remesh a lansat geanta de bicicletă rebicycle!

geanta pentru bicicleta perfecta

Joi seară, într-o atmosfera extrem de plăcută, la Grădina cu Filme din Piată Lahovari Nr. 7 s-a lansat geanta pentru bicicletă rebicycle, confectionată din bannere publicitare recuperate.

La concursul de design organizat de către Asociatia Ateliere Fără Frontiere au fost trimise peste 30 de schiţe de produs. Juriul, format din reprezentanţii sponsorului Renault Romania, partenerilor remesh şi ai Ateliere Fără Frontiere, a ales drept câştigătoare schiţa de produs propusă de Ghennadii Tautul, student la arhitectură şi ciclist „fără frontiere”.

Aseară a fost prezentat prototipul genţii de bicicletă realizată din bannere publicitare în atelierul remesh. Deşi se vor croi pe acelaşi tipar, nicio geantă nu va semăna cu alta, unul dintre avantajele produselor remesh fiind unicitatea dată de materialele folosite.

ateliere reciclare

Participanţii la eveniment au fost provocaţi la un exerciţiu de creativitate şi au confecţionat cercei, brelocuri, coliere şi brose din componente IT şi bucaţi de banner ce nu mai pot fi folosite. Totodată, acestia au participat şi la o tombolă surpriza, iar la finalul evenimentului s-au acordat trei premii remesh – o tolbă recup, un şorţ de bucătărie resort  şi o geanta revent.

Una dintre cele mai plăcute momente ale serii a fost concertul trupei indie-pop We Singing Colors, care a cântat pentru public, dar şi în public. De altfel, trupa este recunoscută pentru spaţiile neconvenţionale în care alege să îşi susţină concertele.

Concursul de design „Geanta de bicicletă perfectă” a fost organizat de către Asociaţia Ateliere Fără Frontiere. Sponsorul concursului a fost Renault Romania. Partenerii concursului: COBI, ROD, Publicis, Creart, Unica.

remesh este brandul născut din iniţiativa Ateliere Fără Frontiere de a crea noi oportunităţi de angajare pentru persoanele aflate în dificultate, prin reciclarea bannerelor publicitare.

Produsele remesh spun povestea unor oameni care, într-un atelier de inserţie socio-profesională, reuşesc să recicleze tone de materiale publicitare şi să le transforme într-o gama de genţi şi accesorii unice de modă etică: truse, mape de conferinţe, portofele, sacoşe de cumpărături, genţi de laptop şi obiecte deco–puf, perdele, şorţuri de grădinărit etc. Catalogul se poate ‘răsfoi’ online, aici.

Cine sunt remesh, pe muzica celor de la We Singing Colors:

 [ot-video][/ot-video]

Ateliere Fără Frontiere este o asociaţie română fără scop lucrativ creată în 2008, întreprindere socială de inserţie prin economia socială, circulară şi solidară care vizează inserţia socială, profesională şi civică a persoanelor excluse şi marginalizate.

În atelierele de inserţie, colectăm şi refolosim deşeuri de echipamente IT şi de materiale publicitare stradale, şi astfel prelungim durata lor de viaţă, evitând acumularea lor la depozitele de gunoi, poluarea şi dereglările climatice.

Renault România are în prezent aproximativ 16.600 de angajaţi. Principalele activităţi ale companiei sunt desfăşurate la Uzinele Dacia de la Mioveni (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica şi Şasiuri, Direcţia Logistică, inclusiv centrul ILN), Matriţe Dacia (Piteşti), centrul de design Renault Design Central Europe, Renault Technologie Roumanie (care include Centrul Tehnic Titu) şi direcţia comercială Renault Commercial Roumanie (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja).

Renault aplică în România aceeași politică de responsabilitate socială pe care Grupul o are în întreaga lume, având patru teme prioritare: Securitatea rutieră – diminuarea numărului accidentelor rutiere şi dezvoltarea expertizei în acest domeniu în ţările emergente, prin acţiuni de formare și sensibilizare (Securitate și Mobilitate pentru Toţi);

Mobilitate pentru fiecare – conceperea de produse mai bine adaptate noilor utilizări, noilor provocări ale infrastructurii urbane; Protecţia mediului – reducerea emisiilor poluante ale vehiculelor şi implementarea unui sistem de management al protecţiei mediului înconjurător în Grupul Renault, pe parcursul întregului proces generator de valoare; Capital uman – promovarea diversităţii talentelor şi a egalităţii de şanse pentru toţi, mai ales ca un mijloc de optimizare a performanţei grupului.

http://www.remesh.ro |

www.fb.com/remesh.socialware |

www.youtube.com/atelierefarafrontier

Actualitate

Program complet ARTmania Festival 2025

Programul complet al Festivalului ARTmania 2025 tocmai a fost dezvaluit! Anul acesta, pregătiți-vă pentru două seri electrizante în Piața Mare din Sibiu! De...

Călin Pop lansează un nou single: „Barca mea”

Călin Pop, solistul și chitaristul grupului Celelalte Cuvinte, a lansat un nou single intitulat ”Barca mea”.   Melodia este disponibilă în...

„LACUL LEBEDELOR,” cel mai iubit balet al tuturor timpurilor, pe 2 februarie 2026 la Sala Palatului

Celebra companie Ukrainian Classical Ballet aduce în premieră pe scena Sălii Palatului cea mai îndrăgită capodoperă a baletului clasic...

Nuno Bettencourt vine la ARTmania Festival în Sibiu

Nuno Bettencourt, legendarul chitarist al formației EXTREME, a urcat pe scena Back to the Beginning (istoricul concert tribut și de...

A cincisprezecea ediţie Revolve Dance aduce în “Stars Gala” mari nume ale baletului mondial la Opera Naţională din București pe 24 august

A cincisprezecea ediţie a Revolve Dance aduce la gala de final Stars Gala excelenţa pe scena Operei Naţionale din Bucureşti, pe...

Ce mai este nou?Citeste
www.roevents.ro

Recomandările redacțieiStiri
www.roevents.ro