceștia trăiesc și experiența unui maraton muzical cu totul aparte, de neuitat.

De pe scena festivalului au plecat nume care în ultimele luni au devenit cunoscute și la nivel internațional. Ne dorim ca acest festival să-i reprezinte pe tinerii cu talent autentic și să dea un refresh industriei, punând mai mult accent pe valori, ci nu pe cantități sau impresii.”, a declarat Event Manager-ul, Florenţa Marin.

Evenimentul este o manifestare culturală si are ca scop promovarea muzicii contemporane rock in toate formele sale, precum si cultivarea calităților artistice și creativ-muzicale ale scolarilor, care interpretează muzică contemporană din familia rock (rock, rock & roll, pop-rock, blues rock, country rock, hard rock, rock alternativ) din învătământul preuniversitar.

În cadrul concursului-festival vor urca pe scenă: în recital, JOANA featuring GEORGE GAKIS, SCHIMBUL 3 by Adrian Ordean iar în concert SPITALUL DE URGENŢĂ!

Trupa JOANA, fondată de Ioana Macovei, devenită o trupă sonoră a rock-ului bucureștean, vine pe scena cu material nou si cu o surpriza. Are ca invitat special pe George Sakis, una dintre cunoscutele voci rock din Grecia.

DESPRE FESTIVAL

Festivalul de muzică rock pentru tineri este organizat la nivel naţional şi cuprinde 2 secţiuni (secţiunea interpretare vocală sau interpretare instrumentală – chitară / percuţie / tobe – şi sectiunea trupe pop-rock), care se vor desfăşura în aceeaşi zi.

Din juriu vor face parte:

PRESEDINTE JURIU Lenţi Chiriac,

Silvia Dumitrescu, Mihai Pocorschi (VH2), Iulian Vrabete (Holograf),
Tavi Colen (ex-Talisman), Dan Helciug (Spitalul de Urgenţă), Doru Isăroiu (Red Parlament) și Eugen Caminschi (Vama).

Printre invitaţi: Christian Raetscher, Horaţiu Rusu, Raluca Gaina.

Prezentatori: muzicianul Claudiu Dumitrache si MC&DJ Maria Molfea de la Radio Frankfurt (DE) si Radio Holiday (DE), cu participarea speciala a Emmei de la Radio ZU.

Misiunea organizatorilor este aceea de a oferi tinerilor prilejul de a avea contact cu scena, într-un mediu plăcut şi sigur şi de a cunoaşte personalităţi de marcă din lumea muzicii (artişti interpreţi, muzicieni compozitori, critici, realizatori radio-tv, profesori de specialitate, reprezentanţi ai caselor de discuri, ingineri de sunet şi lumină, tehnicieni de scenă etc).

Totodată, publicul şi specialistii din domeniu pot descoperi în tânăra generație noi talente care trebuie să fie susținute ca să evolueze și să devină noii reprezentanți ai muzicii contemporane rock românești, evenimentul fiind dedicat, ÎN MOD SPECIAL trupelor rock din cadrul liceelor.

Condițiile de participare și modalitățile de înscriere:

Înscrierea în concurs pe e-mail trebuie sa cuprindă următoarele (în format digital):
– fişa de înscriere completată;
– informaţii despre cele 2 piese obligatorii pe care le vor interpreta artiştii în concurs. Se vor aprecia compozitiile personale. Piesele se vor trece in fisa de inscriere. În aceeași sectiune, 2 sau mai multi concurenți nu vor cânta aceeași piesă. Primul înscris are prioritate;
– o filmare (pe mail / wetransfer.com / link youtube) sau o înregistrare audio cu interpretarea unei piese a solistului sau trupei înscrise (nu neaparat una din melodiile din concurs);
– copie după certificatul de naștere sau cartea de identitate;
– copie după carnetul de elev, vizat pentru anul școlar 2021-2022;
– fotografie (rezolutie buna) artist solo / trupa;
– declarația angajament semnată de catre părinte sau de catre concurent.

PRESELECȚIA

Preselecția se va face în perioada 15-16 iunie, pe baza dosarului de înscriere. Cei selectați de juriu vor primi mesaj (pe e-mail sau telefon) din partea organizatorilor.
Fiecare secţiune va cuprinde maximum 20 concurenți.
Lista concurenților, cu ordinea intrării în concurs va fi afișată pe data de 16 iunie:
– pe site-ul festivalului Crossroads Battle of the Bands 2022: www.battleofthebands.ro;
– pe pagina de Facebook a festivalului: Crossroads Battle of the Bands Bucharest;
– pe Instagram: crossroads_battleofthebands.
Ordinea intrării în concurs se va face în ordinea punctajului obţinut în preselecţie. Toate detaliile se vor publica pe reţelele de comunicare

FAZA FINALĂ

Interpreții se vor prezenta în concurs cu piesa în varianta negativ orchestral pe suport digital și VOCE LIVE sau INSTRUMENT LIVE pentru prima sectiune SOLO si cu trupa LIVE pentru a doua sectiune TRUPE ROCK.
In ziua concursului se va interpreta pe scena dotata cu un setup de backline. Se vor adapta accesorii care sunt suplimentare set-up-ului montat. Toata partea de logistica se va comunica si stabili in perioada 16-17 iunie 2023.
Programul evenimentului se va afisa in data de 17 iunie, pe retelele de comunicare.

JURIUL

Juriul va fi format din compozitori, realizatori radio-tv, interpreți consacrați, ziariști, profesori de specialitate, precum și reprezentanți ai organizatorilor.
La jurizare se va ţine cont de:
– calități vocale și interpretative (intonație, claritate timbrală);
– prezență scenică, look;
– originalitate.
Decizia juriului este irevocabilă.

PREMIEREA

– MARELE TROFEU CROSSROADS B.O.B. – Premiu in bani 3.000 lei;
– TROFEU SPECIAL AL JURIULUI – Premiu in bani 2.000 lei;
– PREMIUL I, II, III – câte unul pentru fiecare secțiune;
– MENȚIUNI – câte 2 pentru fiecare SECTIUNE;
– PREMII SPECIALE;
– DIPLOME DE PARTICIPARE;
* În caz de egalitate, se vor face departajări prin concurs.
** Premiile I (nespecificate în regulament) pot fi acordate în servicii, în baza deciziei juriului care este incontestabilă.
Toti concurenții vor primi diplome de participare.
Premiile se dau doar personal!

  • Eveniment powered by Mark Twain International School;
  • Event Manager: Florenta Marin;
  • Tel. Info & Registration: +40 724 000 170;
  • E-mail: contact@battleofthebands.ro;
  • Web: battleofthebands.ro;
  • FB: Crossroads Battle of the Bands Bucharest;
  • Instagram: crossroads_battleofthebands.

PARTENERI PRINCIPALI:

Power by RADIO BUCUREŞTI FM;
TVR, MAXIMUM ROCK, QUANTIC PUB, GERMAN QUALITY ENTERTAINMENT, ZEEDO,
Produs de HASHTAG PRODUCTIONS.