Maroon 5, trupa premiata cu 3 Grammy, lanseaza videoclipul celui mai recent single, “What Lovers Do”.
Videoclipul este regizat de catre Jopeph Kahn si aduce in prim plan o poveste cinematografica neobisnuita, cu vizualuri inedite, specifice trupei.
Odata cu lansarea single-ului, Maroon 5 s-a pozitionat din nou in topurile muzicale internationale. Colaborarea cu Sza a ajuns in scurt timp in top 40 si a adunat peste 65 de milioane de ascultari pe Spotify si peste 25 milioane de vizualizari pe YouTube.
Maroon 5 a lansat la inceputul anului single-ul “Cold”, featuring Future, iar anterior hitul “Don’t Wanna Know” (feat. Kendrick Lamar). Ambele piese au adunat sute de milioane de vizualizari si streamuri si au ajuns in topurile muzicale din numeroase teritorii.
Cele trei single-uri (What Lovers Do, Cold si Don’t Wanna Know) vor fi incluse pe cel de-al saselea album al trupei, material ce va fi lansat in luna noiembrie a acestui an.
BILETE
. Bilete în avans . Abonament (V+S+D): 119 Lei
. Bilete la locație . Vi: 70 lei. Sa: 80 lei. Du: 40 lei
Puteti achizitiona bilete in avans, online sau din următoarele locații din #Cluj:
Booha Bar | Outwear | Uman (Iulius Mall) | Kharamel Caffe (VIVO!)
Online
Accesati livetickets.ro si urmati pasii necesari pentru a achizitiona biletul online (eticket).
Trei mari scene (Scena Naiului, Lirei și Cobzei) vor fi pregătite pentru întreg weekend-ul, fiecare având un stil propriu, atât din punct de vedere muzical, cât şi din punct de vedere al decorului. Participanţii vor avea parte de o experienţă unică, datorită unui sistem de sunet de top, al proiecţiilor speciale de video-mapping și al elementelor decorative florale, scenele fiind acoperite, încălzite și conectate între ele.
În exteriorul scenei Lira va fi amenajată o zonă specială, acoperită și încălzită, pentru Food Court, Merchandise și Smoking Area. Fumatul va fi permis doar în zona special amenajată.
Plata la bar se va putea face în baza token-urilor ce vor putea fi cumpărate doar de la punctul de vânzare central (intrare Scena Naiului).
1 Token = 10 RON
Mioritmic este un festival de muzică electronică de avangardă, cu o selecție de artiști inovativi care dau tonul și stabilesc noi trend-uri. Punem accentul pe întreaga experiență muzicală și vizuală și pe atmosfera creată de public și de artiști.
A mai rămas o zi până la deschiderea Festivalului de Teatru pentru Adolescenți EXCELSIOR Teen-Fest. Din 30 septembrie până în 8 octombrie, adolescenții din Capitală sunt așteptați la zeci de spectacole și evenimente speciale dedicate lor.
Pentru mulți va fi, poate, prima lor întâlnire cu teatrul, de aceea Teen-Fest le oferă ocazia să descopere atât texte cunoscute din dramaturgia clasică, transpuse în cheie regizorală modernă, cât și povești conectate la universul de preocupări ale noii generații.
Și, pentru că indiferent de unde ar veni, adolescenții au o mulțime de lucruri în comun, Teen-Fest se află anul acesta la prima sa ediție internațională. Companii independente din Franța, Italia și Polonia vor spune poveștile lor despre ce înseamnă să fii adolescent astăzi, sub semnul Teen Attitude.
Duminică, 1 octombrie, semnalele digitalizării răzbat tocmai din Italia, de unde o echipă de tineri artiști din Bologna răstoarnă celebrul silogism cartezian Dubito ergo cogito, transformându-l într-o relatare scenică despre lumea de astăzi, despre un Eu mereu captiv între real și virtual. Spectacolul Digito ergo sum devine, astfel, un manifest incisiv împotriva tendinței societății de astăzi, în care tinerii și nu numai ei, ajung să se identifice cu profilul lor din mediul online, ascunzându-și adevărata identitate în offline.
Joi, 5 octombrie, adolescenții vor face cunoștință cu Octavie, o adolescentă confuză pentru care imaginația devine un refugiu. Trupa franceză Le MèME EnsembLe va spune această poveste scrisă la persoană întâi, într-un spectacol de teatru muzical care abordează deopotrivă problema identității și a procesului de creație artistică, încercând să răspundă la o întrebare esențială a adolescenței: Cum ne putem păstra libertatea de a fi noi înșine atunci când ajungem mari?
Sâmbătă, 7 octombrie, actorii Teatrului Układ Formalny din Polonia vor transforma una dintre cele mai cunoscute povești despre maturizare într-un spectacol despre universul uneori extrem de complicat al adolescenților. Inspirat din romanul Împăratul muștelor de William Golding, spectacolul ALL = GODS IN BLOOD reduce la esență experiența inițiatică a protagoniștilor Ralph, Jack și Tom, care, luptând cu obstacolele de pe insula unde se află captivi, descoperă că, de fapt, adevărata confruntare este cea cu propriile temeri.
Organizator: Primăria Municipiului București prin Teatrul EXCELSIOR
Parteneri: Ministerul Culturii și Identității Naționale, Guvernul României – Departamentul Centenar, Asociația T.E.T.A., UNITER, ARCUB, Centrul de Teatru Educațional Replika, CINETic UNATC.
Festivalul Naţional de Teatru implică şi în acest an memoria vizuală a iubitorilor de arte ale spectacolului prin organizarea unor evenimente şi manifestări expoziţionale menite să se adauge scopului principal al FNT – prezentarea celor mai semnificative creaţii scenice româneşti din stagiunea trecută.
Astfel, pe parcursul celor unsprezece zile de Festival, oferim publicului opt expoziţii, opt locuri de popas care pot induce o dimensiune precisă a efemerului teatrului, prin valoarea de simbol a momentului artistic surprins în imagine: prin intermediul tehnicii fotografice, prin schiţe de decor şi costume, prin afiş, pictură, sau chiar prin obiectul de teatru însuşi.
Cele opt expoziţii – producţii proprii ale FNT, sau realizate în colaborare cu valoroase instituţii de cultură din Bucureşti – sunt următoarele:
Expoziţie de fotografie – MARIANA MIHUŢ
Teatrul Bulandra, foaierul sălii „Liviu Ciulei” (Izvor) – un autentic templu al artelor scenei care a măsurat paşii atâtor treceri extraordinare ale istoriei teatrului românesc – este gazda generoasă a unei ample expoziţii de fotografii, dedicată unei actriţe foarte iubite de public în toate momentele bogatei sale cariere, cu un palmares senzaţional de roluri: Mariana Mihuţ.
Fotografiile pe suprafeţe supradimensionate, copleşitoare chiar (până la 144 x 240 cm), vor conduce privitorul printr-un slalom fluid de imagini izvorâte din roluri-cheie. Odată intrat în acest traseu, te afli în lumea elitelor actoriceşti şi regizorale. Vârfurile unei generaţii de aur coexistă în jurul Marianei Mihuţ, iar ea este ACTRIŢA prin excelenţă.
O actriţă unică, generoasă, care continuă să ne bucure, cu fiecare nouă apariţie…
„Miza expoziţiei este dimensiunea printurilor şi diversitatea personajelor jucate. Este o galerie de ipostaze Mariana Mihuţ. Peste imaginea de mare dimensiune, cu fotografia actriţei în prim plan, se suprapun două sau trei imagini din spectacol, pe sistem ‚picture în picture’, pentru a da rotunjime şi consistenţă mărturiei fotografice.
Un traseu fluid pe parcursul căruia se adaugă, fotografie după fotografie, o altă Mariana Mihuţ, pe care nu o presupuneai, poate, niciodată. O femeie de o frumuseţe şi feminitate fără margini, o actriţă total dedicată unui rol, absorbită complet de trăire.
Dar măsura acestei mari actriţe se vede azi, când, perfect adaptată noilor curente în materie de spectacol, e dorită şi preţuită de regizori actuali. Joacă azi pe scenă….cu aceeaşi iubire, pasiune, totală dedicare şi frumuseţe.” (Irina Tapalagă – curator)
Expoziţie de scenografie – „PANTOFUL DE TEATRU”
Păstrând tradiţia colaborării cu Festivalul Naţional de Teatru, Galeria Kube Musette de pe Calea Victoriei 114 este şi în acest an gazda unei expoziţii inedite: Pantoful de teatru.
Un personaj în sine, pantoful poate dezvălui cele mai intime şi discrete semne ale personajului care-l poartă, atitudini, tensiuni, mister. Înzorzonat sau doar utilitar, voit frust sau regal de-a dreptul, pantoful e un element care atrage întotdeauna privirea spectatorului şi contribuie esenţial la definirea, la caracterul şi echilibrul personajului întruchipat.
Expoziţia de faţă este rezultatul incursiunii în laboratorul de creaţie a patru scenografi de mare anvergură: Doina Levintza, Lia Manţoc, Helmut Stürmer şi Dragoş Buhagiar. În consultările preliminare acestui eveniment nu au existat niciun fel de îngrădiri, obligaţii, ori limitări artistice.
Colaje, schiţe, pantofi în ronde bosse, sau orice altă iniţiativă a bogatei imaginaţii specifice acestor mari creatori însumează o expoziţie unică, un elogiu scenografic adus acestui esenţial element de legătură a Actorului cu Scândura…
Expoziţie de fotografie – LABORATOR DE TEATRU. CEHOV | KORDONSKY
Între 22 şi 28 iulie 2017, Teatrul Naţional „I. L. Caragiale” din Bucureşti a găzduit primul eveniment din cadrul celei de-a 27-a ediţii a Festivalului Naţional de Teatru: laboratorul intensiv de creaţie „Cehov / Kordonsky”, pe care consacratul regizor l-a susţinut pentru 27 de tineri actori ai momentului.
Timp de şapte zile, împreună cu Yuri Kordonsky, regizor, actor şi pedagog, actorii s-au aflat într-o intimitate de creaţie în care nimeni nu a putut pătrunde. Au lucrat în spatele uşilor închise, „o săptămână în filigran”, deschizându-le, însă, actorilor „o uşă către viaţă” – aşa cum descriau participanţii experienţa de lucru pe texte dramatice de Cehov.
În urma evenimentului, o expoziţie ce reia tema workshopului, semnată de fotograful Adi Bulboacă, va putea fi văzută în perioada Festivalului Naţional de Teatru.
„Nu am avut ocazia să asist la întâlnirea dintre Yuri Kordonsky, cei 27 de tineri actori şi opera lui Cehov, dar mi-a plăcut să-mi imaginez ce s-a putut naşte acolo. Câteva zile mai târziu, după finalul atelierului, am avut totuşi ocazia să-i primesc pe actori în studioul meu foto. Propunerea mea a fost să ne jucăm de-a Cehov, iar provocarea pe care le-am lansat-o a fost să inventăm întâlniri între personaje din piese diferite, să ne imaginăm ce relaţii, ce explozii sau ce linişti pot apărea.” (Adi Bulboacă)
Fotografiile realizate de Adi Bulboacă cu tinerii actori participanţii la Laborator vor fi găzduite de foaierul sălii Studio a Teatrului Odeon. În acest spaţiu, în care pereţii de beton se combină eclectic cu elemente decorative neoclasice, vor fi expuse imagini cu scenele lucrate de Yury Kordonsky cu artiştii cursanţi. Expoziţia este gândită sub foma unei instalaţii ce se doreşte a fi descoperită, înţeleasă şi acceptată în cheia modernismului contemporan, sau a minimalismului secolului XXI.
Cifrele din titlul ales de cunoscutul artist pentru a ilustra această expoziţie de afişe ale spectacolelor din carieră muzicianului Nicu Alifantis, semnifică: 45 de ani de carieră în care a lucrat la 118 spectacole montate pe scenele a 54 de teatre, alături de 61 de regizori. Iar „A treisprezecea noapte” este şi titlul spectacolului produs de Festivalul Naţional de Teatru împreună cu celebrul cant-autor şi compozitor de muzică de scenă, care va avea loc pe scena Teatrului Bulandra în data de 27 octombrie.
„Va fi o poveste. O poveste, nici lungă nici scurtă, nici veselă nici tristă, ci doar o poveste, despre muzica unor spectacole, despre spaţiul sonor al acestora. O întoarcere în timp, la teatrele, actorii, regizorii, scenografii, coregrafii, la oamenii deosebiţi pe care i-am întâlnit şi pe care nu-i pot uita. 118 spectacole, 54 de teatre, 61 de regizori, nu sunt doar nişte cifre, sunt, într-un fel, răsplata osanalelor închinate Euterpei, Terpsihorei şi Thaliei. O permanentă zbatere între curte şi grădină pe scândura netedă, alunecoasă a scenei, aidoma alergatului pe puntea unei nave între pupa şi prora în plină furtună. (…) După tot ce-a fost rămâne Artistul, fir de nisip cernut cu grijă şi lăsat acolo, pe plaja pustie printre scoici şi alge pentru a fi găsit, poate anul viitor, poate altădată, poate niciodată…
Ca nisipul artiştii sunt… Stingem lumina şi dăm liniştea mai tare. Ca un ecou, rămâne cântecul de-aproape, peste cea de-a treisprezecea noapte”. (Nicu Alifantis)
Curatorii Irina Tapalagă şi Relu Biţulescu au ales ca amplasament al ineditei expoziţii de afişe, caiete program şi instrumente muzicale aparţinând lui Nicu Alfantis, foaierul Sălii „Toma Caragiu” (Grădina Icoanei), al Teatrului Lucia Sturdza Bulandra (str. J.L.Calderon, nr. 76a)
„HAPPINESS” – Expoziţie de fotografie a artistei Dimitra Stasinopoulou
Dimitra Stasinopoulou este o fotografă, originară din Grecia, autoare a imaginii pe care Festivalul Naţional de Teatru o foloseşte ca logo în ultimele patru ediţii. Valoarea artistică a fotografiilor ei, făcute în călătorii îndepărtate, în zone greu accesibile din India, China, Butan, Papua-Noua Guinee, Etiopia, a fost recunoscută prin premii de prestigiu, iar expoziţiile şi cărţile a cărei autoare este, s-au bucurat de aprecierea entuziastă a publicului.
Dacă ar trebui găsit un cuvânt care să-i definească personalitatea artistică, acela ar fi generozitate. Generozitatea cu care îşi priveşte personajele prin aparatul de fotografiat, bunătatea cu care se apropie de oameni aflaţi în condiţii uneori nedemne de existenţă, la limita supravieţuirii.
„Am privit întotdeauna fotografia ca pe un dar. Cred că un fotograf nu „face fotografii”, ele îi sunt dăruite. Fără acest dar, fără permisiunea de a intra în universul cuiva, nu ai putea niciodată să faci o fotografie”, spune autoarea.
Expoziţia de la ARCUB Gabroveni, Sala „Lipscani”, poartă titlul „Happiness” şi surprinde fericirea acolo unde te aştepţi cel mai puţin să o întâlneşti. Zâmbetul nu ţine cont de bogăţie sau de confort. El vine din suflet şi luminează toată fiinţa, fără a putea fi oprit sau umbrit. Sunt fotografii cu expresii unice, pe care privindu-le nu te poţi abţine să nu zâmbeşti la rândul tău.
„Prin expoziţia de faţă, vreau să împărtăşesc aceste zâmbete cu publicul român şi să aduc un surâs pe feţele tuturor”. (Dimitra Stasinopoulou)
Spaţiul rece al Pasajului Universităţii se va transforma şi în 2017, între 16 şi 30 octombrie, în Pasajul FNT – un spaţiu care îşi schimbă faţa în fiecare toamnă, un fel de oglindă deschisă a Festivalului care prefaţează, pregăteşte şi informează publicul despre eveniment. Deschis într-unul dintre cele mai aglomerate spaţii de trecere din Capitală, Pasajul FNT reprezintă interfaţa evenimentului cu virtualii spectatori, locul unui popas teatral pentru trecătorii grăbiţi şi ocupaţi din Bucureşti.
Expoziţia inedită care va anima acest loc din inima Capitalei va fi primul contact al marelui public cu lumea teatrului românesc descrisă, anual, de FNT. Un mod inedit de a face cunoscut Catalogul Festivalului prin care cei interesaţi vor putea afla informaţii detaliate despre fiecare din cele 57 de spectacole prezente în Festival, însoţite de imagini. Acestea vor putea fi completate cu amănunte suplimentare obţinute de la Biroul de informare FNT.
În vizită la Galeria de costume de teatru Levintza
O invitaţie făcută cu generozitate de marea scenografă Doina Levintza, care-şi primeşte vizitatorii într-un spaţiu de poveste – de poveşti teatrale ale spectacolelor ce i-au marcat cariera. Privitorul se va regăsi într-un spaţiu baroc în care somptuozitatea texturilor şi diversitatea accesoriilor îl vor duce către un univers fără de timp, în care doar spiritul personajului contează.
Catifele, tafta, brocarturi, dantelă şi mătăsuri, în cele mai felurite tonuri de culoare, conturează o lume fabuloasă, preţioasă şi profund tulburătoare.
O nesperată ocazie de a descoperi creaţiile unui mare artist, prin care arta scenei se revelează în alte dimensiuni: de la liniile făţişe ale contemporaneităţii, la arabescurile somptuoase ale costumului de teatru.
Adresa: Galeria Doina Levintza, Bulevardul Ion Mihalache, 113.
Expoziţie – „ÎN LUMEA PERSONAJELOR LUI LWENDAL”
Dedicată operei lui George Löwendal cu ocazia aniversării a 120 de ani de la naşterea artistului, expoziţia „În lumea personajelor lui Löwendal” doreşte să evidenţieze forţa creatoare cu care Löwendal a abordat în opera sa o multitudine de genuri şi stiluri, de la proiecte scenografice avangardiste, la portrete cu vână expresionistă, de la peisajele influenţate de lecţia impresionismului şi postimpresionismului la pictura religioasă neobizantină.
Selecţia propusă (în jur de 120 de lucrări aparţinând Fundaţiei Löwendal), va ilustra diversitatea activităţii sale artistice, prezentând: pictura, schiţele scenografice şi de costum realizate în perioada Cernăuţi, dar şi afişe ce ilustrează interesul artistului pentru grafica publicitară.
Expoziţia-eveniment curatoriată de Ruxandra Demetrescu şi Cristina Cojocaru este realizată de Fundaţia Löwendal în colaborare cu Muzeul Naţional de Artă al României şi Muzeul Colecţiilor de Artă din Bucureşti în parteneriat cu Festivalul Naţional de Teatru (FNT) şi va fi deschisă la Muzeul Colecţiilor de Artă din Bucureşti (Calea Victoriei nr. 111).
Cele 8 (opt) expoziţii propuse în această toamnă marelui public de Festivalul Naţional de Teatru vor fi deschise pe întreaga durată a manifestării, între 20 şi 30 octombrie.
Urmăriţi-ne pe www.fnt.ro, www.mystage.ro şi pe pagina de Facebook a Festivalului Naţional de Teatru.
Ron “Bumblefoot” Thal s-a intors in Romania (el a participat si la ziua chitarelor, editia 4 dar si in 2012 la Rock The City alaturi de Guns N’Roses), pentru un Warm-Up Party de zile mari pentru noua editie Ziua Chitarelor, in club Fabrica, in data de 25 septembrie.
Ziua Chitarelor este un concept unic propus de chitaristul italian Corrado Sgandurra în 2009, un festival dedicat nu doar chitaristilor, ci si tuturor iubitorilor de muzica rock.
In deschidere am avut parte de o surpriza: bucurestenii de jazz-fusion The Groovy Bastards au cantat cateva piese. Au palcut ca sound si desi lumea nu era inca lamurita ce se intampla pe scena, pana la final au strans ceva aplauze. Mi-a parut bine sa il revad la tobe pe Alex (Awake si Addiction) iar vocea Ioanei Visinescu, cea care s-a ocupat si de comunicarea cu publicul destul de bine, a sunat foarte bine. I-am vazut prima data, mi-au placut, sper sa ii revad.
Ron “Bumblefoot” Thal a serbat frumoasa varsta de 48 de ani cu noi, rockerimea adunata in Fabrica. I-am cantat nu doar in engleza dar si in romana “La multi ani”, a primit un tricou de la fani, a debordat de energie si a coborat in mijlocul publicului, cantand de acolo.
Ronald Jay „Ron“ Blumenthal este chitarist, compozitor şi producator muzical dar si actor. A fost chitarist in Guns N’Roses 8 ani si chitaristul celebrei Lita Ford, iar actualmente este fondatorul şi chitaristului supergrupului Aet of Anarchy.
Bumblefoot a venit in de data aceasta sa ne incante alaturi de bateristul Kyle Hughes in varsta de doar 19 ani si dupa cum chiar Ron declara, unul dintre cei mai buni bateristi alaturi de care a lucrat vreodata, la bas – Dino Fiorenza – si la chitara – Stefano Xotta – amandoi foarte buni instrumentisti si foarte carismatici, mai ales Dino care era foarte lent in miscari dar pe tricoul lui scria ‘’play fast’’ parca pentru un imbold si bineinteles, Bumblefoot la chitara si voce. Si ce voce. Clubul Fabrica a rasunat puternic in timpul pieselor dar nu am inteles din pacate mai nimic din ce a dorit Ron sa ne comunice intre piese.
A cantat piese proprii dar si doua coveruri Queen si Iron Maden foarte bine primite de public, iar pentru final a invitat lumea pe scena sa cante alaturi de el si colegii lui de trupa, o piesa Guns, Sweet Child O’ Mine.
A ramas pe scena si dupa concert asaltat fiind de fani pentru poze si autografe, desi inainte de concert a avut loc o sesiune oficiala de autografe, dar asa este el, nu vrea sa dezamageasca pe nimeni.
Setlist: Little Brother Is Watching, Abnormal, Glad To Be Here, Guitar Suck, Raygun, Don Pardo Pimpwagon, Spaghetti, Guitars Still Suck, Real, Turn Around, Dash, Somebody To Love (Queen), Run To the Hills (Iron Maiden), Never Again, Pink Panther, Don’t Know Who To Pray To Anymore, Sweet Child O’ Mine (Guns N’ Roses)
Joi seară (28 septembrie), podeaua Sălii Polivalente a vibrat cum nu a mai făcut-o vreodată. Vinovați pentru asta au fost CTC și Carla’s Dreams, cele două trupe care s-au duelat în microfoane, beaturi și rime la primul Red Bull SoundClash din România Aplauzele și strigătele fanilor i-au decis pe CTC câștigătorii serii printr-un microfon special care a atârnat din tavan și a măsurat decibelii lor toată seara.
Emoțiile au fost mari, confruntările tari, iar sunetele au accelerat pulsul. După patru runde care au ținut publicul în suspans, s-a luminat pentru ultima oară scena învingătoare, în urale: cea a cozoroacelor, a blocurilor bucureștene și a beaturilor rap, cum compune numai Controlul Tehnic de Calitate.
Prin tot duelul ne-a plimbat gazda serii și MC-ul Red Bull SoundClash Romania, Adrian Despot, căruia i-au ținut spatele ritmurile jucăușe ale lui DJ Undoo. Călătoria a început cu o încălzire în toată regula, atât pe scenă, cât și în afara ei. Fiecare trupă a cântat și și-a-ncântat fanii cu câte trei piese din curtea proprie, ca să nu uite de partea cui au intrat în Polivalentă.
După ce s-au încălzit, băieții au intrat în pâine prin The Cover, prima rundă în care pe rând, Carla’s Dreams și CTC au venit cu propria versiune a binecunoscutei Feeling good, a Ninei Simone. Carla’s Dreams a dat aici frâu liber tobelor și chitarei, iar CTC au venit cu rimele proprii și personale, „Carla’s, nu știi cu cine te pui!”, avertizau de la începutul serii Deliric, DOC, Vlad Dobrescu și DJ Nasa. Fanii CTC au preluat controlul și au adus primele puncte în tabăra rapului.
Treburile au devenit serioase într-a doua rundă: The Take Over, unde fiecare dintre trupe a avut două șanse să preia în stilul propriu piesele rivalilor de vis-a-vis. „Întreaga lume o să mă creadă nebun”, a început CTC cu al lor Glob de cristal, Carla’s Dreams a ținut isonul, apoi au început la rândul lor cu a lor #Eroina, învelită apoi în hip-hop. Pop-ul a revendicat a doua rundă. Dacă podeaua deja vibra și boxele duduiau, artiștii au mai primit o șansă de afirmare prin runda manevrată – prin beaturi atent alese -, de DJ Undoo.
The Clash. DJ Undoo a dat tonul spre trei stiluri diferite de muzică – trap, simfonică și rock, iar Carla’s Dreams și CTC au fost nevoiți să se supună, să-și cânte câte trei piese din portofoliu, fiecare într-unul dintre stilurile mai sus menționate. După toate astea, Carla’s Dreams a adjudecat runda și totul s-a transformat în trepidații.
Marele final avea însă să vină, prin surpriza serii și ultima rundă, The Wild Card, prin care CTC și Carla’s Dreams și-au încercat ultima carte, ultima șansă de a-și impresiona fanii. Carla’s Dreams au invitat-o alături de ei pe Delia să cânte împreună piesa „Inima”, iar CTC l-au invitat în familie pe Grasu XXL. Crowd gone wild.
De aici delirul începea, vocile răgușeau, palmele amorțeau. Decibelii decideau, CTC câștigau. Au băgat sunetul mai tare, cum i-a și încurajat Adrian Despot, însă unde se termină duelul, începe și prietenia. Deliric, DOC și Vlad Dobrescu au trecut pe scena de peste Prut pentru a cânta o ultimă piesă împreună cu Carla’s Dreams pentru toți cei care-au venit pentru ei la primul Red Bull SoundClash. Mai mult, hip-hop și pop decât pop versus hip-hop. E un versus efemer, iar câștigător a ieșit publicul.
Cine altcineva ar fi putut să urce pe scenă în afară de CTC – Deliric, DOC, Vlad Dobrescu și DJ Nasa -, băieții care de peste 20 de ani ne rup bandajele prin poveștile adevărate din scările de bloc și ne îndeamnă să avem grijă de viitorul nostru? Cine altcineva să vină în fața lor decât Carla’s Dreams, un proiect muzical care a crescut în cinci ani mai mult decât alții în zece și care vrea doar să-ți mai pună un bandaj când te simți fără vlagă sau nelalocul tău pe lume.
Noțiunea de Soundclash a apărut în anii ‘50 în Jamaica, în rândul artiștilor reggae care aveau nevoie de provocări noi și care se întreceau în versuri și ritmuri felurite pentru a capta atenția publicului.
Pe 28 septembrie, iată că a venit rândul publicului bucureștean să fie captat și să deschidă drumul Red Bull SoundClash în România, un concept prietenos și creativ în care artiștii ies din zona de confort și intră unii în ritmurile celorlalți.
Păstrând obișnuința de a lansa un material live după un album oficial, Pinholes lansează EP-ul live “3 Moduri de omorât timpul”. Materialul, împreună cu seriile Haotic lansate în trecut, urmărește să surprindă evoluția formației în prestațiile live.
Ep-ul conține 3 piese și a fost înregistrat, mixat și masterizat împreună cu Vladimir Ivanov în studioul Real Sound and Vision din București.
Coperta este o fotografie realizată de Miluță Flueraș și editată de Eugen Maleș.
Regizorul filmelor “Ocean’s 11”, “Traffic”, “Erin Brockovich” şi “Magic Mike”, Steven Soderbergh revine pe marile ecrane, după o pauză de 4 ani, cu “Logan Lucky: Cursa norocului”, o comedie care mizează pe o distribuţie de excepţie şi îi aduce pe marile ecrane, din 29 septembrie pe: Channing Tatum, Daniel Craig, Seth MacFarlane, Katie Holmes, Sebastian Stan, Adam Driver şi Riley Keough.
Câştigător al Premiului Oscar, Steven Soderbergh este de peste trei decenii un pion de bază al industriei cinematografice, pe care a înzestrat-o cu titluri de referinţă, care i-au garantat deopotrivă notorietatea şi respectul.
“Logan Lucky: Cursa norocului” prezintă povestea a trei fraţi cu multe eşecuri la activ, dar hotărâţi să îşi schimbe soarta cu orice preţ. Fără opţiuni sau vreo perspectivă strălucită, cei trei pun la cale un jaf elaborat şi periculos chiar în mijlocul celei mai aglomerate competiţii NASCAR din zonă.
Pentru a sparge sistemul de siguranţă şi a pătrunde în seiful de sub pistă, Jimmy (Tatum) apelează la ajutorul lui Joe Bang (Daniel Craig), un expert în demolări… cu o mică problemă: este reţinut după gratii.
Pe lângă încercarea lor de a duce ambiţiosul plan la bun sfârşit, fraţii Logan mai trebuie să depăşească un obstacol şi să scape de suspiciunea unui agent FBI (Hilary Swank) care începe să investigheze cazul.
Un adevărat proiect de suflet, “Logan Lucky: Cursa norocului” s-a bucurat de concursul apropiaţilor regizorului, scenariul filmului fiindu-i prezentat lui Steven Soderbergh chiar de către soţia sa, în timp ce Rebecca Blunt este cea care îl semnează, fiind o bună prietenă de familie.
“Initial am fost rugat să găsesc un regizor care să se ocupe de acest scenariu, însă am fost foarte entuziasmat de ce am citit”, a declarat Soderbergh. “După aproximativ două săptămâni, am recunoscut că nu vreau să regizeze nimeni altcineva acest film deoarece aveam deja o viziune foarte clară despre cum vreau sa arate”, a concluzionat regizorul.
Cu o distribuţie de zile mari, completată de Seth MacFarlane, Katie Holmes, Katherine Waterson, Dwight Yoakam şi Sebastian Stan, comedia “Logan Lucky: Cursa norocului” are premiera în cinematografele din ţară pe 29 septembrie, fiind distribuit de Vertical Entertainment.
Marți, 3 octombrie, copiii din orașul Tulcea sunt așteptați la spectacolul de teatru “Carina pe drumul spre casă”, în cadrul Festivalului Tragos, organizat de Centrul Cultural “Jean Bart”, într-un turneu cofinanțat din bugetul local al Municipiului Tulcea.
Spectacolul se adresează copiilor cu vârste între 6 și 11 ani. Cele două reprezentații vor fi găzduite de Teatrul “Jean Bart” de la orele 9.00 și 10.30, iar intrarea este liberă.
Spectacolul produs de Asociația Culturală pentru Educație prin Artă spune povestea Carinei, o fetiță care se pierde de părinții ei într-unul din mall-urile orașului unde locuiește. Ajunsă singură pe străzile orașului, Carina trebuie să găsească drumul spre casă.
Un drum pe care îl petrece alături de Margo – pisica orașului, cea care știe fiecare stradă, fiecare bloc (mai nou sau mai vechi), fiecare piață cu tarabe sau fără, fiecare stație de metrou sau de troleibuz. Astfel, Carina are parte de o experiență unică, prin care reușește să descopere un oraș neștiut până atunci. Un oraș colorat, care conține un pic de magie, un pic de muzică și un pic de… nebunie urbană.
Spectacolul “Carina pe drumul spre casă” este creat de o echipă de artiști tineri, interesați de zona educației non-formale prin teatru. Atât scenarista-regizor Oana Răsuceanu, cât și actorii Irina Velcescu, Adina Lucaciu și Andrei Barbu au activat și continuă să o facă în zona educației culturale prin teatru, colaborând în trecut pentru o serie de spectacole și ateliere de teatru dedicate copiilor.
Echipa de creație a spectacolului “Carina pe drumul spre casă” este întregită de scenografa Anca Lazăr – care semnează costumele și decorul și de Petre Ancuța – care a compus muzica originală.
Au mai rămas doar câteva zile pentru înscrierile la atelierul de dans contemporan pentru adolescenți Dance Yourself, la care participarea este gratuită, pe bază de selecție.
Toți cei interesați se pot înscrie la adresa de email info@controln.ro până la finalul zilei de 1 octombrie 2017, prin trimiterea unui mesaj cu subiectul “Înscriere Dance Yourself”, care să conțină datele de contact (numele, numărul de telefon), vârsta, liceul la care studiază, mențiunea altor ateliere de gen la care a mai participat (dacă e cazul), motivația pentru participarea la acest atelier (maxim 1000 de semne) și orice alte informații relevante legate de pasiunea pentru dans.
Atelierul este organizat de Asociația Culturală Control N și are loc în perioada 9-15 octombrie, într-unul dintre cele mai noi și mai ofertante spații dedicate dansului contemporan din București – Centrul Independent Coregrafic Linotip.
Dance Yourself este un proiect cultural finanțat în cadrul Programului cultural București Oraș participativ de către Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti ARCUB.
Dance Yourself – atelier de dans contemporan pentru adolescenți își propune să ofere șansa unei experiențe de lucru profesioniste, în zona dansului contemporan, unui număr de 20 de adolescenți din Bucuresti, selecționați din liceele bucureștene. Atelierul va oferi grupului de participanți un training intensiv în sfera dansului contemporan, îmbinând armonios elementele teoretice cu lucrul practic.
Îndrumați de Oana Răsuceanu, în calitate de trainer și coregraf, toți cei 20 de adolescenți își vor crea propria poveste din mișcări, o poveste care va interacționa cu poveștile personale ale colegilor de atelier. Viața lor de zi cu zi, cu ritmul și energia specifice fiecăruia dintre ei, va reprezenta imboldul construcției artistice și cercetării atelierului, care își propune să ofere șansa exprimării libere și originale a unor mișcări coregrafice ghidate, dar nu impuse.
Dance Yourself Performance
Coregrafiile create alături de trainer-ul atelierului vor fi puse în evidență de un scenariu conceput de Oana Răsuceanu, inspirat din orele și zilele de lucru petrecute alături de cei 20 de adolescenți.
Atelierul se va încheia cu un performance dedicat publicului larg și de specialitate deopotrivă. Cei 20 de adolescenți vor deveni protagoniștii unui număr de 3 reprezentații ale unui spectacol creat de ei înșiși, un act artistic menit să cuprindă coregrafiile originale create de participanți.
Cele 3 reprezentații cu public ale Dance Yourself Performance vor fi găzduite de 3 spații culturale din București: Linotip – Centru Independent Coregrafic, Centrul de Teatru Educațional Replika și Make a Point – spațiu de cultură independent, și sunt programate la finalul atelierului și începutul lunii noiembrie.
Despre Oana Răsuceanu
Oana Răsuceanu a absolvit Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică “I.L. Caragiale” – Facultatea de Film, secţia Comunicare audio-vizuală (scenaristică şi critică de film) şi S.N.S.P.A – Facultatea de Relații Publice şi Comunicare David Ogilvy în 2006.
A absolvit un master în Artă Coregrafică la UNATC în 2007. A derulat o serie de proiecte în zona teatrului și dansului, ca scenarist/ dramaturg, regizor și coregraf, fiind în continuare activă în aceste domenii.
Printre spectacolele realizate de ea până în acest moment se află Dorian (spectacol de dans contemporan, produs de Asociația Culturală Control N, co-finanțat de AFCN și Ministerul Culturii prin programul Acces; selecționat în cadrul Festivalului Național de Teatru – FNT2017), Telefonul din colțul străzii (după texte de Cristian Popescu – spectacol de teatru-dans integrat în modulul educațional cu același titlu, implementat în 6 licee din București în noiembrie 2015, cu sprijinul ArCub, parte din proiectul Ești București!), Dear Diary (spectacol de master în artă coregrafică, realizat cu sprijinul Teatrului Nottara din București).
Spectacolul Dorian, creat de Oana alături de o echipă de artiști din domenii precum film, arhitectură, muzică, poate fi văzut în această toamnă la Teatrul Odeon din București și în diferite orașe din țară precum Cluj (la Teatrul Maghiar de Stat), Târgu Mureș (la Teatrul Național din Târgu Mureș), Buzău (la Teatrul „George Ciprian”), Tulcea (la Teatrul „Jean Bart”) și Sibiu (la Teatrul GONG).
Începând cu 2009, în calitate de trainer, Oana a derulat o serie de ateliere de dans contemporan și scenaristică, dedicate adolescenților. Din 2009 este membru-fondator, președinte și trainer al Asociației Culturale Control N.
Dance Yourself – atelier de dans contemporan este organizat de Asociația Culturală Control N, un proiect cultural finanțat în cadrul Programului cultural București Oraș participativ. Atelierul este implementat cu sprijinul Inspectoratului Școlar al Municipiului București (ISMB), având susținerea partenerilor LINOTIP – Centru Coregrafic Independent, Centrul de Teatru Educațional Replika și Make a Point.
Parteneri media: Zile și nopți, Ziarul Metropolis, Hotnews, Revista Yorick, Liternet, Sub25, Revista Plic, Revista Sunete, Cooperativa urbană, Blogu lu’ Otravă, cristinabazavan.ro, Teen Press