ZAIAFEST – festival dedicat cramelor mici românești – va avea loc între 26 – 28 mai, la Verde Stop (Barbu Văcărescu 162 – 164)
În dulcele târg al Bucureștilor, în zilele încinse de la începutul verii, când aerul fierbinte începe să se prelingă pe străzi și dorul de umbră se strecoară ușor în inimile jupânilor, în grădina verde, răcoroasă și tihnită de pe Barbu Văcărescu, se va întinde mare ospăț, unde un pahar de vin ales, o mâncare bine meșteșugită și o muzichie fără pereche te vor face să simți că viața te răsfață.
Toate cele de mai sus se vor găsi la ZAIAFEST, primul festival de vinuri și mâncăruri alese, un adevărat ospăț la iarbă verde, în mijlocul Bucureștilor.
Conceptul Zaiafest
România are o ofertă bogată când vine vorba de podgorii întinse și crame, în care sunt stocate adevărate comori pentru iubitorii de vin.
Cele mai cunoscute sunt cramele mari, dar în ultima perioadă, din ce în ce mai multe crame mici au început să fie vizibile si să înceapa să fie cunoscute de către publicul larg.
Mixtopia – Live Pro Events (organizatorii Burgerfest și Bucharest Craft Beer Festival) și-a propus să sprijine dezvoltarea acestui segment, prin urmare în cadrul ZAIAFEST vor fi promovate cramele românești mici, susținute de mâncăruri gustoase, alese pe sprânceană, pentru a complimenta vinul de calitate.
ZAIAFEST va însemna:
Selecție dintre cele mai bune crame romanesti mici;
Cele mai in voga restaurante și food truck-uri;
Muzici dichisite, care mai de care, cântate live sau date din butoane.
Toate acestea contopite în trei zile la iarbă verde, la Verde Stop, spațiu deja bine cunoscut și îndrăgit de iubitorii de evenimente alternative din București.
Accesul la ZAIAFEST se va face pe bază de bilet, prețurile fiind de 17 lei pentru tichetele de o zi sau 45 de lei pentru abonamemntele ce permit accesul la toate cele trei zile de festival.
Organizatorii pun la dispoziția publicului și o promoție Early Bird, astfel încât până în data de 19 mai, abonamentele vor avea prețul promoțional de 39 de lei.
Biletele se găsesc în format electronic pe www.iabilet.ro și în rețeaua IaBilet.ro (Magazinul Muzica, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Agentiile Perfect Tour, standul de bilete de la Metrou Unirii, lângă casa de bilete Metrorex, Magazinele Uman și IQ BOX, pe terminalele self-service ZebraPay din toată țara, la Hard Rock Cafe), precum și în zilele de festival, la intrare și pe aplicațiile de IOS și Android IaBilet.
ZAIAFEST este un eveniment organizat de Mixtopia – LIVEPRO Events.
Natalie Imbruglia aduce in premiera in Romania hiturile care au facut-o celebra in cadrul unui show acustic, sambata, pe 29 aprilie la Beraria H din Bucuresti !
Interesul publicului pentru concert a fost deosebit inca din primele zile de la anuntarea sa, asa ca va putem anunta ca avem deja o categoria de bilete sold out: Categoria A din fata scenei, insa gasiti in continuare bilete pe www.iabilet.ro la categoriile de preturi B si C. Biletele vor fi de asemenea disponibile si la intrare.
Programul evenimentului este urmatorul:
20:00 – Acces Public
22:30 – Concert Natalie Imbruglia
Despre Natalie Imbruglia
Natalie Jane Imbruglia este o cantareata de origine australiana a carei voce a devenit cunoscuta in intreaga lume datorita melodiei “Torn”, o reinterpretare a piesei cu acelasi titlu ce apartine formatiei rock americane Ednaswap. “Torn” a devenit una dintre cele mai iubite piese ale tuturor timpurilor si i-a adus artistei numeroase premii importante precum “MTV Video Music Award for Best New Artist”, “MTV Europe Music Award for Best Song”, “Brit Awards for International Newcomer & Female Solo Artist” precum si trei nominalizari la premiile Grammy.
Actrita, cantareata si fotomodel, Natalie Imbruglia face parte din triumviratul feminin pop-rock “Natalie Imbruglia – Alanis Morissette – Sheryl Crow” ce a dominat in anii ’90 televiziunile si radiourile din intreaga lume. Materialele sale au fost vandute in zeci de milioane de exemplare pe intregul glob, iar albumul de debut “Left of the Middle” detine in continuare recordul pentru “Best selling debut album by a pop/rock/alternative female artist”. In 2004, Natalie a fost clasata pe locul 6 in topul celor mai frumoase femei ale tuturor timpurilor, iar cariera sa cinematografica i-a adus roluri in pelicule de succes precum “Johnny English” (2003), “Closed for Winter” (2009) sau Underdogs (2013).
Cel mai recent album al artistei, “Male”, a fost lansat in vara anului 2015 si este o incercare inedita si curajoasa de a reinterpreta intr-o maniera feminina si delicata nu mai putin de treisprezece piese compuse si cantate de voci barbatesti celebre. “Male” a fost primit foarte bine atat de critici, cat si de fanii artistei.
Ajuns la cea de-a șasea ediție, Festivalul Internațional de Film Cinepolitica și-a desemnat câștigătorii duminică, 23 aprilie: producția “Ciocnirea” / “Clash”, regizată de Mohamed Diab, este marea câștigătoare a Festivalului Internațional de Film Cinepolitica, în timp ce documentarului “Războiul Regelui” / “The King Who Tricked Hitler”, în regia lui Trevor Poots, i-a fost acordată o Mențiune Specială.
Într-un an destul de tulbure pentru Europa, Cinepolitica 2017, unicul festival de film politic din România, a adunat în program 14 filme, aproximativ 2.500 de spectatori la proiecțiile de la Cinema Elvire Popesco și Institutul Balassi, și patru proiecții sold-out.
“Ciocnirea” / “Clash”, în regia lui Mohamed Diab, filmul câștigător al Trofeului Cinepolitica și al premiului în valoare de 2.500 de euro, oferit de Institutul Cultural Român, este un experiment cinematografic bazat pe o copleșitoare presiune psihologică, care are în centrul atenției o mașină de transport de prizonieri din mijlocul evenimentelor Primăverii Arabe care generează un conflict de caractere, mentalități și ideologii greu de regăsit în vreun alt film contemporan.
Juriul, format din Oana-Valentina Suciu, sociolog, Nicolae Mandea, Rectorul Universității de Artă Teatrală și Cinematografică “I.L. Caragiale”, și Ioan Cristescu, scriitor și conferențiar universitar, a apreciat “realizarea artistică a filmului din punctual de vedere regizoral, actoricesc și scenaristic, acuitatea observațiilor psihologice și sociale, crearea unui micro-cosmos uman, social, politic universal valabil, actualitatea temei (Primăvara Arabă) pentru evoluția evenimentelor din Orientul Mijlociu și efectele directe și indirecte asupra politicii la nivel mondial, și modul în care este subliniată importanța libertății presei naționale și internaționale pentru chestiunea drepturilor omului, respectiv a statului de drept.”
O Mențiune Specială i-a fost acordată documentarului “Războiul Regelui” / “The King Who Tricked Hitler”, în regia lui Trevor Poots, pentru “perspectiva profund umană a peliculei, calitatea pedagogică a modului în care este prezentată istoria recentă a României și capacitatea de a declanșa gândirea critică în raport cu propria noastră istorie.”
Festivalul Internațional de Film Cinepolitica a avut loc în perioada 20 – 23 aprilie, la Cinema Elvire Popesco și Institutul Balassi din București.
Eveniment susținut de: Radio Guerrilla și Radio România Cultural
Parteneri media: Cațavencii, Zile și Nopți, Observatorul Cultural
Parteneri instituționali: Institutul Cultural Român, Ministerul Culturii și Identității Naționale, Uniunea Cineaștilor din România, Institutul Francez, Ambasada Israelului în România, Institutul Maghiar din București, Facultatea de Științe Politice a Universității București, Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică „I.L. Caragiale” (UNATC) şi Universitatea Naţională de Arte (UNArte).
Organizat de Asociaţia Cultură şi Imagine
Festivalul Internațional de FilmCinepolitica este finanțat de Centrul Naţional al Cinematografiei (CNC).
Doar trei zile ne mai despart de concertul pe care legendara Gianna Nannini îl va susţine la Sala Palatului din Bucureşti. Pe 27 aprilie, una dintre cele mai bune voci rock pe care le-a dat Italia cântă pentru fani hiturile care au făcut-o celebră, alături de Red Rock Strings. Porțile Sălii Palatului se deschid la ora 19.00, iar spectacolul începe la ora 20.00. Eveniment organizat de Balkan Entertainment Group.
Aflată în plin turneu de promovare a celui mai recent album al său, “Hitstory”, Gianna Nannini, care va cânta în această seară la Cirque Royal, la Bruxelles, va ateriza la Bucureşti, împreună cu trupa care o acompaniază, pe data de 27 Aprilie, chiar în ziua concertului de la Sala Palatului.
Thomas Lang, de la trupa Red Rock Strings, care o acompaniază pe Gianna în concertele din actualul turneu, este unul dintre cei mai apreciaţi toboşari din lume, austriacul colaborând în trecut cu mari artişti precum Peter Gabriel, Robbie Williams sau Sugababes. Alături de acesta, din Red Rock Strings mai fac parte încă treisprezece instrumentiști de valoare.
În spatele scenei, cabina Giannei Nannini va fi plină cu fructe proaspete și uscate, ceaiuri, bături organice și flori. La capitolul mâncare, deși în topul preferințelor artistei se află preparatele din somon, a promis că va încerca și mâncarea românească.
În funcție de distanța față de scenă, biletele costă 95 lei, 120 lei, 175 lei, 200 lei, 225 lei sau 275 lei și pot fi cumpărate pe Eventim.ro.
Daca in 2013 am l-am vazut pe Peter Tägtgren cu Hypocrisy nu aveam cum sa ratez intanlnirea cu Pain, “copilul lui”Peter asa cum el insusi il numeste, din clubul Quantic. In trupa, la tobe evolueaza David Wallin, dar poate nu intamplator pentru noul album a fost inlocuit de chiar fiul lui Peter, Sebastian Tägtgren.
Cubul Quantic ar putea deveni locatia principala de concerte si chiar preferata publicului daca ar rezolva probelemele cu sunetul la care ne asteptam de fiecare data cand particpam aici la un concert indoor. Loc este suficient, sala arata bine, preturile la bar sunt decente si mai ales este o locatie sigura si aerisita. Zonele de merch si cele de mese sunt bine delimitate si perimit o aranjare buna a fiecarui concert.
Poate ca a fost vorba de cele 3 concerte care se desfasurau in acelasi timp cu concertul Pain, dar lumea a cam lipsit de la apel si daca la prima trupa din deschidere publicul era format mai mult din presa prezenta la concert, la Pain s-a umplut cam jumatate de sala. Pacat, concertul a fost unul de bun.
Prima trupa care s-a urcat pe scena a fost ArseA. Italienii au mai cantat la noi si anul trecut la Maximul Rock Festival si raman la aceeasi parere ca atunci, nu imi spun nimic. Omenii au incercat sa comunice cu publicul aproape inexistent, solistul parca nu a mai facut exces de inalte si de vocalize ca data trecuta dar prezenta lor scenica nu a avut nimic iesit din comun nici de data aceasta. Ultima piesa au tinut sa o dedice victimelor din clubul Colectiv.
Dust In Mind din Franta au avut parte de ceva mai mult public, o prezenta scenica net superioara italienilor si au fost foarte bine primiti de public. Carismatici si foarte energici, cu doua voci dintre care una feminina si un mix de Industrial si Melodic Death care a sunat chiar bine si care te facea sa vrei sa te misti.
Au un nou album, „Oblivion” si au cantat de pe el in aceasta seara aproape toate piesele. O trupa tanara dar cu instrumentisti buni care a stiut sa faca show. Frumoasa Jennifer Gervais a schimbat costume dupa cum o cerea piesa, iar vocea ei clara a sunat destul de bine in seara asta in combinatie cu cea puternica a lui Dam. Au comunicat bine cu publicul si au promis ca vor reveni. Sper ca data viitoare sa aiba ceva mai mult public.
Este una dintre cele mai indragite trupe de industrial metal din Suedia si au poposit in sfarsit si in Romania cu ocazia turenului de promovare a celui mai nou album al lor, „Coming Home”, lansat în septembrie 2016.
Au venit cu o productie demna de o scena mult mai mare si un sound proaspat.
PAIN este formtă din Peter Tägtgren, unicul membru permanent al trupei, alaturi de el concertand in turneu David Wallin – Drums (2003-), Greger Andersson – Chitara (2016-) și Johan Husgafvel – Bass (2007-).
Cand Peter Tägtgren imbracat intr-o ‘’superba’’ camasa de forta a aparut pe scena, pe acordurile piesei Pain in the Ass, parca sala s-a umplut instantaneu cu oamenii care le scandau numele. La Call Me a aparut papusa lui Joakim Brodén (Sabaton), cu care a facut duo pentru aceasta piesa, iar la Coming Home si la Dirty Woman lumea s-a dezlantuit si am cantat impreuna cu Peter & Co.
Biss-ul s-a lasat un pic asteptat. Pana cand sala nu s-a umplut de maini ridicate in aer si probabil mai aveam un pic si ramaneam fara voci de atata scandat numele trupei, nu s-au catadicsit sa apara pe scena. Dar asteptarea a meritat si piesele On and On si Shut Your Mouth au sunat excelent.
Lumini si fum, o prezenta scenica deosebita, un show energic. Pasaje electro si clape pe banda, parti melodice si parti instrumentale metal coroborate cu obsesiile lui Tagtgren pentru chestii ciudate, au facut ca show-ul, muzica si prezentarea scenica sa fie unice.
Show-ul Vocea Romaniei Junior s-a incheiat, iar INNA si copiii din echipa ei au pregatit o piesa pe care au lansat-o cu videoclip oficial: “Kids in Town”.
#EchipaINNA, reunita sub numele The Kidz, a inregistrat piesa la studioul Global Records, casa de discuri a artistei.
“Kids in Town” este produsa de David Ciente (“Gimme Gimme”, “Dale Papi”) si compusa de Eric Turner (cunoscut pentru piesa “Written in the Stars” cu Tinie Tempah, “BOP BOP” cu INNA) si Julimar Santos Oliveira Neponuceno (J-Son).
“Sunt recunoscatoare pentru experienta Vocea Romaniei Junior si ma bucur ca am in echipa mea copii atat de frumosi si minunati. Le multumesc pentru incredere si sper ca le-am facut o surpriza placuta cu aceasta piesa. Am simtit ca li se potriveste si exprima spiritul lor de artisti: liberi, creativi, cool, talentati”, a spus INNA.
INNA s-a implicat si in regia acestui videoclip impreuna cu Khaled Mokhtar care a si filmat, a stat pe set alaturi de copii, la studioul G1, si s-a distrat impreuna cu ei si Lori Ciobotaru, co-antrenorul INNEI de la Vocea Romaniei Junior.
“Energia de la filmari a fost incredibila, s-au bucurat ca s-a reunit echipa, am trait totul la intensitate maxima si m-au impresionat a nu stiu cata oara, sunt foarte buni”, a mai spus artista.
Montajul acestui videoclip a fost facut de Mihai Codleanu de la Avanpost, de tinutele copiilor s-a ocupat RDStyling, de coafuri Adonis Enache, iar make-up Alina Ghita.
Sonia Apostol, Stefan Badea, Andrei Ciurez, Voicu Dumitras, Eva Margina Mileah, Astrid Muthu, Alexia Niculae, George Rotaru si Andreea Salavastru sunt The Kidz in town, cu atitudine cool, voci incredibile care încheie concursul ca o adevărată echipă lansând prima lor piesă.
“Cand am ajuns la studio si am ascultat piesa prima data, mi-au dat lacrimile si mi-am strans colegii In brate. Nu mi-a venit sa cred ca aceasta piesa minunata este pentru noi”, a spus Voicu.
“La blinduri, am spus ca imi doresc o piesa de la antrenorul in echipa caruia voi merge. INNA mi-a indeplinit dorinta si ma bucur ca prima mea piesa este impreuna cu toti colegii mei din echipaINNA pe care ii iubesc mult”, a spus Alexia.
“Inca o dovada ca INNA are un suflet maret: ne-a reunit si ne-a dat sansa sa lansam o piesa proprie, compusa si produsa de artisti internationali cu care si ea lucreaza”, a declarat Andrei, finalistul INNEI.
“Suntem fericiti si suntem mandri ca am avut ocazia sa filmam un videoclip cu INNA si Lori, ne-am simtit artisti adevarati”, au mai adaugat Andreea, George si Stefan.
“O intreaga echipa ne-a ajutat sa aratam minunat si sa fim cei mai tari artisti”, au spus Sonia si Eva.
Cel mai recent single al INNEI „Gimme Gimme” are peste 27 de milioane de vizualizari pe YouTube, este pe radio in Franta, Turcia, America Latina, Spania, Romania.
Unul dintre cei mai titraţi şi premiaţi actori ai noştri, atât în teatru, cât şi în film, Vlad Ivanov a cunoscut recunoaşterea internaţională prin premiul pentru “Cel mai bun actor” acordat de Asociaţia Criticilor de Film din Los Angeles, pentru rolul domnului Bebe, din filmul câştigător al unui Palme d’Or, „4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile“, în regia lui Cristian Mungiu. Duminica aceasta, îndrăgitul actor, alături de o voce importantă din cinematografia românească, Irina Margareta Nistor, trec “Dincolo de aparenţe”, începând cu ora 13:00, la Antena Stars.
Despre rolul domnului Bebe, Vlad îi va povesti Florentinei că a existat un moment care l-a şocat pur şi simplu: “Strict pentru detalii tehnice, a trebuit la un moment dat să vorbim cu o doamnă, avea în jur de 55 de ani, care povestea, cu o lejeritate extraordinară, că a făcut zeci de avorturi. Exact vocea ei simplă, normală, am preluat-o şi eu în personaj. A fost extrem de delicată secvenţa”, va povesti îndrăgitul actor.
Întrebat de Florentina care i s-au părut cele mai grele condiţii de filmare, Vlad Ivanov îşi va aminti amuzat: “Am filmat o secvenţă în “Câini”, în Giurgiu, undeva în câmp, eram îmbrăcat groaznic…toată ziua am filmat într-o fermă de porci, nimic industrializat, peste 200 de porci, printre care am stat toată ziua. Am ajuns seara acasă şi când m-am aplecat să-mi deschei şireturile nu priceam ce mirosea în casă. Când colo, eu miroseam îngrozitor!”. Ce alte dezvăluiri vor face invitaţii Florentinei, telespectatorii vor afla urmărind “Dincolo de aparenţe”, duminica aceasta, de la ora 13:00, la Antena Stars.
O zi trista de aprilie cu ploaie si ninsoare, a avut totusi si o parte buna. Concertul Parkway Drive, Stick To Your Guns si Darkest Hour de la Arenele Romane.
Cred ca baietii de la Parkway Drive au o afinitate pentru ploaie si frig ca de fiecare data cand i-am vazut vremea a fost la fel de mohorata. Totusi nimic nu a oprit lumea sa vina, in numar destul de mare chiar, la concertul lor si cortul de la Arene a fost aproape plin.
Cortul s-a umplut treptat de lumea dornica sa ii revada pe australienii de la Parkway Drive, chiar daca nu a trecut nici un an de cand au prestat pe scena mare de la Rockstadt Extreme Fest.
Am ajuns din timp la concert asa ca am avut timp sa fac un tur al standurilor cu merch, bautura si mancare. Preturile au fost decente, fara jetoane de data asta, trupele au avut merch suficient si a variat de la viniluri la bluze de flannel, deci nu cred ca poate spune cineva ca nu a gasit ceva pe gustul lui. Punctul de prim ajutor a fost in cort, cu oameni devotati care din fericire nu au dat decat ceva analgezice si gheata pe zone ce urmau a fi vanatai masive a doua zi.
Cand americanii de la Darkest Hour au urcat pe scena de la Arenele Romane, cortul era cam gol, dar asta nu i-a impiedicat sa cante cu patos publicului present. Public ce le-a facut o primire caduroasa acestor noi sositi pe meleaguri romanesti.
Khal Drogo a fost calare pe tobe la Darkest Hour. Glumesc bineinteles, doar ca Travis Orbin a batut la tobe in bustul gol iar asemanarea lui cu actorul din GoT este impresionanta. Prestatia trupei a fost buna, sunetul decent, dar parca prea semanau melodiile intre ele.
Stick To Your Guns au mai fost pe la noi si in 2014. Regret ca atunci am lipsit de la concertul lor deoarece live sunt fantastici si daca imi placea sa ii ascult acum imi plac si mai tare. Din insorita Californie in ploaie si frig, pe o scena poate prea mica pentru energia de care dau dovada dar in mijlocul unei multimi de oameni capabili sa le asculte muzica, doleantele, sa ii rasplateasca cu urale si maini ridicate in aer sau sa faca mosh-pit si crowdsurfing atunci cand sunt provocati de artisti.
Punk-hardcore, texte cu mesaje foarte clare si inspirate, o voce dura dar clara, Jesse Barnett si multa pasiune. O trupa matura in componenta si compozitie care a reusit sa incinga atmosfera, sa faca publicul sa cante si sa se “joace” cu ei. Indraznesc chiar sa spun ca au avut un show la fel de bun cu cei de la Parkway Drive si un sunet mult mai bun ca ei.
Nu stu cum si cand s-a umplut cortul de la Arene dar cand baietii de la Parkway Drive au urcat pe scena, pe acordurile piesei Wild Eyes, era plin de oamenii care le scandau numele.
Fum, confetii (la inceputul spectacolului) si un mega concert al trupei Parkway Drive, o trupa in voga la acest moment si care nu au lipsit in ultima vreme de la nici un fest mare din Europa. Sunt un important simbol al metalcore-ului pe care il stim astazi, iar albumele lor au ajuns in importante topuri internationale.
Parkway Drive se afla in turneul de promovare al noului lor album Ire, care a fost lansat pe 25 septembrie prin Resist Records si Epitaph Records.
Publicul s-a agitat incontinuu, iar trupa a dat tot ce avea ea mai bun muzical si vizual. Au fost energici, au cantat impreuna cu publicul, au stat la povesti, Winston McCalleste fiind un excelent frontman, a zambit tot timpul, a comunicat foarte bine cu audienta atat in pauze cat si in timpul pieselor prin mimica si gesturi. Au cantat din suflet si cu tragere de inima.
Am putut urmari un solo de tobe fabulos pe piesa Swing spre final, si per total oamenii au stiut sa un faca show energic si electrizant.
Doua barci gonflabile s-au plimbat pe bratele publicului cu cate unul-doi copii entuziasti in ele care cantau si radeau cu gura pana la urechi pana au fost barcile retrase nu stiu din ce motiv de un membru al staffului trupei, s-a facut crowdsurfing si mosh-pit, s-a cantat si dansat de la primul pana la ultimul accord.
Echilibrat, sunetul a pus in valoare atat vocea cat și instrumentalul si totul a sunat clar si bine. Asta din locul in care am stat eu. Dupa concert am auzit ca nu a fost asa chiar peste tot in cort si in anumite zone s-ar fi auzit prost.
Bulls on Parade (Rage Against the Machine cover) nu a lipsit din setlist spre bucuria publicului, dar am putut asculta printre altele si Carrion , Destroyer sau Sleepwalker, iar pentru bis au pastrat Crushed si Bottom Feeder.
La sfarsit priveam chipuri fericite, chiar daca posesorii lor erau obositi sau loviti.
O prietena imi spune azi cand depanam impresii si dupa ce am privit-o transformata la concert intr-un copil zapacit care nu contenea sa rada si sa se dea cu barca gonflabila sau sa se lase purtata pe brate de prietenii din jur: e formatia mea preferata, am avut emotii de dimineata, stomacul strans, si toata ziua efectiv am tremurat de emotii. Tot ce pot sa zic e ca ma doare fata de la cat de mult am zambit/ras aseara.Cearcanele, oboseala, febra musculara si vanataile nici nu mai conteaza, iar cuvintele nu isi mai au rostul. Asta este emotia adevaratului fan.
Vineti si probabil fara voce asa vor fi majoritatea celor care au participat la concertul Parkway Drive, Stick To Your Guns si Darkest Hour de la Arene, dar nici ca ne pasa. Totul a fost prea frumos ca sa mai conteze asemenea amanunte.
Hurts revine cu un nou single, “Beautiful Ones”. Piesa, o “celebrare a individualitatii”, asa cum o descrie trupa, are un videoclip uimitor, in care protagonistul este solistul Theo Hutchraft.
Clipul surprinde personajul principal intr-o situatie dificila, in care acesta este abuzat din cauza alegerilor sale. Povestea clipului este reprodusa invers si imbina momente de ura, dragoste, brutalitate si frumusete.
Au trecut sapte ani de la lansarea hitului “Wonderful Life” si al albumului de debut, “Happiness”. De atunci, duo-ul britanic este unul dintre cele mai populare band-uri pop din Europa. Pana in prezent, Hurts a lansat zece albume de top si numeroase hituri care au avut succes in Germania, Elvetia, Austria, Belgia, Irlanda, Rusia, Polonia, Ucraina, Finlanda si UK.
In plus, a vandut peste 100.000 de bilete in cadrul concertelor din 2016, devenind una dintre cele mai apreciate trupe britanice din ultimul deceniu. Dupa marea ascensiune din 2010, Theo Hutchcraft si Adam Anderson au lansat alte doua albume – Exile (2013) si Surrender (2015).