Tudor Chirila si Hard Rock Cafe Bucuresti lanseaza, in premiera, un tricou in scop caritabil!

unnamedHard Rock Cafe Bucuresti anunta lansarea tricoului „Artist Spotlight by Tudor Chirila”  pe 16 noiembrie, in cadrul concertului Vama. Grafica este semnata chiar de artist, iar o parte din incasarile rezultate din vanzarea tricoului vor fi directionate catre „Bursa de Fericire” si vor fi utilizate pentru a finanta construirea unui spital destinat copiilor ce se lupta cu maladia secolului – cancerul.

“Mi s-a părut foarte tare propunerea Hard Rock Cafe de a îmi pune semnătura pe un tricou cu un design gândit de mine. M-am gândit la un logo mai ‘indie’, în care un bătrân indian cântă copilului său la umbra unui copac fără vârstă, păziți de veșnica lună. Graficianul a dezvoltat acest concept pe care eu îl aveam desenat în telefonul meu pe o aplicație de schițe digitale.

O parte din banii obținuți din vânzarea tricourilor va merge la Dăruiește Viață, fundația pe care o susțin. Ne vedem la Hard Rock Cafe pe 16 noiembrie! Promit să port tricoul, ca să vă faceți o idee. Îmi vine bine, vă asigur :).”, a spus Tudor Chirilă.

La rândul său, Marius Băban, General Manager la Hard Rock Cafe Bucureşti a declarat: “Îl apreciem pe Tudor Chirilă ca solist, compozitor, actor şi scouter de talente. Iar astăzi suntem onoraţi să colaborăm cu el pentru acest tricou şi îi mulţumim pentru implicarea în acest proiect, cu atât mai mult cu cât are şi o latură caritabilă”.  

Tricoul se înscrie în seria „Artist Spotlight” şi este primul realizat de brandul Hard Rock în asociere cu un muzician din Europa Centrală şi de Est. 15% din încasări vor reveni organizaţiei Dăruieşte Viaţă, pentru proiectul „Bursa de Fericire”, pe care Tudor Chirilă a ales să o susţină în demersul de a construi şi echipa un spital pentru copiii ce suferă de cancer.

Marius Băban a explicat că: “Tricoul lansat împreună cu Tudor Chirilă este o premieră atât pentru brandul Hard Rock, cât şi pentru un artist est-european. Hard Rock International a întâmpinat cu entuziasm inţiativa noastră de a lansa un tricou caritabil, reprezentativ pentru piaţa din România, alături de un artist atât de popular”.

Realizat din bumbac 100%, tricoul este unisex şi este disponibil într-o nuanţă neutră de gri închis, ce scoate în evidenţă desenul conturat din tuşe fine de culoare albă. Poate deveni piesa de rezistenţă a unui outfit smart-casual sau urban-chic, dar poate fi cu uşurinţă integrat într-o varitate de alte ţinute şi stiluri. Tricoul se găseşte exclusiv, doar pentru o perioadă determinată, în Rock Shop-ul restaurantului Hard Rock Cafe din Bucureşti, unde sunt comercializate şi alte produse oficiale HRC: insigne, pahare, şepci, cămăşi sau geci.

Seriile de tricouri în asociere cu vedete din lumea muzicii au fost lansate de Hard Rock la începutul anilor ‘90, ca o modalitate prin care artiştii să poată veni în sprijinul unor proiecte caritabile, alese de ei.

Printre cei care au creat tricouri de acest fel se numără Eric Clapton, Bon Jovi, Imagine Dragons, Paul McCarthney, Sting, Elton John, Aerosmith, Bob Marley, Ringo Starr şi multe alte staruri. Primul proiect de acest gen a fost realizat în colaborare cu Peter Max, iar de la debutul seriei până în prezent, din vânzarea tricourilor cu semnătura unor celebrităţi s-au strâns peste 5.000.000$ pentru organizaţii caritabile.

Bazele colecţiei de articole vestimentare Hard Rock Cafe au fost puse cu mai bine de 35 de ani în urmă, iar astăzi HRC Classic Tee este cel mai bine vândut tricou suvenir din lume.

Actualitate

Final line-up Black Sabbath celebration

The final line-up has been announced for a special BBC celebration of seminal heavy metal band Black Sabbath. BBC Radio...

Macy Gray in Quantic, un concert plin de culoare si emotie

Dupa mai bine de un deceniu, Macy Gray a revenit la Bucuresti, de data aceasta pe scena clubului Quantic....

Ultimul concert al lui Ozzy Osbourne cu Black Sabbath va fi transmis online

Ultimul concert al cântăreţului de heavy metal Ozzy Osbourne alături de trupa sa Black Sabbath, programat pentru 5 iulie...

Premieră „Frumosul indiferent & Vocea Umană” pe 19 Iunie la Teatrul Naţional de Operetă şi Musical „Ion Dacian”

Teatrul Naţional de Operetă şi Musical „Ion Dacian” propune publicului o nouă experienţă plină de rafinament:  „Frumosul indiferent” şi...

METALLICA în concert – București, 13 mai 2026

METALLICA revine în București, pe scena Arenei Naționale, pe 13 mai 2026. Invitați speciali: GOJIRA și KNOCKED LOOSE. Biletele...

„La Vita é bella” pe 4 iunie Sala Dalles – concert de muzică italiană cu tenorul Ştefan von Korch şi soprana Oana Maria Şerban

În prag de vară, tenorul Ştefan von Korch şi soprana Oana Maria Şerban vă invită la un concert  în care romantismul va fi...

Ce mai este nou?Citeste
www.roevents.ro

Recomandările redacțieiStiri
www.roevents.ro

Hard Rock Cafe Bucuresti anunta lansarea tricoului „Artist Spotlight by Tudor Chirila” pe 16 noiembrie, in cadrul concertului Vama.Tudor Chirila si Hard Rock Cafe Bucuresti lanseaza, in premiera, un tricou in scop caritabil!