Foto: Valentin Diaconescu
Adina & Vali
Ora 4.30 in dimineata zilei de 28.07.2023. Nu e nevoie ca alarma sa sune prea mult. Nu suntem deloc persoane matinale, dar astazi este o zi speciala. Am asteptat-o un an…. Lasam in urma Bucurestiul, un an cu multe provocari si incercari si ne indreptam cu multa bucurie, vise si multe asteptari spre Sibiu: o noua editie a Artmania Festival ne asteapta.
Regasim cu drag centrul vechi al Sibiului cu atmosfera sa calda, primitoare, incarcata de istorie. Ne invartim ceva vreme dupa un loc de parcare, greu de gasit, timp in care salutam deja in stanga si in dreapta prieteni mai vechi si mai noi.
Precum copiii mici, nerabdatori, lasam bagajele si primul drum este in Piata Mare. Totul este pregatit. Cu bucurie exuberanta ne luam cuminti bratarile de acces si mai imbratisam un rand de prieteni.
Ediţia din acest an a festivalului Artmania, cea de-a saisprezecea, este realizată cu sprijinul Granturilor SEE 2014 – 2021 in cadrul Programului RO-CULTURA. Granturile SEE reprezintă contribuţia Islandei, Principatului Liechtenstein şi Regatului Norvegiei la reducerea disparităţilor economice şi sociale în Spațiul Economic European şi la consolidarea relaţiilor bilaterale cu cele 15 state beneficiare din estul şi sudul Europei şi statele baltice.
Astfel, timp de 3 zile, pe langa concertele sustinute de cele 14 trupe internaţionale şi din România, pe cele 2 scene amplasate in Piata Mare, se deruleaza o serie de evenimente culturale intr-un spatiu comod, confortabil, discret amenajat in Piata Huet, invecinata cu Piata Mare, – de la ritualuri, prelegeri despre mitologia nordică, până la concerte si proiecţii de filme norvegiene.
Ne-am mutat apoi la scena mica (Voice of Odin Stage) pentru a urmari concertul de instrumental progressive metal al romanilor de la Asemic, ca apoi, sa revenim la scena mare pentru mult asteptatii Pain of Salvation. Suedezii au revenit pe scena mare a festivalului dupa 7 ani, aducand in fata publicului ultimul lor album – “Panther”. Aratosi, simpatici, energici, iubiti de public, intr-un permanent dialog cu acesta, intr-un concert demn de o formatie care de apoape 30 de ani este in fruntea formatiilor de rock progresiv. Ne-au incantat cu Restless Boy, Accelerator si Wait de pe noul album (Panther), dar si cu hit-uri mai vechi – The Perfect Element, Meaningless, Reasons.
Vocea lui Odin (Voice of Odin Stage) a fost luata cu asalt apoi de simpaticii si energicii brasoveni de la W3 4R3 NUM83R5, care au incalzit atmosfera festivalului pentru capul de afis din seara de vineri – Emperor. Fani sau nu ai black metal, headliner-ul din prima seara a festivalului a adus bucuria intalnirii cu o trupa indelung asteptata in Romania. Infiintata in 1991 în Notodden, Norvegia de către Vegard “Ihsahn” Tveitan și Tomas “Samoth” Haugen, formația a creat subgenul symphonic black metal și este considerată a fi una dintre cele mai influente și copiate formații black metal. Ne-am bucurat de profesionalismul desavarsit al artistilor, de oportunitatea de a fi martori la prima lor aparitie scenica in Romania, pandind din umbra inflexiuni ale vocii colosale ale lui Ihsahn, tanjind in taina la audienta pieselor pe care le sustine cu formatia eponima Ihsahn.
N-am fost prea inpirati in a ne cauta un loc ideal in Piata in care sa si vedem, dar sa si regasim sunetul formatiei pe care il stiam de acasa. Abia in a doua seara a festivalului am descoperit locurile din care se auzea cel mai bine in Piata. Ramanem cu regretul de a nu fi fost suficient de inspirati sa ne mutam in cautarea unui loc din care sa fi auzit asa cum ne doream. Spunem ca ramanem cu regretul, pentru ca spatiul de concert a fost foarte generos, in sensul ca, in toate serile, a fost loc suficient sa te strecori si pana in fata, dar si sa te retragi, ori sa cauti locuri din care sa vezi bine, sa si auzi clar, si sa nu stai inghesuit.
Au existat standuri de vin si bauturi spumoase, cafea si ceai, mancare pentru vegani si non vegani, in oferte relativ variate si preturi decente pentru un festival. In cadrul ARTmania Festival 2023, modalitatea de plată pentru produsele și serviciile oferite în cadrul evenimentului au fost Tag-urile Payvent, sub forma unor carduri. Exceptand o mica aglomeratie la inceput de festival, cardurile au putut fi achizitionate, incarcate, respectiv recuperata valoarea necheltuita foarte facil. Util este faptul ca oricand aveai posibilitatea verificarii disponibilului avut pe card, atat la puntele de vanzare, cat si la punctele de emitere/incarcare carduri.
Cortul de merchandise a fost permanent aglomerat, iar tricourile festivalului cu headlinerii s-au epuizat imediat. Alaturat acestuia ne-a ispitit (rau) standul de muzica cu viniluri si cd-uri si cortul Carturesti, axate in mod special pe albume ale trupelor care au cantat in festival. Standurile au functionat si peste zi, cand arealul festivalului era deschis, accesibil tuturor – trecatori, curiosi, turisti…
Nu ne-am putut abtine a doua zi sa nu tragem cu ochiul la sound check si la Meet and great -ul formatiei TesseracT. De mult nu am vazut doi oameni mai fericiti ca cei doi mexicani care au obtinut autografele membrilor trupei favorite – TesseracT – pe steagul mexican.
Seara a doua a inceput cum nu se putea mai bine cu concertul trupei de avant-garde progressive metal – Vulture Industries. Dornici sa ii revedem si curiosi in ceea ce priveste reprezentatia solistului Bjornar Nilsen am fost rasplatiti peste masura . A fost carismatic, creativ, expresiv si dornic de interactiune cu publicul. Am savurat fiecare moment al celor aproape 55 de minute cat norvegienii au stat pe scena. Un fel de a spune, pentru ca, evident ca Bjornar a coborat in Piata, a dansat cu publicul, a cantat sustinut de public pe gardul ce desparte foto pit-ul de public, de unde s-a intors pe scena fluturand steagul Romaniei daruit din public – obicei mai vechi al unui fan fidel al festivalului.
Dupa o scurta pauza, care ne-a facut sa ne gandim la trupa care, din pacate, nu a putut participa la festival – White Walls, am fost rechemati spre scena mare de un anunt insistent al headliner-ului din aceasta seara – mult asteptatii Porcupine Tree– cum ca spectacolul din aceasta seara este unul phone free. Recunosc ca, in ultimii ani, a devenit foarte obositor sa astepti ca cei din fata ta sa termine de fotografiat/filmat ca sa te poti bucura mai departe de ceea ce se intampla pe scena.
Nu pot sa scriu decat ca a fost frumos, dar a lipsit ceva…Drept pentru care, pe drumul de intoarcere de la festival, pe dealurile inverzite dintre Sibiu si Sighisoara, in drum spre cetatea Biertan, locul nostru drag dintre cele doua festivaluri pe care le iubim – Artmania si Rockstadt – am ascultat din nou Porcupine Tree. Parca alta atmosfera, parca altfel intra muzica… sa nu fie oare genul de muzica de ascultat noaptea?! E doar o parere subiectiva, am cunoscut plimbandu-ne prin centrul vechi un cuplu de new-york-ezi, de origine indiana, veniti la festival special pentru Porcupine Tree, asta dupa ce fusesera si la concertul anterior sustinut de trupa cu cateva zile inainte. Si apropos de straini, anul acesta am avut impresia unei diversificari a publicului obisnuit. Mult mai multi straini, ceea ce ne-a bucurat, si cumva arata masura in care festivalul creste, se dezvolta. Aceasta poate si pentru ca organizatorii festivalului impreuna cu sponsorii si partenerii au creat o atmosfera relaxanta, un spatiu de concert generos, kids friendly, cu zone de pufuri si divese activitati antrenante/relaxante – video booth, roata norocului, versiunea VR a jocului ”Air Guitar”, slot cu premii.
Act for Tommorow a fost si ea prezenta in Piata Mare instaland puncte de colectare si premiere in cadrul festivalului si vorbind participantilor despre importanta colectarii selective, modalitati de a avea grija de mediul inconjurator si protejarea si utilizarea corecta a resurselor.
Revenind la “resursele” noastre, ziua a treia de festival a inceput cu emotii. A plouat intens, pana aproape de aparitia pe scena a suedezilor de la Port Noir. Tot rock progresiv – amprenta clara a acestei editii a festivalului.
Nerabdare mare pentru Haken. Foarte asteptat show-ul londonezilor, care au mai participat la festival si in 2018. Revenim la rock progresiv si ascultam piese noi, de pe albumele lansate intre cele doua intrevederi cu publicul roman – Virus (2020) si Fauna (2023), dar si piese mai vechi, pe care le regasim si pe setlistul din 2018. Sunt pentru a 3 x in romania
Am apreciat faptul ca politica festivalului a permis accesul gratuit persoanelor cu dizabilitati si insotitorilor acestora, dar mai ales am apreciat faptul ca si aceste persoane au accesat facilitatea oferita. Cum de asemenea am admirat parintii care, favorizat de faptul ca intrarea copiilor sub 10 ani a fost gratuita, au preferat sa vina insotiti de ei la eveniment, copii care evident erau obisnuiti cu genul de muzica promovat de festival si care au dat un aer proaspat atmosferei.
Am avut timp sa observam si faptul ca, desi fumatul era permis in zona de concerte, fiind in spatiu public deschis, totusi, nu s-au aruncat pe jos chiar toate chistoacele tigarilor care au fost fumate. Felicitari celor care isi arunca chistoacele la cosul de gunoi (si ele tot gunoaie sunt, ba chiar foarte toxice) si de doua ori felicitari celor care, inainte sa-si aprinda o tigara in mijlocul unei multimi, se gandesc de doua ori si amana momentul. Dislike celor care considera ca e un drept al lor sa-ti sufle cu nonsalanta fumul in nas pe principiul ca legea permite – “nu-mi pasa ca tot ce-a fost in plamanii mei este acum pe fata ta si urmeaza sa fie si in plamanii tai”. M-am exprimat elegant.
Norvegienii ne-au invitat pe toti la gura focului, creind atmosfera vetrei satului viking prin intermediul proiectiilor video de pe scena, pe niste panze texturate speciale. Foarte frumoasa, calda si primitoare atmosfera, in ciuda ploii de afara. Instrumente istorice si traditionale nordice, cum ar fi: tobe din piele de cerb, flaut, kraviklyra, tagelharpa, harpa de gura, cornul de capra si alte instrumente, insotite de sunete din natura ce au legatura cu acestea: copaci, pietre, sunete de animale, apa, foc si multe altele, ne introduce incet, incet in ambianta muzicii nordice vechi. Sufletele se linistesc, suntem martorii unor ritualuri si traditii vechi care ne fac pe fiecare sa ne intoarcem catre sine.
Atmosfera traditionala nordica creata pe scena se continua si in public. Foarte multi fani ai trupei au venit costumati in stil nordic, unii cu horn-uri, coarne, in stil viking, fiecare cum a simtit sa traiasca atmosfera trupei favorite. Desi ploua zdravan, si deja era noapte si destul de rece, unul dintre fani traia muzica la bustul gol, dezvelind un superb tatuaj cu un urs feroce in pozitie de atac.
Cu multa caldura, Einar Selvik ne vorbeste despre importanta redescoperirii, mentinerii traditiilor si, in general, a lucrurilor bune care au fost si care nu mai sunt, ori sunt pe cale sa dispara. Foarte delicat si intelept ne reaminteste faptul ca nu este mai buna, mai valoroasa sau mai importanta o traditie, ori o cultura fata de alta, important este sa ne regasim si sa nu uitam sa simtim, sa interactionam, sa comunicam, sa ne redescoperim. “Cantati cu copiii vostri!” cel mai frumos si cel mai plin de sens indemn pe care l-am auzit de multa vreme incoace.
Am ajuns la clasicul “Oare asta e felul vostru de a spune ca mai doriti inca un cantec?”, felul specific in care Einar Selvik ne instiinteaza ca povestea se apropie de sfarsit.
O poveste frumoasa spusa de cei de la Wardruna, simtita din plin, cu tot sufletul, in aceasta seara, traita si inteleasa net superior mai bine decat acum 4 ani cand aceeasi trupa a concertat in plina zi, pe lumina, intr-o Piata agitata, cu un public care nu a avut rabdarea introspectiei.
Spectacolul se incheie cu „Helvegen”, un cantec despre moarte, despre amintirea acelora care nu mai sunt, despre durerea lasata de disparitia celor dragi si despre puterea de a trece peste si de a purta in suflet ceea ce a fost si nu mai e.
Apoi trupa paraseste scena, lasandu-ne singuri cu Einar si lira sa – voce si instrument, la fel ca in vechime, pun capat spectacolului Wardruna si editiei ARTMania 2023.
Nu prea ne vine sa parasim Piata. Ne miscam lent, greoi. Mai vrem! Ne prefacem ca mai avem de vorbit ceva important cu prieteni si ne miscam incet prin Piata. S-a terminat. Partea buna este ca vom reveni la anul.
Ne-am tot gandit, in fiecare seara a festivalului – pur si simplu nu te poti abtine, privind cum defileaza diverse tricouri cu tot felul de trupe favorite ale spectatorilor – la urmatoarea trupa pe care ai vrea sa o vezi in Piata Mare “daaa, as vrea sa revad aici show-ul celor de la Solstafir. Sigur, si pe cei de la Dark Tranquillity as vrea sa ii revad aici. Rammstein?…Gojira…Wow! Cum ar fi?! Black Label Society? Mmmm… Breaking Benjamin?…Voi la ce v-ati gandit cat ati fost acolo?
Sa ne vedem cu bine la anul!
Galerii foto : Valentin Diaconescu (Dieratte)
Galerie foto Rockstadt Extreme Fest 2023
Foto: Mihai Voicu
Galerie foto din 1-a zi a ARTmania Festival 2023 – 28 Iulie 2023:
Samael, Asemic, Pain Of Salvation, W3 4R3 NUM83R5, Emperor
Foto: Valentin Diaconescu
Rockstadt Extreme Fest va avea loc in perioada 31 iulie – 4 august 2024, in aceeasi locatie, pe Terenul de Biatlon de la baza Cetatii Rasnov, spatiu unde zeci de formatii internationale vor concerta pe parcursul a 5 zile. Abonamentele pentru cele 5 zile de festival au urmatoarele preturi:
550 lei – primele 2000 de bucati
650 lei – urmatoarele 1500 de bucati
Primele trupe confirmate sunt Arkona, Bipolar Architecture, Cattle Decapitation, Ho99o9, Insomnium, Kvelertak, Massacre, My Dying Bride, Paradise Lost, Suffocation, The Black Dahlia si Venom Inc..
Peste 55.000 de iubitori de opera şi balet s-au bucurat de spectacole de prestigiu în stagiunea 2022-2023, grație producțiilor puse în scenă de Opera Vox ce au străbătut țara in turnee de mare succes. Spectacolele de balet “Cocoșatul de la Notre-Dame” și “Carmen” şi concertele “Regal Vienez” şi “3 Tenori Italieni” au fost piesele de rezistență ce au cucerit spectatorii în stagiunea ce tocmai s-a încheiat
În timp ce ne bucurăm de briza mării sau de răcoarea învăluitoare a zonelor de munte, gândul zboară retrospectiv spre cele mai ample turnee ale acestui an, turnee ce au oferit publicului din toată țara șansa să se bucure de spectacole de înaltă calitate artistică, sub patronajul Operei Vox.
Luna cireșilor înfloriți a oferit un nou dar iubitorilor de dans din 9 orase, de data aceasta cu o punerea in scenă în manieră neo-clasică a baletului Carmen. Acordurile lui Bizet, adaptate pentru balet de Rodion Schendrin, au fost cadrul muzical în care prim-balerini de top de la Opera Vox şi Teatro d’Opera Italiana au istorisit într-o viziune coregrafică captivantă povestea plină de suspans și dramatism a frumoasei și intens disputatei Carmen. Peste 6000 de spectatori au fost cuceriți, mulți dintre aceștia în orașe ce s-au bucurat în premieră de acest gen de spectacol. Şi acest spectacol s-a jucat de două ori în aceeaşi zi în Bucureşti, astfel că turneul a însumat 10 reprezentaţii.
Parada marilor turnee a continuat în a doua jumătate a lunii mai, de data aceasta cu accentul pe muzică: prezentat în premieră în 17 orașe din România, concertul
Orchestra Operei Vox, Orchestra Teatro D’Opera Italiana și Corul Operei Vox au fost parte integrantă a turneului, sub bagheta lui Bogdan Costache. Tânărul și talentatul muzician și-a asumat dublul rol de dirijor și solist violonist, într-o abordare curajoasă și inedită inspirată de Johan Strauss şi ulterior de André Rieu, ce a fost imediat apreciată de public. “Prezența pe afiș a celor doi baritoni Alfio Graso – o legendă a patrimoniului liric mondial și Fernando Araujo – profesor la Academia Mozarteum din Salzburg transpune evenimentul în rândul celor despre care se va vorbi multă vreme printre iubitorii de muzică cultă“, a punctat Managerul Operei Vox, Ioan Vrășmaș.
Iar dacă acum în miez de vară privim în urmă la turneele primei jumătăți a anului, Opera Vox anunță cu bucurie că în stagiunea de toamnă – iarnă pornește din nou la drum: în luna octombrie orchestra reunită a Teatro D’Opera Italiana și Opera Vox concertează în Malaezia, în onoranta postura de orchestra oficială în cadrul Borneo Opera Festival, cel mai mare Festival de operă din Asia. Apoi, în luna decembrie revine pe marile scene din țară, în deja tradiționalul turneu Regal Vienez.
Ioan Vrăşmaş manager Opera Vox: “Ediţia de anul trecut a Regalului Vienez a însumat 33 de concerte în 22 de oraşe, în multe dintre ele Opera Vox susţinând la cererea publicului câte două reprezentaţii. Peste 30.000 de spectatori au aplaudat două orchestre reunite şi solişti din teatre de opera de tradiţie. Publicul i-a aplaudat pe legendarul bariton Alfio Grasso, soprana Ginevra Rizzi stea a Teatrului de Operă din Roma, tenorul Ştefan von Korch, apreciat în ţară şi peste hotare şi tenorul Marius Boroş. Deja lucrăm la un nou program, pentru acest eveniment cu care ne vom prezenta în faţa publicului în perioada sărbătorilor, iar pe afiş se vor regăsi nume sonore de la Opera de Stat din Viena, Arena din Verona, Opera din Roma, sau Teatrul Scala din Milano.”
Regalul Vienez va cuprinde arii celebre din opere şi operete ce vor face deliciul publicului în interpretarea unor soliști de marcă din teatre de operă din țară sau străinătate. Programul va fi completat de spectaculoase momente coregrafice pe ritmurile valsurilor și polcilor binecunoscute ale lui Strauss iar printre punctele de vârf ale spectacolului se vor regăsi Dunărea albastră, Brindisi din Traviata și bineînțeles Radetzky March, alături de multe alte surprize. Detalii și programul turneului vor fi anunțate în curând.
|
|
PALAYE ROYALE revine la Arenele Romane din București pe 20 noiembrie, într-un concert ce face parte din turneul DEATH OR GLORY, dedicat promovării albumului omonim. În deschidere: I See Stars si Huddy. Biletele pentru publicul general se pun în vânzare pe 24 iulie, la bilete.emagic.ro, tickets.emagic.ro, iaBilet și Entertix.
Trio-ul din Los Angeles Palaye Royale și-a anunțat cel mai mare turneu European de până acum – „Death or Glory” – de promovare a albumului cu același nume, programat pentru lansare pe 30 august prin Sumerian Records. Turneul va include și Arenele Romane (cort încălzit), pe 20 noiembrie. Biletele se pun în vânzare pe 24 iulie, ora 11:00, la bilete.emagic.ro, tickets.emagic.ro, iaBilet și Entertix la categoria unică acces general.
“Death or Glory” oferă o perspectiva intrigantă asupra unei călătorii muzicale transformatoare și grandioase. Considerat un fel de imn al rezilienței și descoperirii de sine, albumul concretizează evoluția artistică a trupei și angajamentul acesteia de a împinge limitele glam-rock, art-punk și brit-pop într-un sunet distinctiv propriu. Albumul va include single-urile “Showbiz” și “Just My Type”, precum și alte zece piese noi.
Vorbind despre album, trupa a declarat: „Death or Glory sunt acele fracțiuni de secundă pline de nesiguranță, în timp ce te prăbușești, neștiind dacă vei zbura sau te vei lovi de pământ. Este locul unde haosul întâlnește armonia și unde ne găsim luptând între ego și autodistrugere, succes și disperare și, nu în ultimul rând, între moarte și glorie.”
Palaye Royale este format din frații Remington Leith (voce), Sebastian Danzig (chitară) și Emerson Barrett (tobe). “Death or Glory” a fost un proces catartic care i-a readus la rădăcinile lor, combinându-și cunoștințele muzicale profunde cu o abordare inovatoare. Piesele de pe album au fost compuse într-o perioada de introspecție, inspirate din experiență vastă și evoluția lor artistică. Fiecare piesă de pe album este meticulos lucrată, evidențiind conexiunea profundă a trupei cu muzică și cu fanii lor. Palaye Royale a adunat peste 400 de milioane de stream-uri și peste 35 de milioane de vizualizări pe YouTube și este considerată una dintre cele mai inovatoare trupe din rock-ul contemporan.
Un eveniment organizat de Emagic și Live Nation, powered by Rock FM.
TRUPA CONFIRMĂ A TREIA PARTE A TURNEULUI EUROPEAN, CU SHOWURI DE STADION CE VOR ATINGE NOI RECORDURI, ȘI CONCERTE ÎN PREMIERĂ ÎN BUCUREȘTI, ATENA ȘI HELSINKI |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Photo Credit: Anna Lee Media Pentru mai multe imagini click AICI. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
“CEL MAI IMPRESIONANT SHOW LIVE AL TUTUROR TIMPURILOR” The Times |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
După succesul extraordinar al turneului European Coldplay din vara aceasta – ce a culminat seara trecută cu cel de-al patrulea show la Amsterdam – trupa a anunțat astăzi a treia parte a turneului Music Of The Spheres World Tour, cu date programate în Europa în lunile iunie, iulie și august 2024. Pe lista concertelor sunt incluse și primele showuri ale trupei în România, Grecia și Finlanda, precum și primul show la Roma de la concertul din 2003 și prima vizită în Budapesta după evenimentul din 2008.
Fanii care doresc să aibă primii acces la bilete se pot înregistra acum la presale– care va începe marți, 25 iulie – pe Coldplay.com De asemenea, pentru evenimentul de la București, pe site va fi disponibilă și o campanie de presale destinată clienților BCR. Campania de presale pentru București va începe la ora 09:00, precum și pentru Atena, Budapesta, Lyon, Roma și Helsinki, și la 10:00 pentru Düsseldorf, Munich, Viena și Dublin. Vânzarea pentru publicul general începe vineri, 28 iulie, la 10:00 pentru toate orașele. De la primul concert al turneului, “Music Of The Spheres World Tour”, ce a avut loc în martie 2022, Coldplay a vândut peste 7.5 milioane de bilete – cea mai mare cifră de vânzări a unui turneu în ultimii doi ani. Turneul a primit review-uri pozitive atât de la fani, cât și de la critici și a primit titlul de “Favourite Touring Artist” în cadrul premiilor AMA din 2022, precum și titlul de “Turneul Anului”, oferit de iHeart Radio Awards în 2023. Luna trecută, un raport al Institutului de Tehnologie din Massachusetts a dezvăluit că acest turneu Coldplay a produs până acum cu 47% mai puține emisii de CO2 decât turneul precedent din 2016/ 2017 (în urma unei comparații de la show la show) și că până în prezent au fost plantați deja 5 milioane de copaci în toata lumea (câte un copac pentru fiecare participant la concertele trupei). Evenimentul de la București, ce va avea loc pe 12 iunie 2024, la Arena Națională, este organizat de Emagic și Live Nation. Powered by BCR și Mastercard. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toate datele turneului: IUNIE 2024 8: Atena– Stadionul Olimpic 12: București – Arena Națională 16: Budapesta – Puskás Aréna 22: Lyon – Stadionul Groupama 23: Lyon – Stadionul Groupama IULIE 2024 12: Roma – Stadio Olimpico 13: Roma – Stadio Olimpico 20: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena 21: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena 28: Helsinki – Olympiastadion AUGUST 2024 15: Munich – Olympiastadion 17: Munich – Olympiastadion 21: Viena – Ernst-Happel-Stadion 22: Viena – Ernst-Happel-Stadion 29: Dublin – Croke Park 30: Dublin – Croke Park Coldplay au confirmat de asemenea că vor pune la dispoziția publicului, la o dată ulterioară, un număr limitat de bilete Infinity Tickets. Coldplay va lansa Infinity Tickets pentru fiecare concert, din dorința de a se asigura că prețurile biletelor pentru evenimentele din cadrul turneului Music Of The Spheres World Tour sunt accesibile pentru fani. Infinity Tickets vor costa aproximativ 20 EURO. Comenzile pentru aceste bilete vor fi restricționate la 2 bucăți per fan și se vor putea cumpăra doar în pereche de două locuri (situate unul lângă altul). DHL este Partenerul Logistic Oficial al turneului Music Of The Spheres World Tour, susținând trupa în misiunea ei de a reduce emisiile directe ale turneului cu 50%. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOATE DATELE TURNEULUI MUSIC OF THESPHERES WORLD TOUR: SEPTEMBRIE 2023 20: Seattle, WA – Lumen Field (Support: H.E.R. + 070 Shake) SOLD OUT 22: Vancouver, BC – BC Place (Support: H.E.R. + 070 Shake) SOLD OUT 23: Vancouver, BC – BC Place (Support: H.E.R. + 070 Shake) SOLD OUT 27: San Diego, CA – Snapdragon Stadium (Support: H.E.R. + 070 Shake) SOLD OUT 28: San Diego, CA – Snapdragon Stadium (Support: H.E.R. + 070 Shake) SOLD OUT 30: Los Angeles, CA – Rose Bowl (Support: H.E.R. + 070 Shake) SOLD OUT OCTOMBRIE2023 1: Los Angeles, CA – Rose Bowl (Support: H.E.R. + 070 Shake) SOLD OUT NOIEMBRIE 2023 6: Tokyo – Tokyo Dome (Support: Yoasobi) SOLD OUT 7: Tokyo – Tokyo Dome (Support: Yoasobi) SOLD OUT 11: Kaohsiung – Kaohsiung National Stadium (Support: Accusefive) SOLD OUT 12: Kaohsiung – Kaohsiung National Stadium (Support: Accusefive) SOLD OUT 15: Jakarta – Gelora Bung Karno Stadium (Support: Rahmani Astrini) SOLD OUT 18: Perth – Optus Stadium (Support: Amy Shark, Thelma Plum) SOLD OUT 22: Kuala Lumpur – National Stadium Bukit Jalil (Support: Bunga) SOLD OUT IANUARIE 2024 19: Manila – Philippine Arena (Support: TBA) SOLD OUT 23: Singapore – Singapore National Stadium (Support: TBA) SOLD OUT 24: Singapore – Singapore National Stadium (Support: TBA) SOLD OUT 26: Singapore – Singapore National Stadium (Support: TBA) SOLD OUT 27: Singapore – Singapore National Stadium (Support: TBA) SOLD OUT 31: Singapore – Singapore National Stadium (Support: TBA) SOLDOUT FEBRUARIE 2024 03: Bangkok – Rajamangala National Stadium (Support: TBA) SOLD OUT IUNIE 2024 8: Athena – Stadionul Olimpic 12: București – Arena Națională 16: Budapest – Puskás Aréna 22: Lyon – Groupama Stadium 23: Lyon – Groupama Stadium IULIE 2024 12: Roma – Stadio Olimpico 13: Roma – Stadio Olimpico 20: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena 21: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena 28: Helsinki – Olympiastadion AUGUST 2024 15: Munich – Olympiastadion 17: Munich – Olympiastadion 21: Viena – Ernst-Happel-Stadion 22: Viena – Ernst-Happel-Stadion 29: Dublin – Croke Park 30: Dublin – Croke Park |
Andra Zelenak, participanta la concursul Superstar Romania, unde a ajuns pana la etapa “grupe” a facut echipa cu Nimrod, Florin Hamza, Ciprian Sav, Adrian Turcu pentru a face un remake metal dupa celebra piesa Cântă Cucu. Piesa a fost inregistrata in studioul Torion Recording Studio, iar videoclipul a fost realizat de Nimrod. Acesta contine secvente filmate cu drona la Pietrele Doamnei si Cheile Turzii. Au fost alese diverse locatii pentru filmarile cu muzicienii: Florin pe dealurile Meses; Ciprian si Adi la Chinteni; Nimrod la barajul Tarnita; Andra in Cheile Turzii
Urmărește videoclipul:
Componenta:
Andra Zelenak: voce
Nimrod: chitara
Ciprian Sav: chitara
Adrian Turcu: bas
Florin Hamza: tobe
Urmărește Andra Zelenak:
https://www.facebook.com/andra.zelenak/
https://www.instagram.com/andrazelenak/?igshid=NGExMmI2YTkyZg%3D%3D
Torion Recording Studio:
https://www.facebook.com/TorionRecordingStudio
Andra Zelenak: voce
Nimrod: chitara
Florin Hamza: tobe
Ciprian Sav: chitara
Adrian Turcu: bas