Gal Gadot joacă rolul principal în “Wonder Woman”, un film impresionant de acțiune și aventură, regizat de Patty Jenkins („Monstru”, serialul AMC „The Killing”), care odată cu premiera sa cinematografică din 2 iunie, devine primul film dedicat în întregime super-eroinei DC.
Înainte de a deveni Wonder Woman, Diana era o prințesă din Amazon, crescută într-un paradis izolat și antrenată pentru a deveni invincibilă în luptă. Dar când un pilot american se prăbușește pe țărmul insulei și le povestește amazoanelor despre conflictul cumplit care zdruncină lumea întreagă, Diana decide să plece de pe insulă, convinsă că poate anihila această amenințare. Luptând alături de omenire într-un război menit să pună capăt oricăror alte războaie, Diana își va descoperi marile puteri… și adevăratul destin.
Alături de Gal Gadot, din distribuția internațională a peliculei au mai făcut parte Chris Pine (filmele „Star Trek”), Robin Wright („Fata cu un dragon tatuat”, serialul Netflix „Culisele puterii”), Danny Huston („Înfruntarea titanilor”, „X-Men de la Origini: Wolverine”), David Thewlis (filmele „Harry Potter”, „Teoria întregului”), Connie Nielsen (serialul „The Following”, „Gladiatorul”), Elena Anaya („Pielea în care trăiesc”), Ewen Bremner („T2 Trainspotting”, „Expresul zăpezii”), Lucy Davis („Lupta cu zombi”, serialul „Better Things”), Lisa Loven Kongsli (viitorul „Ashes in the Snow”), Saïd Taghmaoui („Țeapă în stil american”) și Eugene Brave Rock (serialul „Hell on Wheels).
Patty Jenkins a regizat filmul după un scenariu scris de Allan Heinberg, povestea fiind creată de Zack Snyder, Allan Heinberg și Jason Fuchs, pe baza personajelor din benzile desenate DC. Wonder Woman a fost creată de William Moulton Marston.
Pelicula a fost produsă de Charles Roven, Deborah Snyder, Zack Snyder și Richard Suckle, producătorii executivi fiind Stephen Jones, Geoff Johns, Jon Berg, Wesley Coller și Rebecca Steel Roven.
Din echipa de creație condusă de Jenkins au făcut parte directorul de imagine Matthew Jensen („Cronici”, „Fantastic 4”, serialul HBO „Urzeala tronurilor”), scenografa Aline Bonetto, nominalizată la premiile Oscar („Amélie”, „O logodnă foarte lungă”), editorul de imagine Martin Walsh, laureat al premiului Oscar („Chicago”, „Jack Ryan: Agentul din umbră”), designerul de costume Lindy Hemming, laureată a premiului Oscar (trilogia „Cavalerul negru”, „Topsy-Turvy”) și supervizorul efectelor vizuale Bill Westenhofer, laureat al premiului Oscar („Viața lui Pi”, „Busola de aur”). Muzica a fost compusă de Rupert Gregson-Williams („Fără armă în linia întâi”, „Legenda lui Tarzan”).
Warner Bros. Pictures prezintă, în colaborare cu Tencent Pictures și Wanda Pictures, “Wonder Woman” – o producție marca Atlas Entertainment/Cruel și Unusual.
Pelicula va fi distribuită de compania de entertainment Warner Bros. Pictures în format 3D și 2D în anumite cinematografe și în format IMAX în întreaga lume.
Dupa succesul international al pieselor “All My People”, “Beautiful Life” si “Kiss U”, Sasha Lopez lanseaza alaturi de Ale Blake si Angelika Vee, “Vida Linda”, o piesa fresh, de vara, cu puternice influente latin dance.
“Am asteptat doi ani sa scot “Vida Linda” din “sertar”. Eram intr-un session muzical in Los Angeles alaturi de mai multi artisti, cand am inceput sa lucrez la piesa.
Doamna care ne gatea era din Brazilia, asa ca am rugat-o sa ne traduca cateva versuri si am ajuns astazi sa lansam “Vida Linda“, o piesa de stare, pe care nu aveti cum sa o ratati vara asta. Speram sa va placa!”, declara Sasha Lopez.
Muzica este compusa de Theea Miculescu, Angelika Vee si Sasha Lopez, iar versurile sunt scrise de Theea Miculescu, Angelika Vee. Piesa este produsa de catre Sasha Lopez si Cristian Tarcea.
In regia lui Bogdan Paun, videoclipul a fost filmat in Barcelona alaturi de o pereche de indragostiti, care traiesc clipa si se bucura de fiecare moment petrecut impreuna.
De-a lungul timpului, Sasha Lopez a mai colaborat cu Ale Blake pentru piese precum “Weekend”, “Universe”, “Girls Go La”, “Everybody Feels Alright”, single-uri ce au adunat zeci de milioane de vizualizari pe YouTube.
Margherita se reinventeaza si lanseaza o noua piesa cu videoclip – “Soapte de amor”. Tanara artista uimeste publicul atat cu single-ul inedit, cat si cu videoclipul provocator.
”Consider ca noul meu videoclip este unul adecvat varstei mele! Am vrut sa transpun in imagini mesajul versurilor prin atitudine senzuala, feminitate, naturalete si emotie… Exact asa ma simt eu la varsta mea! Am ales un clip de imagine, deoarece mi-am dorit ca eu insami sa fiu povestea piesei mele si sa pot transmite fiecare traire.
Consider ca barierele dintre sexy si vulgar sunt foarte bine definite in acest videoclip si ca impreuna cu regizorul si intreaga echipa pe care am avut-o, am reusit sa realizam exact ce ne-am dorit. Sper sa va placa la fel de mult cum imi place si mie!”, declara Margherita.
Videoclipul, filmat in regia lui Richard Stan, pune in scena un joc al imaginatiei si al seductiei, ce se imbina cu mesajul piesei: iubirea nu inseamna doar fluturi in stomac, ci este un joc al pasiunii, ce te poate “rupe” de realitate.
Versurile piesei “Soapte de amor” sunt scrise de Theea Miculescu si Margherita Myriam Manole, muzica este compusa de artista, iar de mix si master s-a ocupat Bunicul Magic.
De cand cu pelicula “Smurfs: The Lost Village” (“Strumfii: satul pierdut”), “febra albastra”este in toi! Noi o continuam si in aceasta toamna.
Pentru ca cei mici sa simta pe deplin sarbatoarea strumfeasca, producatorii spectacolului Smurfs,Live On Stage vor aduce cu ei produse tematice, precum: tricouri de toate marimile si culorile, jucarioare, abtibilduri si fel si fel de obiecte fermecate cu semnatura strumfilor.
Piticutii albastri vor urca in premiera pe scena Salii Palatului din Bucuresti, pe data 15 octombrie, cu incepere de la ora 19.00.
Portile se vor deschide de la 17.45!
Smurfs, Live on Stage !, eveniment ce va dura doua ore si va fi insotit de o pauza de 15 minute!
Cei doi actori romani care vor dubla in limba romana acest spectacol, Nouria Nouri si Marian Raducu, au povestit despre rolurile pe care le traduc si in acelasi timp le interpreteaza, despre cariera lor si despre vizita pe care au facut-o in Polonia, acolo unde au vazut si au trait “pe viu” fenomenul Smurfs, Live on Stage!
“Este prima oara cand acest spectacol este dublat in alta limba si aceea nu este engleza, producatorii fiind chiar incantati ca organizatorii de la Bucuresti s-au gandit la o astfel de varianta. Talentul dansatorilor, costumele tuturor personajelor, decorurile, papusarii, scenariul, regia, explozia de surprize de la finalul show-ului, profesionalismul echipei ne determina sa spunem ca este un spectacol pentru copii dus la cel mai inalt nivel!
Un musical in care sunt implicati actori si dansatori din Marea Britanie, Australia, Dubai, Hong Kong si foarte multe alte locuri, facand din acest eveniment un spectacol valabil pentru toti copiii si parinti de pe mapamod. Ne-am simtit excelent alaturi de ei, ne-au tratat exact ca si cum am fi facut parte din echipa. Ne-am intors cu o senzatie excelenta!”, ne-au declarat actorii Nouria Nouri si Marian Raducu si carora le multumim foarte mult pentru tot sprijinul.
MAMA NATURA dublata de Nouria Nouri un personaj dinamic, vesel, plin de culoare, dar imprevizibil
Cand spun ca rolul pe care il interpretez este Mama Natura, oamenii mari se duc cu gandul la clasicele figuri feminine cu infatisare perfecta, dar in cazul acestui spectacol pentru copii, parinti si bunici, nu este deloc asa. Mama Natura din spectacolul “Smurfs, Live on Stage” este exact asa cum ii spune si numele: o mama care pregateste retete ca sa aduca primavara, vara, toamna, iarna si care are mare grija sa nu amestece anotimpurile din greseala.
Este un personaj dinamic, vesel, plin de culoare, dar imprevizibil. Cand este pacalita de Gargamel nu se da in laturi sa il pedepseasca si sa reaminteasca tuturor ca nu este bine deloc s-o superi pe Mama Natura.
Despre Nouria
Sunt actrita, am absolvit cu media 10 actoria la Facultatea de Teatru din cadrul UNATC I.L. Caragiale Bucuresti. De-a lungul timpului, am jucat pe scena, am lucrat la televiziune si la radio, am facut un stagiu de pregatire cu cei de la DisneyLive! Feld Entertainment din America si de curand mi-am realizat visul de a produce propriul meu spectacol pentru copii, „Vitrega si Voiosul”care se bucura de mare succes in randul celor mici.
Imi place sa joc pentru ei fiindca formeaza cel mai sincer si inocent public si iti spun intotdeauna adevarul despre cum te-ai prezentat in fata lor. Apoi, recunosc, imi place sa iau din energia lor, sa ma joc si sa ma simt, la randul meu, copil. Fie ca am fost Vitrega din povestea „Alba ca Zapada si cei sapte pitici”, fie ca am prezentat spectacole Disney, fie ca am realizat emisiuni radio in direct pentru copii, satisfactia de a-i vedea pe ei fericiti dupa ce am interactionat este greu de explicat. Ca sa nu mai vorbesc despre mandria copiilor mei, Salma si Darius, care spun tuturor celor din jur, atunci cand eu sunt pe scena: „E mama”.
GARGAMEL dublat de Marian Raducu- prin umorul si prin caraghioslacurile pe care le provoaca, Gargamel este simpatizat atat de copii cat si de parinti
Sunt actor şi de 12 ani distrez copiii prin intermediul a diferite forme de spectacol dedicate lor. Cea mai folosita: la petrecerile de ziua micutilor, ii bucur interpretand personaje pe care le indragesc. Am înţeles ca am acest dar, de a stabili cu ușurința o relație de parteneri de joc cu cei mici, şi am dus-o la nivel de arta.
“Smurfs Live On Stage” este un proiect de care m-am îndrăgostit!
În primul rând, îmi aminteste de copilaria mea în care, seara, așteptam cu nerabdare să ii vad pe strumpfi cum reusesc să scape, cu inteligenta şi umor de vicleanul vrajitor Gargamel şi de pisica lui, Azrael.
În al doilea rând, mă bucur să fac parte dintr-un spectacol ce duce la cel mai inalt nivel de profesionalism şi performanta divertismentul pentru copii, domeniu căruia m-am dedicat în ultimul deceniu şi mai bine.
Sunt incantat să mă alatur echipei de profesionisti pe care am avut ocazia să o urmăresc în acțiune în Polonia, acolo unde au jucat 131 de spectacole în marile orașe. Am admirat felul cum funcționează ca un mecanism nemtesc, perfect, pentru a le oferi micutilor un spectacol care să-i bucure, despre care să povesteasca cu entuziasm mai apoi.
Am rămas impresionat de mijloacele tehnice ce pot concura cu cele ale marilor teatre nationale, de cântecele atât de plăcute, pe care am ajuns să le fredonez de la prima reprezentatie, de coregrafii, de decorurile complexe, pline de lumina şi culoare şi de jocul plin de pasiune şi bucurie al actorilor.
Aștept cu nerabdare să vin în fata copiilor din Romania în rolul lui Gargamel. Chiar daca este personajul negativ, știu ca are fanii lui. Prin umorul şi prin caraghioslacurile pe care le provoaca ajunge să fie simpatizat atât de copii cat şi de părinți. Aștept să vorbesc cu copiii din sala, să ii iau parteneri în jocul meu şi să le ascult hohotele de ras când planurile îmi vor fi rasturnate de „blestematii de strumpfi”. Sunt entuziasmat să fiu unul dintre actorii ce vor juca intr-unul dintre spectacolele internationale de cea mai buna calitate create pentru copiii!
Decoruri viu colorate, omuleti albastri din alta lume, muzica cat curpinde, poveste si o groaza de invataminte, toate pentru copilul din tine.
Un eveniment ce va aduce bucurie pe chipurile tuturor! Vino si tu!
Eveniment sustinut cu bucurie de postul de radio Itsy Bitsy FM!
Asadar, Marele strumf, Strumful iscusit, Smurful cel lenes, Strumful morocanos si adorabila Smurfette calatoresc pentru prima data in Romania din indepartatul tinut, pentru a transforma zilele friguroase de iarna intr-o primavara calda si primitoare. Pana si vrajitorul viclean, Gargamel, si cei 3 papusari vor insoti micile creaturi albastre in fantastica peripetie a strumfilor.
Povestea noastra se desfasoara cand natura inverzeste, soarele straluceste toata ziua sus pe cerul albastru. Primavara mult-asteptata de toti strumfuletii, perioada cea mai indragita din an, vremea perfecta in care omuletii se pregatesc cu emotie de “Parada Primaverii”. Cineva, in umbra, ii pandeste, insa… E Gargamel… In timp ce strumfii mici si draguti canta si petrec cu veselie, vicleanul Gargamel vrea cu orice pret sa le strice petrecerea si pune la cale un siretlic, pacalind-o pe Mama Natura.
Vino sa urmaresti live deznodamantul povestii indragitilor strumfi si sa ai parte de un super eveniment, foarte simpatic atat pentru copii, parinti cat si pentru bunicuti! Doar impreuna strumfii sunt puternici!
Multumim sponsorilor AQUA Carpatica, re7consulting si celorlalti parteneri media: AGERPRES, ROMANIA JOURNAL, DEBIZZ, ICONCERT, INFOMUSIC, READ-MY-MIND.RO.
Suplimentar:
Blegianul Pierre Culliford, cunoscut sub pseudonimul artistic –Peyo-, a creat faimoasele personaje, dintr-o joaca, pentru banda desenata “Johan et Pirlouit”, in 1958.
Redactorul-sef al revistei unde erau publicate desenele lui Peyo a remarcat succesul omuletilor albastri si… de aici a inceput totul!
BILET INTREG – varsta (13-99 ani)
VIP – 249 lei
Categoria 1 – 169 lei
Categoria 2 – 149 lei
Categoria 3 – 119 lei
Categoria 4 – 79 lei
BILET COPII- varsta (3-12 ani)
VIP – 249 lei
Categoria 1 – 129 lei
Categoria 2 – 119 lei
Categoria 3 – 89 lei
Categoria 4 – 59 lei – suplimentate!
Copii pana la 2 ani (aici intrand si copiii care nu au implinit 3 ani in ziua evenimentului) nu platesc bilet!
Bilete pe eventim.ro si gqentertainment.ro!
POVESTEA STRUMFILOR
Intr-un Ev-Mediu imaginar, undeva prin Europa noastra, 100 de pitici albastri, cu pantaloni si bonete albe, locuiesc linistiti si fericiti in casute sapate in ciuperci multicolore. Toti au in jur de 100 de ani, mai putin unul dintre ei. Strumful glumet, strumful lenes, strumful morocanos, strumful iscusit, strumful cu ochelari, o strumfita si Marele strumf, cu barba alba si boneta rosie – inteleptul piticilor, cel mai batran dintre toti, ce a a dunat 542 de ani. Inalti de-o palma, vegetarieni, traiesc si se conduc dupa un cod moral propriu, bazat pe respectul reciproc.
De mai multe ori au incercat sa se conduca dupa legile omenesti, dar nu le-a iesit, asa ca au renuntat, ne povestesc benzidesenateromanesti.blogspot.ro.
Dusmanul si una dintre rarele prezente omenesti in universul strumfilor este vrajitorul Gargamel, cel care ii vaneaza pentru ca a citit el undeva ca pulpita de strumf serveste la fabricarea Pietrei Filozofale. Motanul sau, Azrael, e convins ca nu exista ceva mai bun pe pamant decat carnita de strumf. Multe dintre povestirile desenate cu micii omuleti albastri au ca subiect stradania vrajitorului malefic sa-i prinda, in timp ce aceştia fac tot posibilul să scape din capcanele sale si sa-l puna in situatii stanjenitoare. Iar atunci cand nu au de-a face cu Gargamel, strumfii traiesc aventuri incredibile.
Poate nu stiati! Cuvantul “strumf” a fost inventat de Pierre Culliford (Peyo), parintele strumfilor, la o cina cu Franquin, un alt mare desenator belgian, cand i-a cerut acestuia sa-i dea solnita si nu gasea cuvantul (“da-mi si mie… strumfita”), dupa care discutia dintre ei a continuat in limbajul simpatic: strumf. Foarte important de subliniat e ca acest “limbaj strumfesc” a constituit subiectul unui eseu foarte serios scris de marele Umberto Eco (scriitor italian, editor, filosof si semiotician), iar in anii ’90 fiind editat chiar si un dicţionar franco-strumf!
Desenele animate aduc o si mai mare vizibilitate piticilor albastri, asa ca au fost comercializati si sub forma de figurine de plastic, jucarii de plus, jocuri video etc.
In 1989, se deschide – dupa modelul Disney – si un parc de distractii strumf in Franta.
Prima întâlnire a elitei industriei muzicale europene în România, East European Music Conference, un eveniment organizat de ARTmania cu sprijinul Consiliului Local și al Primăriei Municipiului Sibiu, reunește, în perioada 27-29 iulie, directori ai celor mai mari festivaluri, organizatori de spectacole, specialiști internaționali în securitate, avocați sau experți în sistemul internațional de taxe.
Seria conferințelor, găzduite, pe durata a două zile, de Sala Thalia din Sibiu, începe vineri, 28 iulie, de la ora 10.00, cu o dezbatere pe o temă actuală: “Festivaluri într-o Europă în criză”.
Ceremonia de deschidere a reuniunii East European Music Conference este programată joi, 27 iulie, în Piața Mare din Sibiu, și include două concerte cu artiști internaționali de anvergură: olandezii My Baby și britanicul Alex Clare. Laureați ai unuia dintre cele mai prestigioase premii muzicale din Olanda, Edison, care se atribuie pentru compoziții muzicale de calitate excepțională, trupa olandeză My Baby cântă pentru prima dată în România.
My Baby vor deschide concertul britanicului Alex Clare, favoritul topurilor britanice și germane, al cărui single “Too Close”, cu peste 100 de milioane de vizualizări numai pe youtube, i-a adus vânzări record, o colaborare cu Microsoft și o foarte prețioasă nominalizare la Brit Awards. Pentru cele două concerte programate în cadrul galei de deschidere East European Music Conference intrarea este liberă.
East European Music Conference se desfășoară în aceeași perioadă cu Festivalul ARTmania, transformând încă o dată orașul Sibiu într-o veritabilă Capitală a Culturii. Pe afișul celei de-a 12-a ediții a Festivalului ARTmania au fost anunțate până acum șapte trupe importante: Tarja, Lacuna Coil, Riverside, Beyond the Black, Walkways, You Me At Six și Devin Townsend Project. Abonamentele pentru festivalul ARTmania costă 190 de lei în perioada de pre-sale.
Biletele pentru cele două zile de întâlniri din cadrul East European Music Conference costă 190, 210 sau 240 de lei, în funcție de momentul achiziției. Biletele permit accesul la ambele zile de eveniment și sunt valabile pentru întreaga serie de seminarii și conferințe incluse în program.
Festivaluri într-o Europă în criză
Cum se cântă pe un continent care încearcă să-și păstreze echilibrul în fața provocărilor actuale, de la polarizarea economică și divizarea societăților naționale, până la idei naționaliste, xenofobie, amenințări teroriste și, dincolo de acestea, prea multe tipuri de probleme de natură culturală?
Conferința de deschidere a reuniunii EEMC, “Festivaluri într-o Europă în criză“, programată la Sala Thalia din Sibiu, vineri, 28 iulie, de la ora 10.00, este organizată sub egida Take a Stand, o campanie de încurajare a implicării civice și a coeziunii sociale și o declarație pentru apărarea valorilor europene. Campania Take a Stand este o inițiativă a Yourope, asociație la care Festivalul ARTmania este afiliat, alături de 90 dintre principalele festivaluri din Europa.
Confruntată cu crize identitare, inegalitate socială, valuri de migrație, terorism sau fascism, Europa își cultivă noile generații de vizionari, oamenii care pot înțelege și analiza schimbările, pentru a asigura calitatea și continuitatea evenimentelor care celebrează viața.
Sub titlul generic “Festivaluri într-o Europă în criză“, vor problematiza și ne vor împărtăși din experiența lor trei organizatori cu zeci de ani de experiență în industria internațională de spectacol, directori ai unora dintre cele mai importante dintre festivalurile europene: Fruzsina Szep – directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin, Christof Huber – președintele Yourope și directorul OpenAir St.Gallen – cel mai mare festival din Elveția, Guido Janssens – directorul Emagic – organizatorul de concerte și festivaluri care a revoluționat industria de evenimente live din România.
Conferința va fi moderată de jurnalistul Lucian Mândruță care, după 20 de ani de experiență în presă, gestionează acum spațiul social “Interactiv”, la DigiFM, o zonă publică în care sunt puse în dezbatere cele mai importante teme ale momentului, cele despre care oamenii vorbesc în online, în media sau pe platformele sociale.
“Mesajul meu este despre oameni, despre un mod pozitiv și pașnic de a trăi împreună, despre un dialog deschis și constructiv. Poate să pară utopic, însă, noi, organizatorii de festivaluri, cu o gândire creativă, împătimiți de muzică, suntem visători, luptători și apărători ai bunei credințe, și nu avem altă cale.
Nu am mai putea face ceea ce facem dacă am gândi și am simți altfel. Europa are nevoie de ambasadori ai bunăvoinței curajoși, deschiși, activi și pozitivi, oameni inteligenți ale cărori inimi stau în locul potrivit, oameni cărora nu le este teamă să-și arate emoțiile, nu le este teamă să acționeze, să arate ce înseamnă să nu pleci capul. Să aibă atitudine! Festivalurile noastre sunt adunări ale păcii, unde oamenii vin să se bucure de muzică, de artă, de cultură, să se bucure de prietenie și de viață.
Aceasta este Europa mea. Poate că este un univers utopic această lume temporară a bucuriei, lumea pe care organizatorii de festivaluri au posibilitatea să o creeze pentru vizitatorii lor. Facem asta în fiecare an, aceasta este forța care ne călăuzește, forța din care ne tragem puterile. Aceste festivaluri sunt ambasadori ai democrației și ai solidarității și niciun guvern nu le poate reduce la tăcere.
Se vor ridica și vor vorbi despre arta libertății și despre dialogul liber. Muzica poate exprima ceea ce cuvintelor le scapă, lucruri pe care nu le putem trece sub tăcere. Dragostea și muzica sunt mai puternice decât ura, decât bombele și decât teroarea. Este timpul pentru o schimbare a generației politice și a mentalității viitorilor lideri ai Europei.
Nu trebuie să contemplăm felul în care Europa și Uniunea Europeană se destramă. Este cel mai mare proiect de pace al timpurilor noastre! Trebuie să facem tot ce ne stă în puteri pentru a o sprijini și pentru a-i da putere”
Fruzsina Szep, Directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin
Cele mai recente vești care au zguduit scena muzicală a Europei sunt doar ultimele evenimente dintr-o serie care a adus tristețe și îngrijorare la nivel internațional. Oricum, era deja primul an în care au fost folosite opritoare de tancuri pentru a proteja anumite festivaluri europene – în seria măsurilor luate pentru a face față noilor realități. Acestea sunt tot atâtea teme de la care ar putea porni dezbaterea cu privire la viitorul marilor festivaluri într-o Europă a schimbărilor.
Noile reguli de securitate, noile filosofii și concepte privind organizarea de evenimente, noile trenduri și curente artistice, alături de viziuni politice adaptate cu privire la respectul social și egalitatea de șansă sunt noi linii directoare pentru sutele de festivaluri mari găzduite anual de Bătrânul Continent.
Recunoscând schimbările evidente survenite în aproape toate domeniile esențiale ale vieții, în special în cele care influențează coeziunea societății civile în Europa, Yourope, Asociația Festivalurilor de Muzică din Europa, a inițiat campania Take A Stand, a cărei principală misiune este sensibilizarea societății și încurajarea implicării civile. “Este timpul să luăm poziție pentru Europa și pentru întreaga lume, în încercarea de a crea o mișcare care să încurajeze coeziunea socială.
Prin campanii de informare și conștientizare, promovăm toleranța pentru toate culturile, genurile, rasele, religiile, orientările sexuale, culorile și originile. A motiva oamenii să participe la activități politice și sociale, a milita pentru un dialog pașnic, pentru umanism, toleranță și pentru înțelegere reciprocă, este cea mai bună cale de a face lumea un loc mai bun pentru fiecare individ și pentru noi toți la un loc” – se arată în declarația care definește scopul și misiunea Take a Stand.
“În vremuri tensionate de schimbări politice, pe fondul crizei refugiaților și al amenințărilor teroriste, este esential ca festivalurile lumii să-și unească vocile într-o declarație comună, pentru a apăra valorile coeziunii sociale, ale diversității culturale și ale păcii. Dorim să ne motivăm publicul să participle la activități politice și sociale, luând poziție pentru un dialog pașnic, umanism, toleranță și înțelegere reciprocă. Este vremea să luăm poziție!»
Yourope îi salută pe toți profesioniștii din domeniul muzicii live și îi încurajează să se alăture ca parteneri acestei campanii! Festivaluri, promotori, cluburi, asociații, companii de producție și alte persoane implicate în industria de eveniment sunt invitate să devină ambasadori ai Campaniei Take a Stand, pentru o Europă Unită. (https://www.take-a-stand.eu/)
Despre trupa My Baby
My Baby. Blues, country și funk cu olandezii My Baby, un trio șamanic psihedelic format în 2012, laureați ai unuia dintre cele mai prestigioase premii muzicale din Olanda, Edison, care se atribuie pentru compoziții muzicale de calitate excepțională. Au fost aplaudați în turnee în țările nordice și Marea Britanie, dar și în Africa de Sud sau Noua Zeelandă, și au devenit favoriți ai marilor festivaluri, în special faimosul Glastonbury, unde au fost invitați de șapte ori.
Cu patru albume în palmares, dintre care cel mai recent, Preistoric Ritm, a fost lansat chiar anul acesta, My Baby mizează pe beaturi hipnotice, voci educate și ritmuri psihedelice pentru un show care evocă tradiții străvechi, urmărite mii de ani în urmă prin muzică.
Aceasta este, de altfel, viziunea estetică unică a trupei, care explorează felul în care ritualurile străvechi influențează cultura contemporană. Cu o abordare teatrală mito-poetică, o muzică pe care se poate dansa și un mesaj care se adresează conștiinței colective, My Baby oferă o alternativă spiritual arhaică furtunilor și neajunsurilor vieții cotidiene.
SIBIU – FESTIVAL CITY: EAST EUROPEAN MUSIC CONFERENCE ESTE O ACȚIUNE COFINANȚATĂ DE CONSILIUL LOCAL SIBIU ȘI DE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU
SPONSORI: BECKS, BANCA TRANSILVANIA, MARQUARDT, DONAU
PARTENERI: AROC, TAKE A STAND, YOUROPE
PARTENERI MEDIA: Rock FM, Zile și Nopți, Adevărul, Forbes, HotNews, Catavencii, National Geographics, Cosmopolitan, Beau Monde, Agerpres, Radio România Cultural, IQ Magazine, Times New Roman, Sunete, Tribuna, Turnul Sfatului, Sibiu 100%, Ora de Sibiu, Știri de Sibiu, Metropolis, ClujLife, Deezer, Feeder.ro, IConcert, InfoMusic, Traieste Muzica, urban.ro, E-zine, Let’s Rock, Vinsieu.ro, anyplace.ro.
Prima întâlnire a elitei industriei muzicale europene în România, East European Music Conference, un eveniment organizat de ARTmania cu sprijinul Consiliului Local și al Primăriei Municipiului Sibiu, reunește, în perioada 27-29 iulie, directori ai celor mai mari festivaluri, organizatori de spectacole, specialiști internaționali în securitate, avocați sau experți în sistemul internațional de taxe. Seria conferințelor, găzduite, pe durata a două zile, de Sala Thalia din Sibiu, începe vineri, 28 iulie, de la ora 10.00, cu o dezbatere pe o temă actuală: “Festivaluri într-o Europă în criză”.
Ceremonia de deschidere a reuniunii East European Music Conference este programată joi, 27 iulie, în Piața Mare din Sibiu, și include două concerte cu artiști internaționali de anvergură: olandezii My Baby și britanicul Alex Clare. Laureați ai unuia dintre cele mai prestigioase premii muzicale din Olanda, Edison, care se atribuie pentru compoziții muzicale de calitate excepțională, trupa olandeză My Baby cântă pentru prima dată în România. My Baby vor deschide concertul britanicului Alex Clare, favoritul topurilor britanice și germane, al cărui single “Too Close”, cu peste 100 de milioane de vizualizări numai pe youtube, i-a adus vânzări record, o colaborare cu Microsoft și o foarte prețioasă nominalizare la Brit Awards. Pentru cele două concerte programate în cadrul galei de deschidere East European Music Conference intrarea este liberă.
East European Music Conference se desfășoară în aceeași perioadă cu Festivalul ARTmania, transformând încă o dată orașul Sibiu într-o veritabilă Capitală a Culturii. Pe afișul celei de-a 12-a ediții a Festivalului ARTmania au fost anunțate până acum șapte trupe importante: Tarja, Lacuna Coil, Riverside, Beyond the Black, Walkways, You Me At Six și Devin Townsend Project. Abonamentele pentru festivalul ARTmania costă 190 de lei în perioada de pre-sale.
Biletele pentru cele două zile de întâlniri din cadrul East European Music Conference costă 190, 210 sau 240 de lei, în funcție de momentul achiziției. Biletele permit accesul la ambele zile de eveniment și sunt valabile pentru întreaga serie de seminarii și conferințe incluse în program.
FESTIVALURI ÎNTR-O EUROPĂ ÎN CRIZĂ
Cum se cântă pe un continent care încearcă să-și păstreze echilibrul în fața provocărilor actuale, de la polarizarea economică și divizarea societăților naționale, până la idei naționaliste, xenofobie, amenințări teroriste și, dincolo de acestea, prea multe tipuri de probleme de natură culturală? Conferința de deschidere a reuniunii EEMC, “Festivaluri într-o Europă în criză”, programată la Sala Thalia din Sibiu, vineri, 28 iulie, de la ora 10.00, este organizată sub egida Take a Stand, o campanie de încurajare a implicării civice și a coeziunii sociale și o declarație pentru apărarea valorilor europene. Campania Take a Stand este o inițiativă a Yourope, asociație la care Festivalul ARTmania este afiliat, alături de 90 dintre principalele festivaluri din Europa.
Confruntată cu crize identitare, inegalitate socială, valuri de migrație, terorism sau fascism, Europa își cultivă noile generații de vizionari, oamenii care pot înțelege și analiza schimbările, pentru a asigura calitatea și continuitatea evenimentelor care celebrează viața. Sub titlul generic “Festivaluri într-o Europă în criză”, vor problematiza și ne vor împărtăși din experiența lor trei organizatori cu zeci de ani de experiență în industria internațională de spectacol, directori ai unora dintre cele mai importante dintre festivalurile europene: Fruzsina Szep – directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin, Christof Huber – președintele Yourope și directorul OpenAir St.Gallen – cel mai mare festival din Elveția, Guido Janssens – directorul Emagic – organizatorul de concerte și festivaluri care a revoluționat industria de evenimente live din România. Conferința va fi moderată de jurnalistul Lucian Mândruță care, după 20 de ani de experiență în presă, gestionează acum spațiul social “Interactiv”, la DigiFM, o zonă publică în care sunt puse în dezbatere cele mai importante teme ale momentului, cele despre care oamenii vorbesc în online, în media sau pe platformele sociale.
“Mesajul meu este despre oameni, despre un mod pozitiv și pașnic de a trăi împreună, despre un dialog deschis și constructiv. Poate să pară utopic, însă, noi, organizatorii de festivaluri, cu o gândire creativă, împătimiți de muzică, suntem visători, luptători și apărători ai bunei credințe, și nu avem altă cale. Nu am mai putea face ceea ce facem dacă am gândi și am simți altfel. Europa are nevoie de ambasadori ai bunăvoinței curajoși, deschiși, activi și pozitivi, oameni inteligenți ale cărori inimi stau în locul potrivit, oameni cărora nu le este teamă să-și arate emoțiile, nu le este teamă să acționeze, să arate ce înseamnă să nu pleci capul. Să aibă atitudine! Festivalurile noastre sunt adunări ale păcii, unde oamenii vin să se bucure de muzică, de artă, de cultură, să se bucure de prietenie și de viață. Aceasta este Europa mea. Poate că este un univers utopic această lume temporară a bucuriei, lumea pe care organizatorii de festivaluri au posibilitatea să o creeze pentru vizitatorii lor. Facem asta în fiecare an, aceasta este forța care ne călăuzește, forța din care ne tragem puterile. Aceste festivaluri sunt ambasadori ai democrației și ai solidarității și niciun guvern nu le poate reduce la tăcere. Se vor ridica și vor vorbi despre arta libertății și despre dialogul liber. Muzica poate exprima ceea ce cuvintelor le scapă, lucruri pe care nu le putem trece sub tăcere. Dragostea și muzica sunt mai puternice decât ura, decât bombele și decât teroarea. Este timpul pentru o schimbare a generației politice și a mentalității viitorilor lideri ai Europei. Nu trebuie să contemplăm felul în care Europa și Uniunea Europeană se destramă. Este cel mai mare proiect de pace al timpurilor noastre! Trebuie să facem tot ce ne stă în puteri pentru a o sprijini și pentru a-i da putere”
Fruzsina Szep, Directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin
Cele mai recente vești care au zguduit scena muzicală a Europei sunt doar ultimele evenimente dintr-o serie care a adus tristețe și îngrijorare la nivel internațional. Oricum, era deja primul an în care au fost folosite opritoare de tancuri pentru a proteja anumite festivaluri europene – în seria măsurilor luate pentru a face față noilor realități. Acestea sunt tot atâtea teme de la care ar putea porni dezbaterea cu privire la viitorul marilor festivaluri într-o Europă a schimbărilor. Noile reguli de securitate, noile filosofii și concepte privind organizarea de evenimente, noile trenduri și curente artistice, alături de viziuni politice adaptate cu privire la respectul social și egalitatea de șansă sunt noi linii directoare pentru sutele de festivaluri mari găzduite anual de Bătrânul Continent. Recunoscând schimbările evidente survenite în aproape toate domeniile esențiale ale vieții, în special în cele care influențează coeziunea societății civile în Europa, Yourope, Asociația Festivalurilor de Muzică din Europa, a inițiat campania Take A Stand, a cărei principală misiune este sensibilizarea societății și încurajarea implicării civile. “Este timpul să luăm poziție pentru Europa și pentru întreaga lume, în încercarea de a crea o mișcare care să încurajeze coeziunea socială. Prin campanii de informare și conștientizare, promovăm toleranța pentru toate culturile, genurile, rasele, religiile, orientările sexuale, culorile și originile. A motiva oamenii să participe la activități politice și sociale, a milita pentru un dialog pașnic, pentru umanism, toleranță și pentru înțelegere reciprocă, este cea mai bună cale de a face lumea un loc mai bun pentru fiecare individ și pentru noi toți la un loc” – se arată în declarația care definește scopul și misiunea Take a Stand.
“În vremuri tensionate de schimbări politice, pe fondul crizei refugiaților și al amenințărilor teroriste, este esential ca festivalurile lumii să-și unească vocile într-o declarație comună, pentru a apăra valorile coeziunii sociale, ale diversității culturale și ale păcii. Dorim să ne motivăm publicul să participle la activități politice și sociale, luând poziție pentru un dialog pașnic, umanism, toleranță și înțelegere reciprocă. Este vremea să luăm poziție!»
Yourope îi salută pe toți profesioniștii din domeniul muzicii live și îi încurajează să se alăture ca parteneri acestei campanii! Festivaluri, promotori, cluburi, asociații, companii de producție și alte persoane implicate în industria de eveniment sunt invitate să devină ambasadori ai Campaniei Take a Stand, pentru o Europă Unită. (https://www.take-a-stand.eu/)
DESPRE TRUPA MY BABY
My Baby. Blues, country și funk cu olandezii My Baby, un trio șamanic psihedelic format în 2012, laureați ai unuia dintre cele mai prestigioase premii muzicale din Olanda, Edison, care se atribuie pentru compoziții muzicale de calitate excepțională. Au fost aplaudați în turnee în țările nordice și Marea Britanie, dar și în Africa de Sud sau Noua Zeelandă, și au devenit favoriți ai marilor festivaluri, în special faimosul Glastonbury, unde au fost invitați de șapte ori. Cu patru albume în palmares, dintre care cel mai recent, Preistoric Ritm, a fost lansat chiar anul acesta, My Baby mizează pe beaturi hipnotice, voci educate și ritmuri psihedelice pentru un show care evocă tradiții străvechi, urmărite mii de ani în urmă prin muzică. Aceasta este, de altfel, viziunea estetică unică a trupei, care explorează felul în care ritualurile străvechi influențează cultura contemporană. Cu o abordare teatrală mito-poetică, o muzică pe care se poate dansa și un mesaj care se adresează conștiinței colective, My Baby oferă o alternativă spiritual arhaică furtunilor și neajunsurilor vieții cotidiene.
SIBIU – FESTIVAL CITY: EAST EUROPEAN MUSIC CONFERENCE ESTE O ACȚIUNE COFINANȚATĂ DE CONSILIUL LOCAL SIBIU ȘI DE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU
SPONSORI: BECKS, BANCA TRANSILVANIA, MARQUARDT, DONAU
PARTENERI: AROC, TAKE A STAND, YOUROPE
PARTENERI MEDIA: Rock FM, RoEvents.ro, Zile și Nopți, Adevărul, Forbes, HotNews, Catavencii, National Geographics, Cosmopolitan, Beau Monde, Agerpres, Radio România Cultural, IQ Magazine, Times New Roman, Sunete, Tribuna, Turnul Sfatului, Sibiu 100%, Ora de Sibiu, Știri de Sibiu, Metropolis, ClujLife, Deezer, Feeder.ro, IConcert, InfoMusic, Traieste Muzica, urban.ro, E-zine, Let’s Rock, Vinsieu.ro, anyplace.ro.
Gojira, cea mai cunoscuta trupa de metal francez, concerteaza in data de 4 iulie, la Arenele Romane din Bucuresti. Alaturi de ea vor urca pe scena The Blackmordia, una dintre cele mai tinere si energice trupe metal din Franta, si elvetienii de la Xaon.
Va reamintim ca pana in data de 15 iunie biletele au preturi speciale si se gasesc pe iabilet.ro si in reteaua fizica iabilet.ro/retea. De asemenea, gasiti la vanzare si pachete speciale prin care puteti vedea trei din cele mai mari showuri ale verii cu un abonament general, mai ieftin: Festivalul Metalhead Meeting (24-25 iunie), Evanescence (29 iunie) si Gojira (4 iulie), iar daca va place sa va distrati in gasca, atunci sa stiti ca avem pentru voi pachetul promotional Five Pack ce va ofera 5 bilete la pret de 4 in zona Acces General.
The Blackmordia
Infiintata la Paris, trupa The Blackmordia si-a propus sa ia cu asalt scena metalului modern! Cu o varsta medie de 19 ani, cvintetul si-a construit deja o baza semnificativa de fani, fiind prezent destul de des atat in presa de specialitate, cat si la televiziunea nationala franceza. The Blackmordia a impartit deja scena cu nume celebre precum August Burns Red, The Word Alive sau Betraying the Martyrs, sustinand pana in prezent peste o suta de spectacole si devenind extrem de cunoscuta in Franta. Cel mai nou single al trupei, “Lying To Ourself”, poarta semnatura lui Al Groves, producator englez responsabil pentru cel de-al cincilea album al trupei Bring Me the Horizon, “Thats the Spirit”.
Xaon
Proiectul Xaon a aparut in 2015 si a fost format de catre doi muzicieni profesionisti, Vincent Zermatten si Florian Jacot-Descombes, care si-au dorit sa experimenteze extremele genului death metal, inventand un stil pe care ulterior l-au numit “Dark Metal”. In prezent, Xaon a anuntat o noua prezenta permanenta in randurile componentei sale, anume vocalistul de origine franco-americana Rob Carson.
Primul EP al trupei Xaon poarta numele de “Face of Balaam” si a fost promovat anul trecut printr-o serie de concerte importante in Europa, printre care si cel sustinut pe scena festivalului METALHEAD Meeting 2016. Xaon revine pe 4 iulie, in concert la Bucuresti, cu primul lor album full-lenght, “The Drift”, lansat recent sub egida casei de discuri Sliptrick Records.
Biletele se gasesc in format electronic pe www.iabilet.ro si in reteaua de 2000 de puncte www.iabilet.ro/retea (in magazinele Flanco, Magazinul Muzica, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Agentiile Perfect Tour, standul de bilete de la Metrou Unirii 1 (langa casa de bilelete Metrorex), Magazinele Uman si IQ BOX, pe terminalele self-service ZebraPay din toata tara, la Hard Rock Cafe precum si in ziua concertului la intrare, dar si pe aplicatiile de IOS si Android iaBilet.
Pentru al patrulea an consecutiv, Cinemateca festCo & Caravana filmului românesc oferă publicului bucureştean posibilitatea de a viziona filme în aer liber, în cadrul Festivalului Comediei Româneşti – festCO.
Anul acesta, festCO (27 mai-4 iunie), a ajuns la cea de-a XV-a ediţie. Festivalul aniversar cuprinde în programul său peste 50 de evenimente, în 17 spaţii din Bucureşti.
În caruselul umorului românesc de cea mai bună calitate au fost incluse cele mai bune spectacole româneşti realizate anul trecut, două spectacole invitate din SUA şi Republica Populară Chineză (o celebră trupă de la Opera Peking din Beijing), concerte, show-uri de improvizaţie, one-man-show-uri, expoziţii.
Printre numeroasele manifestări, secţiunea Cinemateca festCO & Caravana filmului românesc se va desfăşura în perioada 29 mai – 1 iunie a.c., în Foişorul din Parcul „Alexandru Ioan Cuza”, cu începere de la ora 21.00.
Filmele proiectate anul acesta sunt comediile: „Doar cu buletinul la Paris”, regia: Şerban Marinescu, „Nunta mută” şi „Funeralii fericite”, ambele în regia lui Horaţiu Mălăele şi „Tache”, regia: Igor Cobileanski.
Publicul prezent la proiecţii va avea ocazia să se bucure de virtuozitatea creaţiilor artistice ale unora dintre cei mai apreciaţi şi iubiţi actori români: Mircea Diaconu (protagonistul filmelor „Doar cu buletinul la Paris” şi „Tache”) şi Horaţiu Mălăele, care, cu al său stil inconfundabil semnează regia şi interpretează rolurile din filmele „Nunta mută” şi „Funeralii fericite”.
Lor li se alătură nume importante ale teatrului şi filmului românesc: Dorel Vişan, Răzvan Vasilescu, Florin Zamfirescu, Rodica Lazăr, Adrian Titieni, Dan Condurache, Luminiţa Gheorghiu, Valentin Teodosiu, George Mihăiţă, Tamara Buciuceanu-Botez, Constantin Drăgănescu, Gabriel Radu, Mara Nicolescu.
Accesul la toate proiecțiile este liber, în limita locurilor disponibile.
Cinemateca festCO & Caravana filmului românesc
Program
Parcul „Alexandru Ioan Cuza”
(intrarea de la intersecţia străzii Baba Novac cu Câmpia Libertăţii, la foişor)
Cu: Mircea Diaconu, Dorel Vişan, Răzvan Vasilescu, Florin Zamfirescu, Cecilia Bârbora, Ioan Sapdaru, Rodica Lazăr, Adrian Titieni
Marţi, 30 mai, ora 21.00:
NUNTA MUTĂ
Regia: Horaţiu Mălăele; Scenariul: Adrian Lustig, Horaţiu Mălăele;
Cu: Meda Andreea Victor, Alexandru Potocean, Dan Condurache, Luminiţa Gheorghiu, Valentin Teodosiu, George Mihăiţă, Tamara Buciuceanu-Botez
Miercuri, 31 mai, ora 21.00:
FUNERALII FERICITE
Regia: Horațiu Mălăele; Scenariul: Adrian Lustig;
Cu: Horațiu Mălăele, Igor Caras-Romanov, Mihai Gruia Sandu, Crina Semciuc, Meda Victor, Florin Zamfirescu, Toma Cuzin
N15 – Nerecomandat sub 15 ani
Joi, 1 iunie, ora 21.00:
TACHE
Regia: Igor Cobileanski; Scenariul: Mara Nicolescu;
Cu: Mircea Diaconu, Constantin Drăgănescu, Gabriel Radu, Mara Nicolescu, Gabriel Spahiu, Bogdan Cotlet
Festivalul Comediei Româneşti – festCO a fost înfiinţat în 2003 la iniţiativa directorului Teatrului de Comedie, actorul George Mihăiţă. festCO are ca scop promovarea dramaturgiei româneşti şi a celor mai bune spectacole ce au la bază texte de comedie românească.
Organizator: Teatrul de Comedie
Cu sprijinul: Primăriei Capitalei și Ministerului Culturii și Identității Naționale
Eveniment recomandat de: Happy TV
Sponsori: Ford Neste Automotive, Domeniile Sâmburești, Aqua Carpatica
Parteneri: Distrikt 42, Caravana Filmului Românesc, Asociația Cine Cultura, Asociația UNESCO Adolescenții, Asociația Culturală George Mihăiță, Universitatea Hyperion, ListaFirme.ro, Teatrul Național „I.L. Caragiale” din București, Teatrul Bulandra, Teatrul Odeon, ARCUB, Teatrul Ion Creangă, Teatrul Excelsior, Teatrul Țăndărică, Biblioteca Central Universitară
Parteneri media principali: România Liberă, Academia Cațavencu, Beau Monde Style, Femeia de Azi, Femeia, Ioana, Blitz TV
Parteneri media: Radio România Cultural, Radio România București FM, Yorick.ro, Observatorul Cultural, Ziarul Metropolis, Urban.ro, Phoenix Media, Agenția de carte, Orașul Vechi
Asociaţia CineCultura (www.asociatiacinecultura.ro), în parteneriat cu MDV AUDIO STUDIO (www.mdvstudio.ro) şi Digifilm Design, a organizat, începând din vara anului 2013, Caravana filmului românesc, proiect ce s-a derulat, la nivel naţional, prin cele două secţiuni ale sale: Capodopere ale cinematografiei naţionale şi Cartea şi filmul.
În cei patru ani de existenţă, Caravana filmului românesc a fost în oraşele: Ploieşti, Constanţa, Oneşti, Mangalia, Fălticeni, Alba Iulia, Gura Humorului, Cluj-Napoca, Zalău, Reşiţa, Corabia, Târgu-Jiu, Slatina, Mediaş, Turda, Giurgiu, Câmpina, Călăraşi şi Bucureşti, ajungând la un număr total de peste 90.000 de spectatori şi consemnând 2.300 de referiri în presa locală şi naţională. În cadrul Caravanei, toate filmele sunt fost prezentate la o calitate artistică şi tehnică de excepţie, fiind refăcute ca sunet şi imagine.
Proiect realizat cu sprijinul CNC – Centrul Naţional al Cinematografiei, UCIN – Uniunea Cineaştilor din România, Arhiva Naţională de Filme; ANF – Arhiva Naţională de Filme; DACIN SARA – Drepturi de Autor în Cinematografie şi Audiovizual – Societatea Autorilor Români din Audiovizual şi Proiect co-finanţat de A.F.C.N. – Administraţia Fondului Cultural Naţional (Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.).
Partener: Teatrul de Comedie Bucureşti
Parteneri media: Cinefan, All About Romanian Cinema – AaRC, Urban Things, Gratuitor, România pozitivă, RoEvents, iFestival.ro, Agenţia de Carte, Ultima Oră, Timp Românesc, e-Cultura.info, Amos News, Roportal
Dupa succesul hitului international, “The Violin Song”, care a fost difuzat in tari precum Polonia, Bulgaria, Grecia, Rusia, Turcia, si piesa “We Had Love” lansata in martie, Monoir revine cu un single si videoclip fresh, “Golden Sands”, featuring Bianca Linta.
Clipul, filmat in Miami, in regia lui Bogdan Paun, pune in scena o poveste de dragoste cosmica, ce surprinde emotia si modul in care cei doi indragostiti isi impartasesc tot ce sunt dispusi sa faca pentru iubirea lor. Piesa este scrisa de Cristian Tarcea (Monoir) si Theea Miculescu, iar de productie s-a ocupat artistul.
“Golden Sands” este o piesa de vara pe care am inceput-o alaturi de Bianca. Ne-am transpus sentimentele in piesa si speram ca lumea sa simta ceea ce am simtit si noi atunci cand am compus piesa. Sper din tot sufletul ca “Golden Sands” sa ajunga in inimile voastre!”, declara Monoir.
Cei doi artisti s-au cunoscut in vara anului trecut si s-au inteles din prima secunda. Au intrat in studio si au inceput sa lucreze impreuna.
“Povesteam despre iubirea adevarata, despre cum generatiile noastre isi pierd repede interesul si trec repede la urmatoarea chestie interesanta, si cat de tare e sa traiesti o iubire adevarata in ziua de azi, cand totul e disponibil si oamenii nu mai au aceleasi principii si valori.
Ne aminteam de cuplurile de batranei care au rezistat si inca se iubesc, sau pur si simplu, de cuplurile care se iubesc neconditionat. “Golden Sands” e cea mai frumoasa declaratie de dragoste din perspectiva mea.”, adauga Bianca Linta.
Inca din 2009, Monoir a reusit sa cucereasca topurile radiourilor din Turcia, iar in 2014 a revenit cu piesele “Zaynah”, “Sing Loud” si multe altele produse de catre el, care au fost No.1 in Balcani. In 2016, Monoir lanseaza hitul “The Violin Song”, piesa ce a generat peste 57 de milioane de vizualizari pe YouTube.
Artistul si producatorul Monoir a colaborat cu artisti de renume precum Alexandra Stan, Alina Eremia, Laurentiu Duta, Costi Ionita, Marius Moga, Deepcentral, Delia, Xonia, Raluka, Nicole Cherry, Ellie White, F. Charm, Dony, Muri & Mario (Denmark), Elena Gheorghe.
În zonele mărginaşe ale oraşelor şi satelor din America Latină s-a născut o muzică plină de pasiune, la fel de fierbinte ca sângele oamenilor de acolo.
Fie că e vorba de bolero son, timba, merengue,cha-cha-cha, pasillo, musica ranchera, tango, milonga sau vals creol, fiecare melodie e încărcată de o trăire puternică, mereu dusă până la capăt, fără jumătăţi de măsură.
Ioana, de formaţie actriţă, face în aşa fel încât povestea fiecărei melodii devine a ei și o retrăieşte de fiecare dată, încât o trăieşti şi tu alături de ea.
Puţine sunt cuvintele pentru a descrie felul în care o completează muzicienii cubanezi cu care canta, cărora muzica asta le curge prin vene, dar sigur vă daţi seama că împreună vă vor purta departe în spaţiu, în timp, în voi şi în afara voastră.
Mai multe detalii despre ei găsiţi pe pagina Habanegra
Parteneri media: Radio România Cultural, Bucharest City App, InOras.ro, IQool, Concerte Azi, Anyplace.ro, Metropotam, Şapte Seri, Feeder.ro, BookBlog, România Pozitivă, Subversiv.ro, Ceaşca de cultură, Coţofana urbană, Happy, RoEvents, Urban.ro, MamaPeToc.ro, Zile şi Nopţi, Yum Stops, Asociaţia Sarang, Zâmbet şi sănătate