Home Blog Page 1039

B’ESTFEST prezinta documentarul oficial: Best of B’ESTFEST Summer Camp 2012!

Public-foto_Alex_Barbulescu-33B’ESTFEST Summer Camp se pregateste intens pentru editia 2013 care se anunta a fi una cu atat mai speciala cu cat marcheaza implinirea primilor 7 ani de existenta! Organizatorii lucreaza de zor pentru editia aniversara cu nenumarate surprize, dar si cu preturi speciale pentru adevaratii fani ai festivalului, singurul eveniment de acest gen din Romania recunoscut si recomandat la nivel international de catre organizatii de profil sau publicatii de renume! Dar inainte de a dezvalui detaliile noii editii ce va avea loc vara aceasta in weekendul 5-7 iulie, B’ESTFEST ii invita pe cei care doresc sa isi aminteasca adevarata atmosfera de festival, sa urmareasca documentarul oficial realizat in cadrul editiei 2012, disponibil deja deja pe canalul YouTube – bestfesttv

Best Of B’ESTFEST Summer Camp 2012! – Stay Tuned for 2013!

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=9L8gEgjPqUs&feature=youtu.be[/tube]

Inca de la prima editie, B’ESTFEST a avut ca unic scop crearea unui eveniment diferit pe piata din Romania, atat prin intermediul line-up-ului, dar mai ales prin intermediul activitatilor puse la dispozitia fanilor, creand astfel primul festival “full time” din Capitala. De la an la an numarul de participanti a crescut considerabil, mutarea intr-un spatiu care sa permita muzica non-stop si distractia pana in zorii zilei fiind extrem de binevenita, islazul comunei Tunari transformandu-se inca din 2011, de la prima editie la iarba verde, intr-un mic orasel denumit sugestiv B’ESTFEST Park. B’ESTFEST a devenit asadar un Summer Camp veritabil, unde trei zile si trei nopti publicul se poate bucura de o adevarata vacanta, chiar langa Bucuresti! Diferite scene, zeci de artisti si nenumarate stiluri muzicale, un adevarat “parc de distractii” pentru copiii mici si mari, proiectii de film, zone de sport, locuri de joaca, relaxare, activitati creative, expozitii de arta, bazar, workshop-uri, terase si cluburi, precum si o zona de camping sunt doar cateva dintre elementele care au transformat B’ESTFEST intr-un festival la standarde occidentale.

Considerat a fi unul dintre cele mai bune noi festivaluri din Europa de Est, cu un line-up competitiv cu al altor evenimente cu  renume si experienta, de-a lungul timpului B’ESTFEST si-a deschis portile si pentru un numar impresionant de turisti straini veniti din toate colturile Europei pentru a se bucura de atmosfera unui festival tanar si efervescent. De altfel, B’ESTFEST Summer Camp a ajuns pe lista celor mai cautate noi destinatii estivale, demonstrand inca o data ca detine pachetul complet pentru a atrage cat mai multi turisti care sa descopere cultura si frumusetea Bucurestiului.

Pentru ca anul acesta B’ESTFEST sarbatoreste cea de-a saptea editie, fanii festivalului sunt rasplatiti cu preturi speciale, abonamentele pe trei zile putand fi achitionate de pe www.MyTicket.ro la doar  150 RON, urmand ca biletele de o zi sa devina disponibile imediat dupa primele confirmari din line-up-ul acestui an.

Editia din 2013 a B’ESTFEST Summer Camp va fi fara indoiala plina de surprize, urmand ca in curand sa fie anuntate si primele nume din line-up. Pana atunci insa, fanii B’ESTFEST au sansa de a rememora cele mai frumoase momente ale editiei 2012 in documentarul disponibil pe canalul oficial de Youtube: BestfestTV:

Best Of B’ESTFEST Summer Camp 2012! – Stay Tuned for 2013!

Cele 11 minute surprind esenta B’ESTFEST intr-un colaj de imagini video in care principalul rol il joaca insusi publicul – fanii B’ESTFEST ce dau intotdeauna viata festivalului! Filmul dezvaluie totodata atmosfera din culise, oferindu-le curiosilor sansa sa descopere artistii asa cum nu i-au mai vazut, entuziasmati si emotionati deopotriva, bucurandu-se de eveniment atat ca perfomeri, cat si ca spectatori. B’ESTFEST este primul festival din Romania care si-a obisnuit publicul cu retrospective video, acest tip de documentar devenind deja o traditie pentru majoritatea festivalurilor internationale de top.

Detalii suplimentare despre B’ESTFEST Summer Camp sunt disponibile pe www.bestfest.ro si www.facebook.com/Bestfest.Romania.

Bilete reduse la reprezentatia de la ora 16.00 a spectacolului „LACUL LEBEDELOR” pe gheata, din Bucuresti!

Afis reducere Lacul Lebedelor ora 16.00Desi marii campioni la patinaj artistic din intreaga lume reuniti sub cupola – The Imperial Ice Stars nu au aterizat inca la Bucuresti, biletele pentru reprezentatia spectacolului „Lacul Lebedelor”  pe gheata de la ora 20.00 au fost deja epuizate! Pentru cei care nu au reusit sa prinda un bilet la spectacolul din 20 februarie ora 20.00, de la Sala Palatului, organizatorii au doua vesti bune: pentru reprezentatia de la ora 16.00 inca se mai gasesc bilete, iar in perioada 18-20 februarie le pot achizitiona cu o reducere de 25%.

Sala Palatului transformata peste noapte in patinoar, muzica lui Ceaikovsky, costume de vis, acrobatii ce iti taie rasuflarea si nu in ultimul rand o coregrafie de vis; toate acestea te vor purta in taramul de poveste a frumoasei printese transformata de un vrajitor rau in lebada. Campioni olimpici si mondiali la patinaj deghizati in printi isi vor risca viata in lupta cu vrajitorul cel rau, pentru ca in final totul sa se termine cu bine, iar printesa sa fie salvata.

Evgheni Platov – detinator a 2 titluri olimpice, Oksana Grishuk – de 4 ori campioana mondiala si de 3 ori campioana europeana, Albena Denkova, Maxim Stavisk si nu in ultimul rand Alexei Nemov – cel care a strans de-a lungul anilor nu mai putin de 12 titluri olimpice si un numar considerabil de fani, sunt doar cateva din numele ce vor da o nota contemporana celebrului balet pus in scena de peste o suta de ani.

Toti cei ce isi doresc sa petreaca doua ore in compania patinatorilor balerini de la The Imperial Ice Stars au acum sansa sa achizitioneze bilete cu 25% reducere.

Pentru spectacolul de la ora 20.00 din Bucuresti, biletele au fost epuizate, dar pentru spectacolul de la ora 16.00 preturile biletelor sunt urmatoarele:

–   300 lei (categoria VIP) – pret redus 225 lei

–   250 lei (categoria 1) – pret redus 190 lei

–   200 lei (categoria 2) – pret redus 150 lei

–   150 lei (categoria 3) – pret redus 110 lei

–   100 lei (categoria 4) – pret redus 75 lei

–     50 lei (categoria 5) – pret redus 37 lei

Biletele reduse cu 25% in perioada 18-20 februarie pot fi achizitionate din urmatoarele locatii: Magazinul BILETOO din Unirea Shopping Center (parter, intrarea de langa McDonald’s), Magazinul BILETOO din incinta Cinema Patria (bd Magheru nr 12-14), Magazinele Flanco, Librariile Adevarul si Eminescu, Magazinele Diverta, Muzica, Sala Palatului, Palatul National al Copiilor, Statia de Metrou Unirii 1 si reteaua Eventim. Cei ce doresc sa comande biletele online o pot face de pe BILETOO.ro, BLT.ro, BILETE.ro, MYTICKET.ro sau EVENTIM.ro.

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=6SfjDkbaqnM[/tube]

~~Spectacolul „LACUL LEBEDELOR” in interpretarea The Imperial Ice Stars va avea loc pe 20 februarie 2013 la Sala Palatului din Bucuresti (de la ora 16.00 si de la ora 20.00) si pe 21 Februarie la Casa de Cultura a Sindicatelor din Constanta. Evenimente organizate de Project Events in colaborare cu European Event Service.~~

 

www.ProjectEvents.ro *** www.facebook.com/ProjectEvents.ro

 

 

Delia – Doi in unu feat. Mihai Bendeac (single nou)

delia-bendeacDuet senzational, Delia a lansat o noua piesa, care se numeste ” Doi in unu”, in colaborare cu Mihai Bendeac.

Buni prieteni în viaţa de zi cu zi, Delia Matache şi Mihai Bendeac au lucrat împreună la o piesă de dragoste, care poartă numele “Doi în unu” şi care a fost lansată de artistă pe Facebook, duminică seara, cu puţin înainte de miezul nopţii. “Laaaaadies and gentleman of facebook… I give yoooou “Doi în unu” feat. Mihai Bendeac. Liber la like şi share, va pupa Delia! ♥”, a scris Delia, pe reţeaua de socializare.

Mai jos puteti asculta single-ul nou:

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=80zP4iXTapg[/tube]

Depeche Mode, electrizează mulţimile acum, la fel ca şi în urmă cu 20 de ani

646x404
FOTO: REUTERS

În 1981, nişte băieţi şi sintetizatoarele lor fermecate băteau la porţile celebrităţii. Aproape 12 ani mai târziu, trupa acelor băieţi era sinonimă cu istoria unui gen muzical: genul „Depeche Mode“

Era imposibil ca piesa asta să nu aibă succes. În februarie 1981, când „I Just Can’t Get Enough“ a fost lansată, muzica de larg consum, cea făcând parte din ceea ce britanicii numesc „popular culture“, era în plină regrupare.

Taifunulpunk trecuse, deschizând în urma sa o altă definiţie a revoltei prin muzică, dar şi lăsând schelete pe care aveau să se construiască majoritatea curentelor muzicale ale anilor 1980: post punk, new wave sau goth.

La 32 de ani de la acel moment, muzicienii de la Depeche Mode sunt în continuare pe o nişă, dar nu una găsită goală, ci pe una inventată de ei. Au vândut, între timp, zeci de milioane de albume, au avut încasări record din turnee, au primit toate premiile muzicale posibile. Şi continuă. Anul acesta vor lansa cel de-al 13-lea album, urmat de un turneu ce va avea escală şi la Bucureşti, în 15 mai. Ce alt exemplu mai bun despre istoria şi influenţa muzicală şi chiar sociologică a acestei trupe, decât revenirea într-o ţară în care, la începutul anilor 1990, ascultătorii de muzică se împărţeau în două categorii, aflate în conflict cultural: „rockerii“ şi „depeşarii“?

Primul album

Categorisit brutal, modul de percepţie al sintetizatorului în anii 1970 s-a situat la doi poli complet opuşi. Dat fiind preţul prohibitiv (pentru ceva abia inventat), instrumentul electronic cu clape apărea în concerte mai ales ca bază tehnică a muzicienilor împliniţi, cei care se revendicau din tradiţia „exersezi 10 ore pe zi pentru a putea cânta bine, peste 15 ani“. Vizionaţi orice concert Emerson, Lake & Palmer şi veţi avea demonstraţia. Zeci de game şi de note pe minut, îndemânare, virtuozitate, toate însoţite de o sticlă de vin, aşezată ostentativ lângă claviatură, pe post de decor. Că aşa le stătea bine muzicienilor.

Când muzica trupei Kraftwerk a sosit în Anglia, efectul pe care aceasta l-a avut asupra tinerilor muzicieni aspiranţi este probabil să fi fost asemănător celui produs de prima aselenizare, asupra nevestelor cosmonauţilor trimişi în spaţiu. Ce uşurare, se putea deci şi aşa… Câteva note, fără game pretenţioase, cu ritmuri produse nu de bateria clasică, ci de alte produse electronice, totul pus pe voci robotice. Revoluţia electronică stătea să înceapă, iar tinerii muzicieni primiseră cele două pretexte necesare: punkul îi învăţase că nu contează cât de bine ştii să cânţi, ci atitudinea cu care o faci, iar muzica electronică germană le arătase calea viitorului.

Acesta este contextul în care a apărut trupa Depeche Mode. Numele însuşi e dovada crezului artistic al trupei, cel de a grăbi moda, de a o inventa, în loc să aştepţi să vină la tine. Iar moda nu a aşteptat prea mult să fie curtată. Primele piese, înregistrate ca demo-uri, au atras imediat atenţia producătorilor britanici. Aşa se face că, într-un contrast evident cu soarta majorităţii trupelor, care aşteaptă ani buni înainte de a semna primul contract, cei de la Depeche Mode se găseau în situaţia de a fi ademeniţi de mai mulţi producători, „cu bani, haine, oferte, tot ce-ţi puteai dori“, înainte chiar să fi înregistrat primul album.

Iar rezultatul final nu a dezamăgit: „Speak & Spell“, albumul de debut, a intrat direct pe locul 10 în topul muzical din Marea Britanie. Entuziasmul criticilor a fost unul moderat. Cel al fanilor însă, a fost unul nedisimulat. Trupa pe care o aşteptaseră sosise.

Prima etapă Depeche Mode avea să se încheie cu albumul „Music for the Masses“. Era pentru prima oară când trupa renunţa la tehnicile de sampling, caracteristice primelor albume, şi aborda un stil bazat pe experimentarea cu ajutorul sintetizatoarelor. Rezultatul poate fi auzit în „Strangelove“, „Never Let Me Down Again“ sau „Behind the Wheel“, devenite clasice astăzi.

Turneul mondial organizat avea să fie dovada perfectă a celebrităţii atinse. În 1988, trupa cânta în Berlinul de Est, Cehoslovacia şi Ungaria, tărâmuri neatinse până atunci de majoritatea muzicienilor. Iar punctul culminant al turneului, concertul din 18 iunie 1988, din Pasadena, California, avea să înregistreze o prezenţă record de 60.453 de spectatori. ;

Îmi amintesc că am mers să-i văd live, la concertul din «Giants Stadium». Au spart toate recordurile la vânzări de materiale promoţionale. I-au depăşit pe Bon Jovi, U2, pe toţi! Trupa Depeche Mode era cea mai mare!

Flood, producător musical

Cum se vând biletele

Dacă nu v-aţi grăbit până acum să cumpăraţi bilete pentru concertul Depeche Mode, ar cam fi cazul să o faceţi. Biletele repartizate sectorului din faţa scenei sunt deja epuizate. În plus, şi cele de la Gazon B (135 de lei) şi locurile de pe scaune, de Categoria VII (435 de lei) sunt aproape sold out. Restul biletelor sunt disponibile la preţuri cuprinse între 145 şi 320 de lei. Capacitatea totală a „Arenei Naţionale“ este de 55.200 de locuri.

Aşteptarea de o viaţă

Pe 23 iunie 2006, Depeche Mode punea România pe harta marilor trupe aflate în turneu de promovare. Într-o zi toridă de vară, în faţa a peste 50.000 de spectatori prezenţi pe vechiul „23 August“, trupa britanică fermecat audienţa printr-un playlist de 19 piese, cu un spectacol de lumini fascinant şi cu o sonorizare impecabilă. Una dintre cronici începea aşa: „Dacă întrebi pe cineva dintre cei care au stat în primele rânduri cum a fost la concertul Depeche de aseară, îţi asumi riscul să îl auzi vorbind cinci ore sau… s-ar putea să ai surpriza să nu primeşti niciun sunet drept răspuns“. Drept recompensă pentru concertul trupei, spectatorii români au confecţionat un cearşaf uriaş, purtat pe braţele celor prezenţi în stadion, pe care scria: „A lifetime waiting for this night“ (n.r. – „O aşteptare de o viaţă pentru seara aceasta“).

ANDREA BOCELLI va avea invitati speciali pentru concertul din primavara!

   afis_bocelli_2013 Pe 25 mai, Romania va avea onoarea de a asculta pentru prima oara live, vocea celui mai iubit tenor din lume. Maestrul Bocelli va fi insotit de invitatele sale speciale: sopranele ce formeaza grupul DIV4S!

     Cine sunt DIV4S?

DIV4S este un ansamblu de 4 soprane ce provin din Italia, creat din dorinta de a dezvolta un nou concept muzical. Acest ansamblu aduce o interpretare inovatoare a celor mai celebre lucrari muzicale din istorie. Piese semnate de Mozart, Bellini, Verdi si Puccini au fost re-aranjate pentru a se plia perfect pe cele patru voci dar intotdeauna tinand cont de partiturile originale. Repertoriul lor variaza de la cele mai renumite opere, la piese apartinand unor stiluri contemporane precum pop.

Denise, Isabella, Vittoria si Sofia, toate tinere si instruite in stilul clasic, au debutat la Roma in 2009, alaturi de maestrul Andrea Bocelli. De atunci, in afara de prestigioasa si continua colaborare cu maestrul, ele au performat si in cadrul foarte multor evenimente culturale, evenimente internationale si show-uri TV. Acestea atrag permanent audiente largi si review-uri pozitive, atat in Italia cat si pe plan international. Deseori acestea sunt laudate pentru pregatirea lor dar si pentru originalitatea proiectului lor. In 2010, DIV4S a avut foarte multe aparitii la evenimente notabile din Italia, printre care si la Festivalul de muzica de la Sanremo, dar si afara tarii, la Atena, Dublin, Manchester, Singapore, Belgrad, etc … In 2011, programul lor a fost si mai incarcat decat in anii precedenti, acestea concertand in orase precum Varsovia, Praga, Berlin, Paris, New York, Las Vegas, Moscova… etc.

     Primul album: „Opera”

Artistele au inregistrat si primul lor album, numit simplu dar sugestiv „Opera”. Albumul acestora contine 11 piese si portretizeaza o calatorie prin repertoriul divelor, efectuata pe parcursul a doi ani de aparitii live in intreaga lume. Repertoriul este un tribut pentru ceea ce a inspirat conceptul acestui proiect. Primele 3 piese din album („Gelsomina” din „La Strada” lui Fellini, „Ai Ghioci Addio” din „Romeo si Julieta” al lui Zeffirelli si „Brucia la Terra”, de pe coloana sonora din „Nasul”) sunt un omagiu adus unuia dintre cei mai buni compozitori italieni de muzica de film – celebrul Nino Rota. Aceste cantece tin sa arate nesfarsita pasiune a cantaretelor fata de muzica de film si cum o voce instruita in stil clasic poate oferi emotie atunci cand este alaturata imaginii. 2012 a marcat inceputul turneului pentru albumul „Opera”, cvartetul avand reprezentatii pe scene importate cum ar fi Centrul Muzical International din Moscova, Smetana Hall din Praga si de asemenea in Riga, Belgrad, Paris, Erevan si la Festivalul International de Film de la Venetia. Totodata DIV4S a mai aparut pe aceeasi scena cu Maestrul Andrea Bocelli in turneul pe care acesta l-a sustinut in Marea Britanie si Irlanda in 2012 si la concertul in aer liber din Jockey Club din Sao Paulo, Brazilia, in fata a 20.000 de persoane. Cvartetul a avut si numeroase aparitii la posturile TV din Italia si din strainatate.

 

     In premiera in Romania! DIV4S

Concertul ce va avea loc in luna mai a acestui an este o premiera atat pentru Andrea Bocelli cat si pentru cele patru dive, invitatele speciale ale tenorului. Toti cei ce sunt curiosi sa le asculte live pe tinerele artiste impreuna cu Andrea Bocelli trebuie sa stie ca biletele pentru concertul din primavara se pot cumpara din urmatoarele locatii: Magazinul BILETOO din Unirea Shopping Center (parter), Magazinul BILETOO de la Cinema Patria, Magazinele Flanco, Librariile Adevarul si Mihai Eminescu, Sala Palatului si Palatul Copiilor, Magazinul BiletFan – Statia de Metrou Unirii 1, din oficiile Postei Romane semnalizate Bilete.ro, Magazinele Muzica, Diverta, Domo, Germanos, Vodafone si Orange. Cei ce doresc sa comande biletele online, o pot face de pe biletoo.ro, blt.ro, bilete.ro, myticket.ro, eventim.ro si andreabocelli.com/ticket. Biletele au preturi cuprinse intre 150 de lei si 1400 de lei.

 

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=9OpgbvBXclk[/tube]

 

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=y6MhjhMtq7s[/tube]

 

www.ProjectEvents.ro *** www.facebook.com/ProjectEvents.ro

 

~~Concertul „ANDREA BOCELLI” va avea loc pe 25 mai 2013 la Romexpo Bucuresti si este un eveniment organizat de Project Events si European Event Service.~~

 

Cosmina Pasarin cupidon de Valentine’s day

560246_494160877286800_1879117327_n

Cosmina Pasarin s-a lansat in lumea showbiz-ului la varsta de 19 ani intr-o emisiune televizata la Pro tv “Vara ispitelor” si datorita fanilor acestor gen de emisiuni se face remarcata. Cand hotaraste sa pozeze in revista pentru adulti “Playboy ” nu realizeaza ca destinul i se va schimba.

Cariera:

Este asaltata de proiecte si angajata de diferite posturi de televiziune pentru a prezenta programe mai mult sau mai putin importante, dar pentru ea sunt rampe de lansare: “Zero” emisiune prezentata alaturi de Dalia Negulescu si Vlad Craioveanu la ProTv, “Zanga Party”, emisiune prezentata alaturi de Andi Moisescu, Vlad Craioveanu, Dalia Negulescu si George Vintila tot la ProTv, “Coca Cola-foria”, pe care o prezinta impreuna cu George Vintila la Pro TV.

Datorita multiplelor aparitii la televiziune devine o aparitie constanta in emisiuni televizate si prezentatoare la diferite evenimente mondene

Azi o von gasi la  Old City Lipscani Beer Garden unde vafi un cupidon veritabil incepand cu ora 22:30

Intrare libera

Madalina Ghenea, noua imagine Love Republic

Madalina-Ghenea-x-Love-Republic (2)

Actrita si fotomodelul Madalina Ghenea a pozat pentru colectia primavara-vara a brandului rusesc Love Republic.

Love Republic, brand din grupul rusesc Melon Fashion Group, a ales sa lucreze cu Madalina Ghenea pentru promovarea colectiei primavara-vara 2013. “Suntem incantati de aceasta colaborare, Madalina arata incredibil si intruchipeaza exact filosofia Love Republic” – a declarat Anastasia Arestova, Manager – Love Republic.

Madalina Ghenea a pozat in tinute spectaculoase transpunandu-se perfect in femeia Love Republic care este interesanta, fermecatoare, sexy si care nu imita pe nimeni. Incantata de rezultat, Madalina a declarat: “Love Republic m-a captivat instant; un brand primitor si relaxant care este foarte aproape de mine, spiritual vorbind!”

Brandul Love Republic este prezent in Rusia cu 101 magazine, 15 magazine deschise in regim de franciza plus 8 magazine in Ucraina.

Despre Madalina Ghenea:

Actrita si fotomodel, s-a nascut la 8 august 1987,in Slatina. Cariera sa in domeniul modei a inceput pe cand avea doar 15 ani cand a prezentat pentru celebrul creator Gattinoni, urmand sa participe la prezentari de moda din toata lumea: Romania, Italia, Germania, Japonia, Austria, Africa de Sud,Frantasau Spania si sa colaboreze cu branduri renumite.

Este imaginea companiei de telefonie mobila TRE-Italiasi a brandului de haine DEHA.

In anul 2010 debuteaza in televiziune ca participanta lapopularulconcursBallando con lestele, difuzat de postul TV Rai Uno-Italia.

Debuteaza in cinematografie in 2011, ca si actrita in comedia italianaI Soliti Idioti, iar in 2012 accepta si provocarea unui rol dramatic in filmul Razza Bastarda.

In toamna acestui an va aparea alaturi de Jude Law si in productia Dom Hemingway in regia lui Richard ShepardMadalina-Ghenea-x-Love-Republic

Concert Semnal M

Concert-Semnal-M-la-Hard-Rock-CafeLegenda rockului transilvan, SEMNAL M ajunge in premiera pe scena din Hard Rock Cafe pe 15 martie 2013. Din programul serii nu vor lipsi slagare ce au incantat generatii intregi, precum “La fereastra ta,” “Spune-mi cine esti” sau “Povesti la gura sobei.”

SEMNAL M este un reper in peisajul rockului autohton si una din cele mai indragite trupe din Transilvania. Recent, SEMNAL M a aniversat 35 de ani de cariera, iar portofoliul formatiei include peste 10 materiale discografice.

In jurul nucleului format din Stefan Boldijar si Iuliu Merca, SEMNAL M a reunit mereu o serie de muzicieni de prestigiu. In prezent semnal M inseamna Boldijar Stefan – voce/bas, Nicu Barna – chitara/voce, Solomon Francisc – tobe si Catalin Pop – chitara.

Pentru concertul SEMNAL M sunt in vanzare urmatoarele categorii de bilete:

VIP – 100 lei – poster, intalnire & poza* cu artistul
Categoria I – 70 lei  – loc in fata scenei

Categoria II – 50 lei  – loc in sala

Acestea sunt disponibile in toata reteaua BILETOO. Punctele de vanzare se gasesc la Unirea Shopping Center (parter, intrarea de langa McDonald’s), Librariile Adevarul si Eminescu, magazinele Diverta, Flanco, Victoria, Muzica, Sala Palatului, Palatul National al Copiilor, Cinema Patria si in Hard Rock Cafe. Cei ce doresc sa comande online, o pot face de pe www.iabilet.ro.

Pentru toate categoriile de bilete rezervarea mesei se face prin telefon, direct la Hard Rock Cafe.

* Pentru pozele din cadrul sesiunii de meet & greet fiecare persoana este rugata sa aiba propriul aparat foto.

 

Stefan Banica pregateste surprize fanilor pentru concertele unplugged „Ce e dragostea?”,

Stefan Banica -afis circ -7 & 8 martie, ora 19:30, Circ & Variete Globus Bucuresti

Pentru al treilea an consecutiv, Stefan Banica va duce in dar cele mai frumoase cantece de dragoste, lansate de-a lungul anilor, in cadrul concertelor sale unplugged „Ce e dragostea?”, care vor avea loc cu ocazia Zilei Internationale a Femeii, pe 7 si 8 martie, ora 19:30, la Circ & Variete Globus Bucuresti. In spectacole se vor regasi atat piese mai vechi de pe albumele artistului, cat si melodii de dragoste de pe cel mai recent album, „Altceva”, toate in varianta acustica.

Tinand cont de faptul ca spectacolele Stefan Banica se desfasoara de ani de zile cu casa inschisa, iar concertele unplugged din martie au loc la Circ & Variete Globus, o sala cu o capacitate mai mica, ca numar de locuri, fata de Sala Palatului, dar potrivita unui spectacol acustic, in care intimitatea, emotia, caldura sunt dominantele unui astfel de show, Stefan Banica vine in intampinarea nenumaratelor cereri, mesaje primite pe site sau pe facebook. In acest sens, pe pagina sa de facebook – http://www.facebook.com/StefanBanicaOfficial – artistul s-a gandit sa lanseze o serie de intrebari, provocari pe tema concertelor din luna martie si va premia cele mai interesante sau emotionante mesaje cu  cateva bilete la concertele „Ce e dragostea?”, de pe 7 & 8 martie.

De asemenea, la radio MagicFM se vor desfasura cateva concursuri cu un numar limitat de invitatii la concertele pe care Stefan Banica le va sustine in martie la Circ & Variete Globus.

Biletele pentru concertele “Ce e dragostea?”se gasesc la Circ & Variete Globus, Sala Palatului si pe site-urile: www.vandbilete.rowww.bilete.rowww.eventim.rowww.myticket.rowww.blt.rowww.biletoo.ro

Pentru o informare corecta a publicului, este important de mentionat ca spectacolele „Ce e dragostea?”, sustinute de Stefan Banica, vor avea loc la datele anuntate initial: pe 7 & 8 martie, ora 19:30, la Circ & Variete Globus Bucuresti, in pofida unor zvonuri lansate recent prin aplicarea pe afise a unor straifuri care anuntau anularea concertelor. Asadar, asa cum a fost anuntat inca de la bun inceput, pe 7 & 8 martie, Stefan Banica va asteapta cu doua  concerte extraordinare unplugged, dedicate in mod special doamnelor si domnisoarelor, cu ocazia Zilei Femeii.

Stefan Banica, 7 & 8 martie, ora 19:30, la Circ & Variete Globus Bucuresti – “Ce e dragostea?” – doua concerte unplugged de exceptie pentru doua seri magice!

 

www.stefanbanica.ro

www.facebook.com/StefanBanicaOfficial

www.twitter.com/banicastefan

 

LUNA 3. ZIUA 14. INCEPE EPIZODIA. ALTERNOSFERA TE CHEAMA!

ALTERNOSFERA. 2013La doar cateva luni de la lansarea albumului „VIRGULA”, formatia ALTERNOSFERA din  Republica Moldova revine in atentia publicului cu un nou material discografic. Albumul EPIZODIA va fi lansat in 2013, luna 3, ziua 14, de Ziua Internationala π.

Albumul face parte din tripticul conceptual al formatiei ALTERNOSFERA, numit chiar EPIZODIA. Prima parte a acestui triptic – „Virgula”, a fost lansata in luna octombrie a anului trecut. Daca „Virgula” reprezinta miezul tripticului, atunci „EPIZODIA” este intregul din irational. Cel ce al treilea album va fi lansat pana la sfarsitul anului.

Chintesenta tripticului graviteaza in jurul celei mai importante si celebre constante matematice, PI (π). Invaluita in trecut de misticism, constanta π, datorita relatiei sale cu natura cercului, este inseparabila de sfera si univers. Conceptul EPISODIA isi propune sa devina inseparabil de ALTERNOSFERA si universul sau: publicul.

Primul single de pe albumul EPIZODIA se numeste „Singuratate” si se poate asculta aici:

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=glfFgdCQk7c[/tube]

 

Privind spre cer am cules in memorii cele mai importante epizoade si in campul algoritmilor  matematici am reasezat stelele.

Am reinventat horoscopul.

Luna 3. Ziua 14. Incepe EPIZODIA.

Marcel Bostan, Alternosfera

Alternosfera a fost fondata in 1998. Pe parcursul anilor, formatia si-a schimbat componenta, având in prezent numai 2 dintre membrii fondatori, respectiv Marcel Bostan si Marin Nicoara. In primii ani formatia isi cauta tematica si stilul, experimenteaza cu diverse instrumente, acumuleaza experienta si inregistreaza primele demo-uri.

Primul album – “Orasul 511” a fost lansat in mai 2005, iar denumirea albumului provine de la garajul nr.511, unde formatia isi avea sala de repetitie. Albumul include piesa “Wamintirile”, piesa ce a „invadat” posturile de radio și televiziune din România.

Doi ani mai tarziu, Alternosfera lanseaza “Visatori cu plumb in ochi sau ultima scrisoare pentru femeia nordica“. Prin acest album Alternosfera pune punct perioadei romantismului liric in creatia sa, iar in toamna lui  2008, lanseaza EP-ul “Flori din groapa Marianelor”.

In 2012, Alternosfera lanseaza albumul „Virgula”. „Arunca-mi”, „Doua Eve”, „Muta”, au fost piese difuzate in heavy rotation, iar albumul „Virgula” a primit numeroase aprecieri. Turneul de promovare in Romania al acestui album s-a incheiat printr-un concert-eveniment la Bucuresti, in Turbohalle, unde Alternosfera a cantat in fata a peste 2 000 de fani.