Home Blog Page 750

Mark Wahlberg in “The Six Million Dollar Man”?

wahberg_article_story_large

Dupa ce a revenit in atentia publicului cu  ultimul film al francizei Transformers, intitulata “Age of Extinction”, actorul Mark Wahlberg, pare sa aiba o agenda incarcata, daca ar fi sa luam in serios stirile despre o posibila implicare in urmatorul “Transformers” si “Ted 2”.

Actorul avea nevoie de aceste realizari dupa esecul inregistrat cu ecranizarea jocului video “Max Payne” si proiectele de continuare a filmelor “The Italian Job” si “Planet of the Apes”, nematerializate pana in prezent.

“Transformers 4” a avut parte de multe critici, dar la nivel mondial, productia a inregistrat incasari de pana la 600 de milioane de dolari, “2 Guns” l-a tinut pe linia de plutire si “Lone survivor” a fost un exercitiu de interpretare dramatica.

Acum au aparut discutii in presa america despre implicarea actorului intr-un proiect de reecranizare (de lungmetraj), a unui serial popular din anii ’70.

Potrivit presei de peste ocean, compania de productie Universal Pictures il doreste pe Mark Wahlberg in viitoarea reecranizare de lung metraj a serialului “The Six Million Dollar Man”.

Regizorul Peter Berg (care a lucrat anterior cu Mark Wahlberg la filmul “Lone Survivor”), se afla in tratative cu cei de la Universal pentru ocuparea postului de producator si este posibil ca acesta sa faca si munca de regie.

Compania Miramax a obtinut drepturile de autor pentru romanul lui Martin Caidan “Cyborg”, sursa de inspiratie a serialului “The Six Million Dollar Man”. Omul din spatele acestei afaceri este Harvey Weinstein un cunoscut producator de Hollywood apreciat pentru filmele faimoase la care a lucrat (Gangs of New York, Shakespeare in Love, The English Patient, Pulp Fiction).

Oficial, compania de productie sau reprezentantii acesteia, implicati in proiectul “The Six Million Dollar Man” nu au confirmat informatiile de mai sus. Totusi, pentru cei nascuti mai devreme, titlul si actiunea serialului “The Six Million Dollar Man” care a rulat intre anii 1974-1978 sunt cunoscute, la fel si influenta acestui serial asupra industriei serialelor TV.

Influenta despre care vorbeam a dus la aparitia unui serial si mai faimos din acea decada: “The Bionic Woman” (Femeia bionica), un show de succes care a rulat pe televiziunile americane intre anii 1976-1978. Deasemanea, “Femeia bionica” a avut parte de un remake inceput si abandonat in 2007 dupa primele opt episoade.

Un remake dupa serialul anilor ’70 in care a jucat Lee Majors, Richard Anderson si Martin E. Brooks in rolurile principale se afla de multa vreme in planurile de afaceri ale producatorilor americani. Bineinteles cu o echipa de actori ceva mai tanara.

Acum zece ani, Jim Carrey a fost propus pentru un remake numit “The Six Million Dollar Comedian” o parodie dupa original, ce urma sa fie regizata de Bryan Singer (X-Men: Days of Future Past), cu Leonardo DiCaprio in rolul principal.

Dat fiind interesul producatorilor americani de a reconstrui francize populare in urma cu 20 sau 30 de ani, productii de mare succes, cu public (ramas) fidel, un remake de lung metraj al serialului “The Six Million Dollar Man” pare a fi o reteta de succes, cel putin teoretic.

Pentru cei care nu au auzit, sau nu au avut placerea sa vizioneze serialul “The Six Million Dollar Man”, am sa trec in revista cateva informatii importante cu ajutorul carora sa isi faca o parere de ansamblu.

The Six Million Dollar Man” este un serial de televiziune american despre un fost astronaut cu implanturi bionice care lucreaza pentru un birou guvernamental fictiv cunoscut sub numele de Office of Scientific Intelligence (Biroul de Informatii Stiintifice).

6753iF9C2EC2F5B74C793

Dupa ce astronautul Steve Austin este grav ranit grav în timpul unui zbor cu aparat experimental, superiorii decid sa il “reconstruiasca”, folosind cele mai avansate tehnologii si principii într-o operatiune care costa sase milioane de dolari.

Bratul drept, ambele picioare si ochiul stang ii sunt inlocuite cu “implanturi bionice”, implanturi care sporesc puterea  fizica, viteza de reactie si vederea mult peste normele omului de rand. Potrivit informatiilor preluate din serial, el poate alerga cu o viteza de 97 km/h, si ochiul sau stang poate mari imaginile captate folosind lentile speciale cu tehnologie infrarosu.

Toate aceste tehnologii avansate si puteri supraomenesti vor fi folosite pentru misiuni secrete si deosebit de periculoase ale Biroului de Informatii Stiintifice, un departament care a existat in realitate in cadrul Agentia Centrala de Informatii (CIA), pana in 1963 cand a fost inclus in Directia pentru Stiinta si Tehnologie.

Seria este bazata pe romanul “Cyborg”, scris de Martin Caidin. Inainte de inceperea productiei serialul urma sa poarte titlul omonim, dar a fost schimbat din motive necunoscute.

Dupa ce au fost difuzate trei filme de televiziune în 1973, “The Six Million Dollar Man” a fost transformat in serial si difuzat în reteaua ABC, timp de cinci sezoane, din 1974 pana în 1978.

Primul film a fost un mare succes gratie ratingurilor inregistrate in Statele Unite si a fost urmat de înca doua filme realizate pentru televiziune, în octombrie si noiembrie 1973. Primul a fost cu denumirea “Six Million Dollar Man: Wine Women and War” (“Vin, femei si razboi”), iar al doilea a fost intitulat “The Solid Gold Kidnapping” (Rapirea care ne va inbogati).

Primele doua filme se aseamana foarte mult cu viziunea celui de-al doilea roman “Cyborg”, scris de Martin Caidin, “Operation Nuke” (Operatiunea Nucleara), cu toate acestea, a doua parte a fost o poveste originala.

In ianuarie 1974 ideea din spatele filmelor “The Six Million Dollar Man” a fost adaptata ca serie televizata si difuzata saptamanal. Ultimele doua filme, produse de Glen A. Larson, a introdus în special o aroma de James Bond si a reintrodus datele originale din romanul lui Caidin cu privire la gradul de colonel in Fortele Aeriene americane detinuta de personajul principal Steve Austin.

Serialul “The Six Million Dollar Man” nu a fost o realizare pentru marile premii de film si televiziune, pentru ca in acea perioada nu se tinea cont in mare masura pe popularitate, imagine, reactia publicului si alte laude venite din afara industriei.

Cu toate acestea, in 1976, “The Six Million Dollar Man”, a fost nominalizat la Premiile Emmy pentru cele mai bune realizari in editare de sunet in cinematografie pentru un singur episod dintr-un serial.

In 1977, cand serialul se afla in penultimul an de productie,  a fost nominalizat la Globurile de Aur pentru cel mai bun actor intr-un rol dramatic (Lee Majors), si Premiile Emmy, la categoria cele mai bune realizari in editarea de sunet in cinematografie.

Asteptam cu nerabdare sa vedem ce se va intampla cu noul om de sase milioane de dolari. Cu siguranta ideea ramane aceeasi, dar avand in vedere ca au trecut 35 de ani de cand s-a terminat serialul, ma tem ca poate fi un esec daca totul se rezuma la teorie si efecte speciale generate pe calculator.

Ce se se va intampla in realitate urmeaza sa vedem. Oricum, potentialul financiar si artistic, in fiecare caz, sta in calitatea distributiei, regie, scenariului, adapatarea povestii pentru timpuri moderne, locatii de filmare, coloana sonora si multe alte detalii care fac diferenta.

Filmul Ben-Hur, din 1959, va fi reecranizat

ben-hur2

Reecranizarea filmului “Ben-Hur”, ce urmeaza sa fie incheiata peste doi ani, va fi regizata de Timur Bekmambetov, dupa un scenariu inspirat din romanul lui Lew Wallace, scris de Keith R. Clarke.

Actorul britanic Jack Huston a fost angajat de producatorii americani sa joace rolul principal in reecranizarea filmului din 1959, “Ben-Hur”. Conform stirilor aparute in presa americana, actorul a fost ales sa interpreteze rolul printului evreu Judah Ben-Hur, interpretat in versiunea aparuta la sfarsitul anilor ’50 de actorul Charlton Heston.

Starul american Jack Huston s-a facut remarcat, recent, prin interpretarea unor personaje din filme nominalizate la Oscar cu ar fi “American Hustle” (2013), sau roluri biografice, cum ar fi scriitorul din anii ’60 Jack Kerouac, in filmul “Kill Your Darlings”.

Huston, nepotul actritei Angelica Huston, a fost prezent si pe micile ecrane in rolul lui Richard Harrow din serialul “Boardwalk Empire”, din 2012 pana in 2013.

Jack Huston este cunoscut si pentru activitatea sa de actor pe marile scene ale teatrului american. Anul trecut, a jucat intr-o adapatare teatratala a romanului “Strangers on a Train”, scris de Patricia Highsmith. Scenariul pentru teatru a fost scris de John Ridley, nominalizat la Oscar, in 2012, pentru munca depusa la scenariul filmului “12 Years a slave”.

Noua versiune, care a fost programata pentru lansare in 2016 pe 26 februarie, in Statele Unite ale Americii, va avea in echipa de actori si pe starul afro-american Morgan Freeman.

Filmul din 1959 a stabilit recorduri cinematografice in privinta bugetului alocat pentru amenajarea unor studiouri mari, costume complicate, materiale consumabile si zeci de ore de filmare pentru fiecare scena. Toate aceste cheltuieli au trasformat filmul intr-o productie clasica cu incasari uriase la acea vreme.

Una din cele mai cunoscute scene ale filmului original este momentul in care Ben-Hur se intrece cu prietenul sau, devenit dusman, Messala, intr-o cursa de care romane.

La acea vreme, filmul a fost primit foarte bine de publicul american, cinefil si cineast, primind recenzii favorabile si 11 premii Oscar din cele 12 nominalizari facute initial. Printre cele 11 premii Oscar castigate de “Ben-Hur”, se afla cele pentru cel mai bun film, cel mai bun regizor si cel mai bun actor (in rol principal.)

Povestea dupa romanul lui Lew Wallace a fost ecranizara si inainte de 1959, dar nu cat de mare succes. Prima data s-a intamplat in 1925 cand inca mai existau filmele mute.

In 2004 Institutul de Film American a hotarat sa puna la pastrare, in conditii speciale, pelicula “Ben-Hur”, datorita importantei culturale, pentru istoria cinematografiei si pentru mostenirea viitoarelor generatii.

Pentru cei care nu au vazut filmul din 1959 voi incerca sa trec in revista cele mai importante informatii despre acesta productie.

MV5BMTY5OTk4Nzg5MF5BMl5BanBnXkFtZTcwNTAyNTQ5Ng@@._V1__SX1218_SY816_

                     Charlton Heston (Ben-Hur) si Haya Harareet (Esther) in filmul “Ben-Hur” (1959).

“Ben-Hur” este un film istoric din genul dramatic, lansat in Statele Unite ale Americii in 1959, regizat de William Wyler, produs de Metro-Goldwyn-Mayer, cu actorii Charlton Heston, Stephen Boyd, Jack Hawkins, Hugh Griffith si Haya Harareet.

Un remake dupa versiune muta cu acelasi nume din 1925, adaptat dupa romanul “Ben-Hur: A tale of the Christ” (Ben-Hur: O poveste despre Hristos), scris in 1880 de autorul Lew Wallace. Scenariul pentru versiunea din 1959 a fost scris de Karl Tunberg cu participarea lui Maxwell Anderson, S. N. Behrman, Gore Vidal, si Christopher Fry.

“Ben-Hur” a a vut cel mare buget ($15.175.000), si cem mai mare platoul de filmari care putea exista la acea vreme. Designerul de costume Elizabeth Haffenden a supravegheat o echipa de 100 de costumieri care lucrau la hainele actorilor si un atelier cu 200 de artisti si muncitori, angajati pentru confectionarea elementelor de decor si a statuetelor romane necesare la filmari.

Filmarile au inceput pe 18 mai 1958 si au fost terminate pe data de pe 7 ianuarie 1959, cu perioade de lucru cuprinse intre 12 si 14 ore de lucru, sase zile pe saptamana. Munca dinaintea productiei a inceput la studiourile Cinecitta prin octombrie 1957 si post-productia a durat sase luni.

In colaborare cu cineastul Robert L. Surtees, producatorii executivi ai companiei Metro-Goldwyn-Mayer, au luat decizia sa inceapa filmarile folosit un format de imagine larg (widescreen). Regizorul William Wyler nu a fost niciodata de acord cu acesta optiune tehnica.

In film au fost folositi 10.000 de figurati, peste 200 de camile si 2.500 de cai. Batalia navala a fost creata prin trucaje cu vase in miniatura puse intr-un bazin urias amplasat pe terenurile din spatele studiourilor MGM, in Culver City, California.

Cursa trasurilor, care dureaza noua minute, a devenit una dintre cele mai apreciate momente din istoria filmului, iar coloana sonora, compusa si dirijata de Miklós Rózsa, ce-a mai lunga partitura din lume (creata pentru un lungmetraj), a influentat industria filmului timp de 15 ani.

Dupa ce s-a investit 14.7 milioane de dolari in campanii de marketing, filmul “Ben-Hur” a avut lansarea la un Teatru de Stat din New York pe 18 noiembrie 1959. “Ben-Hur” a fost productia cu cele mai mari si cele mai rapide incasari din acel an, afladu-se pe locul 2 in topul celor mai mari icasari din istorie (pana la acea data), dupa “Gone with the Wind” (Pe aripile vantului), care ocupa locul intai din 1939.

Asa cum mentionat mai sus, filmul a castigat 11 premii Oscar, printre care se numara cele pentru cel mai bun regizor (William Wyler), cel mai bun actor in rol principal (Charlon Heston), cel mai bun actor in rol secundar (Hugh Griffith), ce-a mai buna imagine in culori, (Robert L. Surtees), o performanta care nu a fost egalata pana 1997 cand a fost lansat filmul “Titanic” si apoi “The Lord of the Rings: The Return of the King in 2003”. (Stapanul Inelelor: Intoarcerea Regelui).

Deasemenea, “Ben-Hur” a castigat trei premii Golden Globe, inclusv pentru cel mai bun film de drama, cel mai bun regizor si cel mai bun actor in rol secundar.

In prezent, filmul “Ben-Hur” este considerat in general unul dintre cele mai bune filme create vreodata. In 1998 Institutul de Film American l-au pus pe locul 72 in topul celor mai bune filme americane si pe locul 2 in topul AFI 10 top 10 al filmelor epice americane.

Astept cu nerabdare reecranizarea acestui film in cinematografele din Romania si sper sa fie macar pe jumatate de bun pe cat a fost acela din 1959.

Se lanseaza un nou Festival de Comedie

logo-film-festival-465x390

Comedy Short Film Festival (Festivalul Scurtmetrajelor de comedie), organizat in Plaza Romania, este primul festival de acest gen care va fi gazduit intr-un mall din Romania. Festivalul aflat la prima editie va fi tinut in 2015 in perioada 16-22 februarie, sub egida Anchor Grup, o companie implicata in evenimente din lumea artelor.

Evenimentul isi propune sa satisfaca asteptarile publicului prin crearea unui program detaliat, format din trei sectiuni de competitie: Competitia oficiala, o competitie dedicata scurtmetrajelor create de studenti si o competitie in care se pot intrece decat aceia care au lucrat la scurtmetraje de animatie.

Fiecare dintre aceste trei sectiuni vor fi analizate atent de un juriu format din trei persoane si vor exista trei premii: Best Plaza Comedy Short Award / Premiul Plaza pentru cel mai bun scurtmetraj de comedie (1.500 de euro), Best Student Comedy Short Award / Cea mai buna comedie de scurtmetraj a unui student (1000 de euro), si Best Animation / Cea mai buna comedie de scurtmetraj animata (1000 de euro).

Ca in orice competitie de acest gen, exista reguli stricte impuse participantilor. Astfel, toate filmele inscrise in competitie trebuie sa fie din genul comedie, sa ruleze de la 2 la 30 de minute, pot fi produse in orice colt al lumii, dar sa aiba subtitrare in limba engleza, si sa aiba o marime de maxim 2 GB, atunci cand este trimisa prin e-mail la adresa festival@plazafilmfestival.ro, sau posta la adresa mentionata de organizatori pe pagina evenimentului.

Organizatorii au tinut sa precizeze ca toti concurentii pot inscrie la sectiunile existente scurtmetrajele de comedie (film sau animatie), realizate dupa 1 ianuarie 2000, indiferent de participarea lor anterioara la alte festivaluri autohtone sau internationale.

Toti cei care doresc sa participe la aceasta competitie au la dispozitie pana la data de 10 decembrie 2014 sa trimita fisierele de film, synopsis-ul, formularul de incriere in conscurs si toate celelalte elemente cerute de organizatori, la adresa de email (festival@plazafilmfestival.ro), sau prin posta la adresa mentionata pe site-ul festivalului.

Regulamentul mai prevede ca selectia oficiala a lucrarilor care vor participa in cele trei sectiuni ale festivalului va fi anuntata incepand cu data de 8 ianuarie 2015.

Mai multe detalii despre regulament si cerinte le gasiti pe adresa http://plazafilmfestival.ro.

In afara de competitiile incrise in cele trei sectiuni, publicul va fi delectat si cu alte productii de scurtmetraj ce vor fi alese de organizatori, pana la acea data. Sunt anuntate filme pentru copii, spoturi publicitare, spectacole de stand-up comedy si spectacole cu papusi.

Comedy Short Film Festival este al 5 lea festival de comedie organizat pentru romani, alaturi de celelalte pe care le asteptam cu nerabdare si anul viitor.

Celelalte patru evenimente dedicate genului sunt: Festivalul Comediei Romanesti (FestCo), organizat de Primaria Municipiului Bucuresti, tinut in perioada (24 mai 1 iunie), “Comedy Cluj”, cel mai mare festival dedicat filmului de comedie din Europa, organizat anual la Cluj-Napoca, tinut in perioada (10-19 actombrie), Festivalul de Comedie EuroArt, la Iasi (suspendat in acest an), si Festivalul National de Comedie la Galati (20-30 octombrie).

Asteptam cu nerabdare sa vedem productiile de scurtmetraj si spectacolele pregatite de organizatorii Comedy Short Film Festival, la inceputul lui 2015, un an care speram sa fie si mai bun decat 2014.

Ultimele filme ale anului 2014

Action-Movies-in-2014

Iata ca a venit si ultima luna a anului, si odata cu aceasta ultimele filme pe care le vom vedea in cinematografe incepand cu data de 12 decembrie. Cinefilii au de ales intre filme de actiune / aventura, filme de comedie create in spiritul sarbatorilor, filme ale genului fantasy si horror.

Unele dintre ele sunt proiecte aflate la inceput de drum, care, cel mai probabil vor fi continuate anul viitor. Altele sunt parti ale unor francize deja cunoscute. In randurile de mai jos, am ales cele mai bine cotate filme aflate in programul cinematografelor din Bucuresti si din toata tara.

Incepand cu 12 decembrie, vom putea viziona in cinematogra filmul “Exodus: God and Kings” (Exodul: Zei si Regi), un film de actiune produs in regia lui Ridley Scott, cu Cristian Bale (Moise) si Joel Edgerton (faraonul Ramses), in rolurile principale.

Toata lumea asteapta acest film, inca de primele trailere si postere publicate pe site-urile cinematografelor, a publicatiilor de profil, pe formururi, bloguri si retele de socializare. Filmul “Exodus: God and Kings” (Exodul: Zei si Regi), prezinta o viziune noua asupra intamplarilor biblice din Egipt, atunci cand poporul evreu aflat sub sclavie pe teritoriu Faraonului Ramses, se rascoala impotriva acestui sub conducerea lui Moise.

Filmul incearca sa prezinte intamplarile si din perspectiva istorica. Mai exact, vor exista scene spectaculoase cu luptele dintre evrei si armata Faraonului, urmate de controversatul blestem al celor zece plagi care vor distruge, rand pe rand, viata imbesugata si stabilitatea sociala creata de conducatorul egiptului acum mai bine de 2000 de ani.

exodus-gods-kings-cast

Dincolo de actiunea spectaculoasa si luptele inversunate dintre cele doua tabere, filmul lui Ridley Scott ne va prezenta si prietenia de o viata care a existat intre cei doi lideri (Ramses si Moise), deveniti dusmani de moarte dupa ce Moise cere liberarea poporului evreu de sub sclavia egipteana.

Dupa un film de actiune, trebuie sa ne relaxam cu putina comedie. Dupa 20 de ani de la primul film “Dumb and Dumber”, fratii Farrelly, revin pe marile ecrane cu “Dumb and Dumber Two” (Mai tantalau, mai gogoman), cu aceeasi Jim Carrey si Jeff Daniels in rolurile principale.

Jim Carrey s-a facut remarcat in anii ’90 cu acest film, alaturi de alte productii faimoase ca “Ace Ventura” si “Masca”, dar in ultimii ani a lipsit din Box Office-ul american, ocupandu-se de proiecte mai putin cunoscute.
Dupa ce au provocat mari distrugeri si haos in statiunea de munte Aspen, din Statele Unite, cele doua personaje, periculoase pentru sine si petru toti cei din jur, ne vor lamuri in film ce s-a intamplat cu ei din 1994 pana in prezent.

Filmul din acest an nu fost atat de bine primit de criticii americani, dar nici primul film nu avut prea mare succes, atunci cand a fost lansat. Pana la urma, publicul este cel care hotaraste daca “Dumb and Dumber Two” isi merita banii.

Incepand cu 19 decembrie, in cinematografe, ne asteapta “The Hobit 3: The Battle of the Five Armies” (Hobitul: Batalia celor cinci ostiri), cel mai nou film al lui Peter Jackson, devenit foarte popular in intreaga lume, datorita fanilor “Lord of The Rings” (Stapanul Inelelor).

emp914_dwarves-the-hobbit-3-the-battle-of-the-5-armies-what-to-look-forward-to

Aventura si fantezia din universul Hobit continua cu acest “capitol definitoriu” despre personajele localizate la poalele Muntelui Singuratic, un teritoriu stravechi al gnomilor, recucerit de acestia de la creatura inaripata Smaug.

Acest teritoriu este sursa unui conflictul mocnit care, daca va degenera intr-o batalie, elfii vor trebui sa se alieze cu gnomii, condusi de personajul Bard (Luke Evans), impotriva maleficului Sauron si armatei sale impresionante .

Urmeaza din nou comedie si fantezie cu filmul “Happy New Year” (Misiunea: Un an nou fericit), o productie indiana de la Bollywood, cu actorii Shah Rukh Khan, Deepika Padukone si Abhishek Bachchan.

“The Search” (Cautarea), este cel mai nou proiect al regizorului Michel Hazanavicius, regizorul care s-a facut remarcat in urmat cu cativa ani cand a castigat premiul oscar cu filmul “The Artist”.

“The Search” este o drama impresionanta despre relatia care se formeaza intre o femeia care lucreaza pentru o Organizatiei Non-Guvernamentala si un baietel cu probleme din Cecenia. In rolurile principale ii gasim pe actorii Annete Bening, Deremice Vejo si Maksim Emilyanov.

Din 26 decembrie, personajele si personalitatile care au slefuit cursul istoriei se vor intoarce in  “Night at the Museum 3”, intitulat “Secret of the Tomb”. Ben Stiller si eroii consacrati ai primelor doua parti vor pleca, de acesta data, intr-o calatorie peste Atlantic, la British Museum din Londra.

Asa cum stim inca de la primul film “Night an the Museum” (2006), tablita de aur a faronilor este sursa de viata a tuturor personajelor din film. La Muzeul Britanic, paznicul de noapte Dalley (Ben Stiller), va afla si alte secrete al tablitei, nu inainte de a se imprieteni cu alte personaje istorice (Lancelot), si a se lupta cu alti dinozauri periculosi.

NIGHT-MUSEUM-3

In cel mai nou film al seriei “Night at the Museum”, il vom revedea si pe regretatul actor Robin Williams (in rolul presedintelui american Teodore Roosevelt), care a plecat dintre noi pe data de 11 august a acestui an.

“Annie” este o reecranizarea dupa musicalul faimos din 1977, cu actrita Quvenzhané Wallis in rolul fetitei in varsta de 10 ani ramasa orfana. In acesta poveste de drama transformata in musical Annie invata ce inseamna sa ai familie si cate de mult te poate ajuta muzica sa treci peste cele mai mari suparari.

Incheiem aceasta lista cu un film romanesc “Alt Love Building”, continuarea filmului lansat in 2013 cu scenariu si regie semnata de Iulia Rugina si actorii Alexandru Papadopol, Dorian Boguta si Dragos Bucur in rolurile principale.

Cei trei consilieri in relatii de cuplul Cristian Lazurean (Papadopol), Valentin Preda (Boguta) si Silviu Soare (Bucur), trebuie sa isi uneasca fortele din nou pentru ajuta alte cupluri sa treaca peste probleme, sa isi repare iubirea si sa fie mai fericite ca inainte.

Sunt sigur ca lucrurile nu vor fi atat de simple. De aceea. trebuie sa ne asteptam, din nou, la momente dramatice si amuzante din viata unor personaje care nu sunt atat de diferite de noi, cei care stam in sala de cinema.

Elena Gheorghe, Adi Cristescu si Uddi lanseaza Polul Nord (Brrr)

Elena Gheorghe“Mi-ar fi cald langa tine si la Polul Nord” 

Uitati de David Copperfield! Elena, Adi Cristescu si Uddi sunt cei mai tari iluzionisti. Aduc temperaturi de vara si la Polul Nord!

Mai mult, impodobesc bradul cat ai spune “Brrrr”, fac curatenie cat ai spune Polul Nord si pregatesc un candy-bar de poveste cat ai spune “Hit”!

Este povestea traditionalei piese de decembrie pe care Elena o lanseaza la fiecare sfarsit de an, un featuring cu producatorul Adi Cristescu si cu Uddi. 

“Am ras la filmarile pentru acest clip cat pentru o saptamana! A fost ca un Home Alone partea a 6-a, o nebunie de party intre 3 prieteni cu talente magice, in asteptarea Craciunului.”, spune Elena.
“Ati vazut ce joben magic am? Eh? Jobenul ca jobenul, dar piesa, zic eu, pe care am compus-o cu gandul la toata aceasta perioada din an, va face marea magie si va aduce un superparty in casele celor care ne asculta”, adauga Adi Cristescu.
“Eu va spun doar atat: brrrrre, Craciunul e magie! Si magie e si piesa aceasta, sigur o sa va placa!”, spune Uddi.

Single-ul are o poveste cinematografica plina de umor, foarte complexa, cu multe efecte speciale. Protagonistii sunt trei iluzionisti foarte talentati (Elena, Adi si Uddi), care intr-un magic-battle pregatesc toate detaliile pentru oaspetii lor foarte importanti: un grup de mici colindatori, printre care se afla si Nicolas, fiul Elenei, in primul sau rol de actor.

“Cei mici au fost eroii nostri, au rezistat la filmare cu mare bucurie, au stat la duble fara sa spuna “brrr”, l-au ascultat foarte cuminti pe Dan Petcan, regizorul nostru si ne-au ajutat foarte mult sa intram in pielea personajelor (sunt convinsi ca avem puteri magice, si chiar avem, nu?)”, declara Adi.

“Videoclipul acestei piese a fost un moment absolut special care a incheiat minunat un an atat de bun si, ca de obicei, am avut alaturi de mine oamenii mei magici: fetele de Antz, scenaristii clipului, regizorul Dan Petcan, directorul de imagine Bogdan Filip, minunata Andra Manea (make-up), Andreea Stancu (hairstyle). A fost si o ocazie sa fim din nou impreuna si sa ne bucuram de acest final de an”, spune Elena.

[ot-video][/ot-video]

Trupa Voltaj continua campania #DeLaCapat

voltajDe cate ori nu am luat-o de la capat si am incercat sa trecem peste clipele cu nori din viata noastra? De cate ori nu ne-am bucurat de prezenta unui prieten drag care ne-a fost alaturi si care ne-a facut sa vedem soarele din spatele norilor? Umanitatea are nevoie de noi si noi avem nevoie de oameni calzi, dornici sa ajute, oricum si oricand.

Va mai aduceti aminte povestea Loredanei Neagu, tanara din Buzau care a returnat politiei un portofel gasit pe strada? In colaborare cu asociatia Habitat for Humanity Romania, trupa Voltaj porneste la drum spre Buzau sa dea o mana de ajutor la constructia casei in care tanara va locui din ajunul Craciunului.

Campania #DeLaCapat, initiata de Voltaj odata cu lansarea piesei si videoclipului “De la capat”, continua, si fiecare dintre noi poate sa se implice prin sustinerea unei povesti emotionante. Un exemplu pentru toata lumea, membrii trupei Voltaj au inceput dis-de-dimineata sa lucreze alaturi de Loredana la constructia locuintei in care va petrece sarbatorile de iarna, caminul in care tanara va combate frigul de afara si se va bucura de linistea zilelor ce vor veni.

Nimeni si nimic nu ne poate impiedica sa ajutam, sa oferim liniste, sa aducem fericire. Un motiv in plus ca fiecare dintre noi sa devina model pentru generatiile viitoare.

www.delacapat.ro

Distributia din Inghititorul de sabii, nucleu pentru Ana

anaDistribuția din Înghițitorul de săbii, nucleu pentru Ana, cel mai nou film al lui Alexa Visarion

La 33 de ani de la premiera lungmetrajului Înghițitorul de săbii – unul dintre filmele de referință realizat înainte de ’89 – actorii Răzvan Vasilescu, Mircea Albulescu și Dorina Lazăr se regăsesc pe genericul noului film regizat de Alexa Visarion: Ana.

Filmul va avea premiera în România vineri, 12 decembrie, la Cinematograful Studio.

Ana este un film închinat memoriei marelui actor Ștefan Iordache, care s-a stins din viață în urmă cu șase ani.

Din distribuția filmului mai fac parte: Dorel Vișan, care a colaborat cu Alexa Visarion în teatru şi film, dar și András Demeter și Cristina Drăghici, aceasta din urmă făcându-și astfel debutul în lungmetraj.

În primăvara acestui an, filmul a avut avanpremiera mondială la Salonic, în deschiderea Zilelor Francofoniei, fiind proiectat, de asemenea, la Atena şi la Institutul Cultural Român din New York.

Sinopsis – Povestea unui bărbat în pragul batrâneții, a unei tinere ajunsă printr-o întâmplare nefericită prostituată în Italia și a unui adolescent încercat de viață, care reușesc să comunice, susținuți în dialogul lor de legenda „Meșterului Manole”. Un film despre prezent, care nu te lasă să uiți trecutul.

ana 2

Despre Ana, regizorul Alexa Visarion spune: „Singurătatea este temă majoră în Creația mea, alături de ambiguitatea apelor umane și de degradarea ce ne amenință constant. Când eram tânăr credeam că autoritate înseamnă putere, și că disciplina și ordinea înseamnă responsabilitate. Acum știu că dragostea poate să ne împlinească și artistul trebuie să îl caute necontenit pe omul care a fost cândva liber. Ana este un capitol din opera deschisă pe care o trăiesc și prin care mă mărturisesc.”

Trailerul oficial al filmului Ana:

[ot-video][/ot-video]

dorel visan -sile si mircea albulescu - profesorulMircea Albulescu, Răzvan Vasilescu și Dorel Vișan despre Ana

Mircea Albulescu: „Ana certifică încă o dată calitățile de cineast ale lui Alexa Visarion. În măsura în care în acest film sunt reprezentate, în imagini esențializate, așa cum mărturisește chiar regizorul, „existența, pragurile și răspântiile venite din copilărie, frica, detenția tatălui, teama de risipire și ratare, atacul agresiv al nimicniciei… suferința și bolile celor dragi… bătrânețea care nu iartă pe nimeni.” Am pornit la drum împreună, pe scenă și în film, și mă bucur că Ana dă valoare prieteniei noastre artistice.”

Răzvan Vasilescu: „Cred că am fost un actor norocos. Mulțumesc Cerului că am avut noroc mare să încep primele ore în viitoarea mea meserie cu profesori de teatru adevărați. Alexa Visarion, profesorul meu, m-a învățat să fac din arta interpretării o știință, așa ca matematica. Personajul la el trebuie să fie individualitatea aparte, complexă, care să descopere încet, încet, pas cu pas, o ființă născută dintr-o mulțime de calități şi cantităţi măsurate matematic, alcătuite muzical armonic ca într-o crimă perfectă, fără pată și urmă de autor. Aici e aici! Aici e nebunia! Aici e arta! Și Alexa Visarion are această nebunie.”

Dorel Vișan: „Alexa Visarion nu poate fi comparat decât cu el însuși. Face parte din cei puțini și mari. Mare artist, mare regizor, mare profesor, mare prieten, mare om. Mulți au învățat de la el un țel nobil în viață: orice acțiune să faci după puterea propriului tău talent. Fapta lui de acum este Ana, un film pe care vă invit să aveți răbdare, înțelepciune și suflet pentru a-l vedea.”

Biografie Alexa Visarion

Alexa Visarion este regizor și scenarist de teatru şi film. A regizat filmele, „Înainte de tăcere”, „Înghițitorul de săbii”, „Năpasta”, „Punct şi de la capăt”, „Vinovatul” şi „Luna verde”. A primit numeroase premii, printre care Premiul Academiei Române, acordat pentru întreaga creaţie teatrală şi cinematografică şi Premiul UNITER pentru întreaga activitate artistică.

Ana este o producție Paradox Film, susținută de Centrul Național al Cinematografiei, Societatea Română de Televiziune cu suportul RO DE Film

Durata: 89 minute

Parteneri media: TVR, Radio România, Cinemagia, Cațavencii, Cinefan, CinemaRx, Blog de cinema, RoEvents, Cooperativa Urbana, AaRC.ro, Cinemateca.eu, Cinemil.ro, Edge and Back, Bucureșteni, Movienews, Orasulm.eu, Urban Things.

Sivu in concert la Bucuresti

Sivu ColectivMuzica alternativa britanica fresh si inteligenta: Sivu in concert la Bucuresti

Sivu, pe numele sau real James Page, va sustine joi 16 aprilie 2015 un concert in premiera in Romania, in clubul Colectiv din Bucuresti. Concertul promoveaza albumul de debut al artistului, Something On High, lansat in aceasta toamna si receptionat cu laude atat de publicatiile de profil cat si de publicul de muzica indie si alternativa.

Sivu este un tanar solist-compozitor de 26 ani din Cambridge, Marea Britanie al carui nume de scena semnifica numele sau de familie, tradus in limba finlandeza. Sivu interpreteaza un indie-pop sofisticat si captivant, presarat pe alocuri cu tonalitati dark subtile. Artistul este comparat stilistic cu nume ca alt-J, Gotye sau Wild Beasts si este considerat unul dintre cei mai promitatori debutanti din industria muzicala britanica.

Artistul a inceput sa lucreze la primele sale compozitii solo in 2011, avand ulterior sansa de a-l intalni pe Charlie Andrew, producatorul cunoscutei trupe alt-J, care i-a definit si perfectionat sunetul caracteristic. Primul single din cariera este Better Man Than He, aparut la inceputul lui 2013, in al carui videoclip, devenit viral, Sivu canta printr-un scanner tomograf. Albumul de debut, Something On High, a fost lansat in octombrie 2014 si este un soundtrack admirabil al perioadei de adaptare intr-un oras nou (Londra), al maturizarii timpurii si, nu in ultimul rand, al procesului anevoios al cunoasterii de sine.

Concertul lui Sivu va avea loc in Bucuresti, joi 16 aprilie 2015, in clubul Colectiv (Str. Tabacarilor nr. 7, Sector 4, fosta fabrica Pionierul).

Biletele la concert au pretul promotional de 30 lei pana la 15 februarie 2015, apoi vor putea fi achizitionate la pretul de 40 lei. In seara evenimentului, la intrarea in club, biletele vor costa 50 lei. Biletele sunt disponibile in reteaua Eventim: online la si in magazinele Domo, Germanos, Orange, Vodafone, librariile Carturesti si Humanitas. Biletele pot fi comandate si telefonic la nr. 1951.

Un eveniment organizat de InterArtist si sustinut de RadioIndieGen.ro, BestMusic.ro, librariile Carturesti, Deezer, getlokal.ro, iconcert.ro, Mixtopia, ROEvents Media si urban.ro.

https://www.facebook.com/events/886644504688425/

Sivu:

Videoclip ”Better Man Than He”:

[ot-video][/ot-video]

InterArtist:

Website: http://www.interartist.ro

Facebook: http://www.facebook.com/Interartist

Twitter: https://twitter.com/InterArtist

Aştept cu nerăbdare să cânt pentru publicul român

Celebrul violonist André Rieu, care va concerta în premieră în România, în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, pe 13 iunie 2015, a declarat marţi, la o conferinţă în care a anunţat evenimentul, că va include ţara noastră în programul său anual dacă se va construi o sală adecvată de concerte.

André Rieu a participat, marţi, la o conferinţă de presă care a avut loc la Ateneul Român din Bucureşti, unde a anunţat primul concert pe care îl va susţine în România.

“Când mergem la Viena, la concerte, întreb oamenii «De unde sunteţi?», iar jumătate din public (spune, n.r.) «Din România!». Când merg în Budapesta, întreb «De unde sunteţi?», jumătate din public «Din România!». Weekendul trecut am fost în Istanbul. «De unde sunteţi?». «Din România!». Deci, am spus că este timpul să venim în România”, a motivat André Rieu concertul pe care îl va susţine în Piata Constitutiei.

Celebrul violonist André Rieu va concerta în premieră în România pe 13 iunie 2015, în Piaţa Constituţiei din Capitală, alături de orchestra sa, Johann Strauss Orchestra.

“Aştept cu nerăbdare să cânt pentru publicul român. Călătoresc în jurul lumii cu orchestra mea, să întâlnesc oamenii şi să privesc oamenii în ochi. Asta îmi place să fac când sunt pe scenă”, a spus André Rieu, precizând că îi place să interacţioneze cu publicul.

De asemenea, acesta a menţionat că este importantă energia transmisă pe scenă şi că fiecare concert al său se termină ca o mare petrecere.

“Călătoresc în întreaga lume cu orchestra mea, pentru a arăta cât de mult ne distrăm noi la concerte. Şi, când ne simţim bine pe scenă, această scânteie de distracţie merge la public, iar finalul concertului este întotdeauna o mare petrecere, oriunde am interpreta. Deci, sper ca, atunci când vom cânta în Piaţa Constituţiei, aici, în Bucureşti, să fie o mare petrecere. Şi sunt sigur că va fi, pentru că experienţa mea cu fanii români în concertele din ultimii ani a fost fantastică. Aştept cu nerăbdare să vin aici şi să cânt pentru voi, oameni frumoşi. Am auzit că românii sunt foarte sentimentali, foarte latini. Şi eu sunt”, a declarat André Rieu la conferinţa de presă, spunând că îşi va deschide inima în faţa publicului şi speră ca şi românii să facă acelaşi lucru, astfel încât să fie o seară plină de dragoste.

Întrebat dacă în concertul de la Bucureşti vor fi interpretate şi melodii româneşti, André Rieu a răspuns afirmativ.

În ceea ce priveşte melodiile pe care le va interpreta sau dacă va realiza şi un filmuleţ cu evenimentul de la Bucureşti, violonistul a spus că încă nu ştie ce va face.

“Sunt o persoană impulsivă şi, de multe ori, mă decid cu o săptămână înainte de concert să facem un filmuleţ, iar oamenilor mei de la tehnic nu le place asta. Este cel mai bun moment de a decide. Depinde de muzica pe care o vom cânta – nu ştiu încă – şi invitaţii români – nu-i ştiu încă”, a mai spus artistul, precizând că în această perioadă se află în turneu în Anglia.

În ceea ce priveşte mesajul celebrului violonist pentru fanii său din întreaga lume, Rieu a spus că cel mai important este să se iubească unul pe celălalt.

“Este foarte emoţionat când sunt pe scenă şi încep şi apoi este pauza, tot concertul durează cam trei ore, văd oameni din public care stau unul lângă celălalt şi apoi stau şi mai aproape şi apoi se sărută. Datorită muzicii oamenii încep să se iubească din nou. Este foarte emoţionant să vezi asta”, a spus artistul.

De asemenea, André Rieu a menţionat că, în momentul în care cântă în faţa unui public atât de numeros, este foarte nervos, pentru că îşi doreşte să interacţioneze cu publicul şi să obţină acest lucru la fiecare spectacol.

“Asta mă face nervos, îmi ştiu munca, dar nu cunosc publicul. Şi de cele mai multe ori e OK”, a spus celebrul violonist.

André Léon Marie Nicolas Rieu s-a născut pe 1 octombrie 1949 în orașul olandez Maastricht, în care părinții și cele două surori ale sale s-au mutat din Amsterdam. Tatăl său, André Rieu Sr., a fost dirijor al Orchestrei Simfonice Limburg și al Operei din Leipzig.Acesta a murit în 1992 din cauza unui accident vascular cerebral, în urma căruia a rămas paralizat. La vârsta de cinci ani, Rieu începe să ia lecții de vioară, fiind încurajat de tatăl său.

În 1967, după ce a părăsit școala de gramatică, André Rieu continuă să studieze vioara la conservatorul din Liège, iar mai târziu la conservatorul din Maastricht până în 1973. Printre profesorii lui s-au numărat Jo Jude și Herman Krebbers. În 1974 se mută la Conservatorul Regal din Bruxelles, unde profesor îi va fi André Gertier. Își termină studiile în 1977, când primește distincția „Premier Prix”.

 

Trei motive pentru a fi prezent la AN IRON TRIBUTE cu TROOPER si BLAZE BAYLEY

Show-ul rock al acestui final de an se apropie cu pasi repezi: ne referim, desigur, la concertul TROOPER si BLAZE BAYLEY, de sambata 13 decembrie, eveniment care duce conceptul AN IRON TRIBUTE intr-o noua dimensiune si care nu trebuie ratat de iubitorii sonoritatilor old school.

Iata trei motive pentru care trebuie sa fii prezent la show-ul din Clubul Colectiv:

1. Sunteti asteptati la un recital exploziv ce va include o ora de piese IRON MAIDEN si o ora de piese din repertoriul TROOPER;

2. Veti vedea live o legenda a heavy metalului: Blaze Bayley, solistul cu care Iron Maiden a venit pentru prima data in Romania. Formatia a concertat atunci pe scena Salii Polivalente, in cadrul evenimentului Skip Rock ’95, in fata a peste 15.000 de persoane. Vocea lui Blaze Bayley se regaseste pe trei albume din discografia Maiden: “The X-Factor” – 1995, “Best of the Beast” – 1996 si “Virtual XI” – 1998. Printre piesele cele mai apreciate de pe aceste albume se numara: “When 2 Worlds Collide”, “Futureal”, “Virus”, “Look for The Truth”, “Man on The Edge” si “The Clansman”.

3. Concertul marcheaza 19 ani de activitate TROOPER si, tot atatia ani de la la primul concert IRON MAIDEN, in Romania, chiar cu Blaze Bayley la voce, eveniment ce a a contribuit in mod decisiv la fondarea fomatiei TROOPER.

Pentru concertul TROOPER şi BLAZE BAYLEY biletele VIP sunt deja epuizate, iar ultimele bilete din categoria acces general se gasesc, la pretul de 25 de lei, in magazinele Germanos, Orange, Vodafone, Domo, librariile Carturesti, Humanitas si online pe Eventim.ro: http://www.eventim.ro/ro/bilete/an-iron-tribute-2-bucuresti-club-colectiv-718219/performance.html.

In cazul in care vor mai fi bilete disponibile, in ziua concertului acestea vor putea fi achizitionate doar de la Colectiv Club.